Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the provision of social and integrated social-health services for persons in a home environment, including in the conditions of a pandemic situation, by performing the following activities:1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities. 2. Delivery of food, food products and products of first necessity, as well as providing services with the funds of consumers.3. Provision of information available from the target group regarding prevention and prevention of health and socially significant diseases. 4. Providing supervision and training to employees providing hourly mobile integrated health and social services in a home environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1.Предоставяне на грижа в дома : Дейността се състои от следните компоненти:1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2.Доставка на храна , хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и извършване на услуги със средства на потребителите. 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания. 4. Осигуряване на супервизияи обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите, които ще получава едно лице, ще бъдат определени при оценка та индивидуалните им потрбености и според нуждите ще включват: 1. Здравни услуги: измерване на кръвна захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки и т.н.2. Социални услуги-насочени към подкрепа на лицата за осъществяване на ежедневните им дейности , включително закупуване на храни и стоки от първа необходимост и извършване на услуги със средства на потребителите. 3.Психологическа подкрепа - при необходимост лицата ще бъдат посещавани от психолог, който да окаже подкрепа на тях и близките им. 4.Превенция от социално-значими заболявания и хигиена на храненето. 4. Осигуряване на супервизия и обучение на назначените лични асистенти. Проектът предвижда да продължи предоставянето на услуги на потребителите, обхванати от проект "Патронажна грижа плюс за нуждаещите се лица от община Болярово", финансиран от процедура BG05M9OP001-6.002 -Патронажна грижа плюс на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", както и ще се идентифицират и нови потребители, които се нуждаят от грижа в своето ежедневие.Ще бъдат изготвени оценки на кандидатите за потребители.Лицата ще подават до Кмета на общината заявление с приложени: 1. документ за самоличност (за справка); 2. Актуални документи, с които се удостоверява актуалното здравословно състояние на лицето; 4. Документ, удостоверяващ представителството /при наличие на такъв/; 5. Подадените Заявления, с приложените документи, ще се входират в нарочно създаден и оформен за целта Дневник.Ще се ползва Формуляр за оценка на потребностите, даващ възможност за дефиниране на индивидуалните потребности на всички потребители и ще включва като минимум следната информация:Обща информация за лицето (име, възраст, информация за контакт и др.).2. Информация за здравословното състояние на потребителя.3. Информация за ползвани други услуги от потребителя.4. Информация за оценка на рисковете за потребителя.5. Информация за потребностите от мобилна подкрепа – това е информация за нуждата от подкрепа в основните области на живот на човека (придвижване и разходка, общуване и социално включване, административни дейности, готвене и хранене, почистване на дома, мобилност и други специфични за потребителя области).6. Информация за комуникативните и когнитивните способности на потребителя – информацията е изключително важна с оглед на това че често ограничения в тези умения водят до допълнителни рискове за потребителите и/ или трудности в предоставянето на услугата. Информацията ще бъде събирана с активното участие на потребителя и, по възможност, с участието на негов близък. За всеки кандидат-потребител ще се създаде и води лично досие, в което ще се съхраняват подадените документи. Въз основа на подаденото Завление и приложените документи, както и Формуляра за оценка на потребностите, ще се извърши Индивидуална оценка (план) на потребностите, включваща: 1. ежедневни потребности; 2. здравни потребности; 3. потребности в свободното време. При стартиране на проекта ще бъде организирана и проведена информационна кампания с цел информиране на обществеността и респ. събиране на необходимата информация за потенциалните потребители с цел изготвяне на индивидуални оценки. Услугата ще се предоставя общо 23 месеца. 471 114.98 315 228.23

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).