Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа: С реализацията на тази дейност се цели подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора , чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им. Дейността е в продължение на изпълнявания от общината договор по процедура BG05M9OP001-2.040 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - К2, 3 и 4. Ще продължи изпълнението на иновативна здравно-социална услуга , като услугата ще могат да ползват: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка сCOVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19, които са висок процент от населението на общината. Предвидения брой лица от целевата група за община Павликени, които ще получават здравно социални услуги е 79 лица. Дейността ще бъде с продължителност 13 месеца, а услугата "патронажна грижа" се предвижда да продължи 12 месеца. Патр. грижа ще включва комплекс от услуги като: помощ в дома, която включва дейности като почистване, пране, социални контакти и др.; мед. услуги, недублиращи се с тези предоставяни по НЗОК; психологическа подкрепа, насочена към възстановяване и социална интеграция, която ще създаде възможности за водене на самостоятелен и независим живот; доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). Дейността ще усъвършенства и подобри достъпа и услугите в общността за хора, които поради различни ограничения от здравословен характер са изключени от социалния живот и са в риск от включване в институционален тип грижи, както и са изложени на риск от заразяване с COVID-19. Услугите ще се ползват до 2 часа дневно от потребител. Персоналът на иновативната услуга се предвижда да се състои от: 1. Социални асистенти с основни отговорности в областта на грижа за потребителите в домашна среда с цел удовлетворяване на основните жизнени потребности и подобряване качеството на живот на потребителите. С цел гарантиране предоставянето на по-широк спектър услуги , отговорностите и задълженията на социалния асистент ще бъдат разширени, като в основата им ще се поставят нуждите и потребностите на конкретния потребител. 2. Медицински специалисти- ще извършват дейности по предоставянето на дългосрочна здравна грижа, като част от комплексната услуга и те ще бъдат насочени към проследяване на здравословното състояние на потребителите, назначения според компетенциите си,извършване на медицински манипулации. Те ще работят по график с потребители и при инцидентно възникнала нужда от този вид подкрепа. 3. Психолог- чрез психологическата подкрепа ще се постигне повишаване стандарта и качеството на живот,повишаване на социалната адаптация и намаляване на риска от социална изолация в условията на епидемично разпространение на корона вируса. Документирането, мониторирането,обезпечаване процеса на предоставяне на услугата и оказване на съдействие на потребителите ще се извършва от екип специалисти, включващи организатор дейности, шофьор/диспечер/ и координатор на услугата. Така чрез включването на специалисти с различен профил на компетентност ще се отговори на многообразието от потребностите на целевата група и ще се гарантира тяхното задоволяване.Ще се постигне подобряване качеството на живот и избягването на институционалния тип грижи. За нуждите на проекта ще се използва съществуващо помещение, находящо се в Домашен социален патронаж. С цел осигуряване мобилността на екипа и възможността във всеки инцидентно възникнал случай да се осигури придвижването на членовете на екипа до домовете на потребителите, се предвижда да се използва закупения автомобил по Компонент 2, предвиждат се разходи за гориво. 0.00 120 649.56
