The aim of the project proposal is to ensure sustainable development of an existing social enterprise - Agency for Distance Services. The Agency hires people from risk groups on the labor market who are prevented for some reason from being in a conventional work environment and therefore work from home in a distance form.
The target group are: Existing social enterprises - NGO, with business activity.
The main aim will be achieved through the implementation of a package of activities:
1 Development of a business strategy for the development of an online information service - tourist information site;
2 Development of an existing tourist information site;
Results:
Business strategy for development of online information service - tourist information site;
Further developed and upgraded existing tourist information site, regarding:
- Mobile multilingual version;
- Automated form for inquiry and subsequent communication;
- Automated database management with objects - introduction of subscription and rating system.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Разработване на бизнес стратегия за развитие на онлайн информационна услуга - туристически информационен сайт: Целта на дейността е да се да се разработи бизнес стратегия (стратегически документ) за развитие на онлайн информационна услуга - туристически информационен сайт, като основна бизнес концепция и модел за нейната реализация. Значението на самата бизнес стратегия е да очертае основните приоритетни направления на услугата, по създаване и управление на база данни от туристически обекти, с цел реализация на продажби на абонаментни, рекламни и комисионерски услуги, които да обезпечат устойчивото развитие на самото социално предприятие. Изготвената стратегия трябва да има характер на конкурентна стратегия , като определя как в конкретната дейност ще се конкурираме в рамките на съответния пазар.
Същността на бизнес стратегията се отнасят до дефиниране на дългосрочната посока на това направление в социалното предприятие и изразява в обозримо бъдеще каква е очакваната му позиция, в конкретната сфера на информационните услуги. Основните решения за които се очаква формулировка: кои пазари да следват и какви конкурентни стратегии трябва да се използват на тези пазари се определят в стратегиите за бизнес ниво., като фокусът е върху дизайна на организационния процес по предоставяне на услуги.
Задължителните елементи, в съдържанието на документа, трябва да са:
(1) доклад от стратегически анализ;
(2) концепция на стратегически избор;
(3) модел за осъществяване на стратегията (в средносрочен период - до 3 г.).
Посочените в поле "Описание" елементи на бизнес стратегията, представляват и хронологичните стъпки (етапи) в реализация на дейността, като всяка една от тях ще изисква по средно 1 месец.
2 150.00
2 150.00
Развитие на съществуващ туристически информационен сайт: Целта на дейността е да се да се развитие съществуващ туристически информационен сайт за развитие на онлайн информационна услуга, като предпоставка за реализация на устойчива стопанска дейност на кандидата. Значението на техническото и функционално подобрение на сайта е да подобри качеството на услугата, разшири обхвата на потенциалните потребители и стимулира продажбите на абонаментни, рекламни и комисионерски услуги, свързани с поддържаната база данни от туристически обекти, които да обезпечат доходите на кандидата и устойчивото му развитие. Нуждата от заложените подобрения са породени от констатирани досега недостатъци, за които е направена оценка че са от изключително значение за успеха на бизнес услугата (туристическия информационен сайт).
Такива са:
(1) Липсата на многоезична мобилна версия, която органичава посещаемостта през мобилни устройства, а тенденциите са за близо 90% дял на тези посещения;
(2) Липсата на автоматизиране на процеса по изпращане на запитвания до обекти, връщане на служебни потвърждения за обработката им и последваща връзка, както и превенция от нежелан спам през нея ;
(3) Липсва "умно" и автоматизирано управление на подредбата на туристически обекти при визуализирането им в потребителските търсения, което намалява стимула на самите собственици на обекти да заплащат абонаментни такси за по-висок приоритет (извеждане по-горе в списъците), както и за значението на обратната връзка от клиентите за качеството на предоставяните от туристически услуги, чрез даване на потребителска оценка и последващо класиране на тази база.
Посочените в поле "Описание" елементи на бизнес стратегията, представляват и хронологичните стъпки (етапи) в реализация на дейността, като всяка една от тях ще изисква по средно 1 месец.
2 795.00
2 795.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN