Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Microinvest LTD. is a software company specialized in the development of POS software.

With the progressive development of new technologies and the advent of mobile phones and tablets, a growing emphasis is placed on Internet-based cloud solutions. They allow remote management of retail stores and facilities. This is done through cloud solutions on dedicated servers and connecting all workstations to these servers.

Therefore, the investment proposal is aimed at building a cluster of servers, respectively, by purchasing them. The project proposal of "Microinvest" LTD. intends to purchase 10 servers, 3 cabinets for storage of servers and 3 UPS each with 2 battery packages to ensure smooth operation of the equipment. 

Servers are to be as follows:

• 6 servers for maintaining the web-based products of the company, the main site and the ability to manage electronic licenses;
• 1 Server – for software development environment and publishing new versions of products;
• 1 workload balancing server to handle peak queries;
• 1 server in a cluster to store the databases of clients, connected to a common network for redistribution of the entire system load;
• 1 server for support activities such as remote access via remote assistance tools, as well as for downloading stationary and cloud versions of the products.

The three UPS are distributed in 2 locations, each one having 2 battery packages, and will operate in parallel to ensure high load reliability.

The intended for purchase equipment will include necessary high quality devices for the construction of such a cluster and the creation of cloud solutions to be used by both Bulgarian and global clients of the company.

When purchasing the equipment described in the project proposal of Microinvest LTD., there will be a serious increase in the opportunities for the company's activity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на 10 сървъра, 3 рак шкафа и 3 UPS-a с по два пакета батерии всеки: Целта на настоящия проект е доставка, инсталация и интеграция на клъстер от сървъри за добавяне на нови възможности към производствения капацитет на "Микроинвест" ООД. Техниката, която е планирана за закупуване е 10 сървъра, 3 рак шкафа за съхранение на сървърите и 3 UPS-a с по две батерии за осигуряване на безпроблемна работа на цялата тази техника, като разпределението е както следва: • 6 сървъра (5 основни и 1 резервен) за поддръжката на уеб базираните продукти на "Микроинвест" ООД, както и на основния сайт и възможността за управление на електронните лицензи (електронен магазин, технология за плащане и управление на лицензите); • 1 сървър –за среда за разработка на софтуера и публикуване на новите версии на продуктите; • 1 сървър за балансиране на натоварването, при което да се обработват пиковите запитвания около 14 число на месеца (свързано с предаване на ДДС дневниците) и края на месеца (свързано с масово издаване на фактури от компаниите); • 1 сървър в клъстер за съхраняване на базите от данни на клиентите, свързани в обща мрежа за преразпределение на натоварването на цялата система; • 1 сървър за спомагателни дейности, например дистанционен достъп чрез инструменти за отдалечено подпомагане (Team Viewer, Ammyy Admin, ISL Light и подобни), както и за сваляне на стационарни и облачни версии на продуктите; • 3-те UPS-а са разпределени в 3 локации по 2 пакета батерии (работа в паралел за гарантиране на висока надеждност при натоварване). Техническата част ще бъде разпределена в 2 физически локации: • София; • Нови пазар, в резервен дейта център за осигуряване на безпроблемна работа на цялата система. Връзката с указаните устройства ще се реализира чрез локална мрежа в централния офис на компанията в София и VPN. След придобиване на сървъри от страна на "Микроинвест" ООД, част от софтуера ще бъде преработен и допълнен с цел използване на облачни технологии. Клиентите ще бъдат обслужвани дистанционно, като на тях ще бъдат предоставени следните нови услуги: 1. Виртуално работно място, достъпно от всяка точна на света; 2. Отдалечен офис, разделен между един или няколко служителя, при което всяка операция може да се направи от произволно устройство – таблет, телефон, компютър или специализирано устройство; 3. Връзка с един или няколко касови апарати, които работят чрез предаване на данни през мобилни оператори; 4. Съхранение и архивиране на данните според изискванията на Наредба Н-18 и при сроковете, поставени от националните регулатори; 5. Оптимизиране на приходите, при което с по-малко ресурси, "Микроинвест" ООД ще може да обслужва централизирано повече клиенти, от различни региони и при най-добро време за реакция, тъй като всички сървърни машини ще са под контрол на "Микроинвест" ООД. Чрез закупуването на оборудването и изпълнението на проектното предложение ще се разшири капацитета на дейността на компанията и нейната конкурентоспособност. Това ще доведе до увеличаване на експортния капацитет на компанията, защото за допълнителните облачни услуги, които компанията вече ще предлага, има увеличено търсене не само в България, но и в света. За увеличаването на конкурентоспособността на фирмата ще допринесат и оптимизирането на процеса на работа, и по-голямото количество услуги с високо качество, които компанията ще предлага на своите клиенти. 175 700.00 174 510.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).