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Дейността предвижда прилагане на мерки за превенция на COVID-19 на територията на социалните услуги в общността, делегирани от държавата дейности. Община Павликени е доставчик на социални услуги, като е обособен Комплекс за социални услуги, предоставящ социални услуги, делегирани от държавата дейности,състоящ се от: ЦОП, ДЦДУ, ЦНСТМУ, ЦНСТДУ, ЦНСТДБУ, ЦНСТДУ,ЦСРИ и Дом за стари хора. Център за обществена подкрепа - капацитет 40 потребителя и предоставя комплекс от социални услуги за деца и техните семейства, вкл. услугата „спешен прием”. Длъжностното разписание включва 10.5 позиции: директор-1,гл.счетоводител-1,касиер-1,управител,той и соц.работник- 1.,социален работник – 4,психолог – 1 ,огняр, той и поддръжка-1 и 0,5 бр. Към настоящият момент всички позиции са заети. Дневен център за деца с увреждания -капацитет 15 потребители, Центърът предоставя услуги, които подпомагат цялостното развитие на потенциала на детето. Позиции: управител, той и соц.работник 1 бр., възпитател 1бр., педагог-1 бр.,соц. работник,той и възпитател 1 бр., психолог 0,5 бр., готвач 1 бр., детегледачка 1 бр.,шофьор на лек авт. до 9 места, той и поддръжка1бр.- общо 7,5 бройки по длъжностно разписание, като всички са с заети позиции. Четирите Центрове за настаняване от семеен тип на територията на КСУ са социални услуги от резидентен тип, предоставящи жизнена среда за пълноценно израстване и развитие на деца и младежи със и без увреждания, лишени от родителска грижа. ЦНСТ са със следния състав: 1.ЦНСТМУ„Св.Мина” е с капацитет 14 потребители.Длъжн. разписание включва 13 позиции:социален работник 1 бр., финансов контрольор- 1бр.,касиер-домакин ЦНСТМУ,ЦНСТДБУ,ЦНСТ „Любов” 1 бр., готвач 1 бр., болногледачки 6 бр., трудотерапевт 1 бр., шофьор лек авт. до 9 места, той и поддръжка 1 бр., мед. сестра 1 бр.Към настоящият момент са заети 10 позиции. 2. ЦНСТДУ„Любов” е с капацитет 14 потребители. Длъжн. разписание вкл. 13 позиции:управител, соц. услуги в общността ЦНСТДУ „Любов” 1 бр.,ЕЧР- 1бр., мед. сестра 1 бр., възпитател 2 бр., детегледачка 5 бр., чистач-хигиенист 1 бр., шофьор лек авт. до 9 места, той и поддръжка 1 бр., огняр, той и поддръжка 1 бр.Към настоящият момент са заети 11 позиции. 3. ЦНСТДБУ"Вяра" работи с капацитет 9 потребители. Длъжн. разписание вкл. 7 позиции:управител, соц. услуги в общността ЦНСТДБУ „Вяра” 1 бр., възпитател 1 бр., психолог 1 бр., детегледачка 4 бр.Към настоящият момент всички позиции са заети. 4.ЦНСТДУ„Надежда” работи с капацитет 9 потребители. Длъжн. разписание вкл. 8 позиции: социален работник ЦНСТДУ „Любов” и ЦНСТДУ „Надежда” 1бр., възпитател 1 бр., касиер-домакин ЦНСТДУ „Надежда”,ЦСРИ,ДЦДУ и ЦОП 1 бр., детегледачка 5 бр.Към настоящият момент всички позиции са заети. Център за социална рехабилитация и интеграция е с капацитет 30 потребители Осн. дейности включват консултативни, терапевтични и рихабилитационни дейности. Длъжн. разписание включва 9 позиции управител,соц. услуги в общността 1 бр., соц. работник 1 бр., психолог 1,5 бр., логопед 1,5 бр., трудотерапевт 1 бр., рехабилитатор 1 бр., мед. сестра 1 бр., чистач/хигиенист 1 бр.- Към настоящият момент са заети 7,5 позиции. ДСХ с.Караисен е с капацитет 35 потребители. Предоставя се грижа и подкрепа за водене на относително самостоятелен и независим живот на потребителите, вкл. предоставяне на медицински грижи и организиране на свободното им време. Длъжн. разписание включва 18 позиции: ст. мед. сестра 1 бр., соц. работник 1 бр., мед. сестра 4 бр., касиер-домакин ДСХ 1 бр., готвач 2 бр., санитар 6 бр., маш. оператор пералня 1 бр., огняр, той шофьор лек авт. до 9 места и поддръжка 1 бр., чистач/хигиенист 1 бр.Към настоящият момент за заети 17,5 позиции. С настоящият проект ще бъде предоставена подкрепа, изразяваща се в назначаване на допълнителен персонал извършващ хигиенизиране и дезинфекция за превенция на COVID 19, както и осигуряване на необходимите предпазни, дезинфекционни и др. средства, необходими за тяхната работа. 0.00 185 568.77

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).