Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Making of  unique kind of products, ones of their king in the world lets for all country cultural and historical heritage. The main activity of the project is making of unbelievable inestimable of their kind products, with soul, beauty, undescribed harmony and inimitable style with specific identity and character. 
Entrepreneur discover possibility to perpetuate his art skills, which will stay main source of valuable innovative potential.
Realization of the entrepreneur idea is involved to new products making, express of priceless abilities of creativity, combined with design skills and techniques which will generate images of the product with unmeasurable value.
Trough project realization will be achieved not only significant society development but also rare of their kind activities in culture, art, crafts and profession in specific area, applied personal qualities and technical decisions. 
There are some significant preconditions important for project implementation:
1.Unique of their kind
2.Innovative decisions in realization of entrepreneur idea 
3.Confirmation of positions, fields and priority sectors of the economy
4.Productively and rational decision in making of product on current proposal
5.Initiation of specialized technologies in manufacturing process.
Current proposal in defined with clearly directions, perspective aims, effectiveness, efficiency justification of each activity, each of investment is very precisely selected for achieving value added products. 
Company plans to buy assets and to hire qualified personal for entrepreneur idea realization. Each one of the investment is precisely selected for balance achieving in manufacturing process.
The hole concept of the project is not only perspective but also competitive and unique of it's king.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея(Дейността ще бъде осъществена,чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал-3бр 2.Закупуване на ДМА 1)CNC рутер-1бр 2)3D Скенер-1бр 3)3D принтер-1бр 3.Закупуване на материали 1)Восъчен материал за 3D принтер-2бр 2)Резервоар за восъчен материал-1бр 4.Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея-1бр Част 1): За реализиране на предприемаческата идея ще бъде нает квалифициран персонал 3 бр.,като подборът на кадрите е съобразен със спецификата на производствения процес: 1.Скулптор(Предприемачът)-1бр 2.Реставратор(Експерт)-1бр 3.Оператор на машина(Експерт лице с ТЕЛК)-1бр Предвидените за назначаване лица ще бъдат ангажирани изцяло с производството на продукти от декоративни скални материали.Предприемачът е работил последните 3г. именно в областта на обработката на декоративни скални материали.Експерт1 член на екипа има над 7г. опит в работата с различни скални материали, като в допълнение има широк практически опит и завършено висше образование с областта на предприемаческата идея.Той ще отговаря за прецизното определяне начина на обработка за всеки един вид материал.От значение е познаването на структурата на обработвания материал,за да се получи качествено изделие,като съществено е и третирането на повърхността по най-правилния и ефективен начин,гарантиращ възможно най-малко количество отпадък.Скулпторът ще извършва дейности по извайване и идейно проектиране и оформяне на скалният блок/плоча,влагайки творческия си потенциал,на база на който е стартирана и предприемаческата идея.Работата със скални материали изисква не само първоначална подготовка и запознаване със структурата на всеки един материал,подлежащ на обработка,но и наличието на вроден талант и усет както към красотата,естетиката,така и към създаването на единствени по рода си произведения на изкуството.За тази цел допринасят възможностите на предприемача и в допълнение опитът на лице,което през целия си съзнателен живот е отделило усилията си за развиване в професионално направление напълно съвпадащо с настоящата предприемаческа идея са гаранция за успеха и просперитета на компанията на националния и международните пазари.Допълнително освен двамата експерта ще бъде назначено и лице с ТЕЛК с 2г. опит,което да подпомага производствения процес в довършителната му фаза,когато продуктите подлежат на опаковане в специални дървени палети и безопасното им транспортиране до клиента. Производствения процес на иновативни дизайнерски продукти обхваща следните етапи: 1.Сканиране на желаното за изработка изделие; 2.Обработване на файловете с цел извършване на конкретни корекции и получаване на прецизност при определяне на крайния изглед. 3.След експертната подготовка на файла,се преминава към обработката на CNC рутера,която е специализирана за обработка на скални материали, включително мрамор.На поставката в машината се подготвя за обработка мраморния блок/плоча,с което се преминава към изпълнение на зададения дизайн. Всеки един детайл ще бъде обработван с помощта на CNC рутер за обработка на скални материали.Машината разполага с 5 оси,които да извършват възможно най-широкият набор от действия и операции,както по ос "х", "у", "z",така и осъществяване на вътрешни обработки по ос "c" и съответно последната най-важна ос "b",чрез която се извършват операции под различни ъгли и наклони.Именно тази ос способства за постигане на максимално еднакво крайно продуктово решение със съвпадение на компютърната графика. 4.Следващият етап,който ще осигури и създаването на уникални изделия е създаването на конкретен дизайнерски модел на флорален мотив, шарка, надпис, форма или изображение,което ще бъде изградено посредством 3D принтера и ще бъде инкростирано в мраморното изделие.Дизайнерският модел на восъчната фигура е създаден чрез полимеризиране на восъка от 3D принтера в определената форма,след което се преминава към отливането й от метал-след което тази фигура се инкрустира или вгражда във вдлъбнатините на мрамора,предварително оформени от рутера.За да се постигне иновативен и единствен по рода си продукт на обикновената мраморна основа (плоча,плот) ще бъде поставен метален детайл в предварително издълбания от рутера участък.По този начин ще се създаде не само естетически издържан вид,но и ще се предложи иновативен продукт,който да се различава от стандартните мраморни изделия. 249 480.20 247 720.54
Реализиране на пазара на предприемаческата идея(Дейността ще бъде осъществена,чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал-3бр 2.Закупуване на ДМА 1)CNC рутер-1бр 2)3D Скенер-1бр 3)3D принтер-1бр 3.Закупуване на материали 1)Восъчен материал за 3D принтер-2бр 2)Резервоар за восъчен материал-1бр 4.Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея-1бр Част 2): Освен инкрустацията прилагането на метода с 3D принтер позволява и да се вгради цял метален елемент в обработвания детайл в зависимост от практическата насоченост и художествения замисъл. По този начин се разширява областта на иновативни решения и представяне на художествени дизайнерски модели (вграждане на надписи, лога, цели елементи от метал, флорални мотиви и най-разнообразни по вид детайли и рисунки), което от своя страна допринася за разпознаваемост и висок клас професионализъм при проектирането, изработването и предлагането на нестандартни и специфични по рода си изделия. Съчетаването на прецизност при подготовката, индивидуален подход и последно поколение на техниката в комбинация с креативен дизайн гарантира разпознаваемост на компанията. За да бъде реализиран описания производствен процес е необходимо закупуването на ДМА, посредством които да се изработват дизайнерски изделия - предмет на настоящото проектно предложение. Активите които ще способстват за създаването на качествени и уникални по рода си продукти от скални материали (главно мрамор) и съответстват на гореописаните 4 основни етапа са: 1.CNC рутер - 1 брой; 2.3D Скенер - 1брой; 3.3D принтер - 1 брой. Комбинацията от 3D скенер, 3D принтер и CNC рутер осигурява постигане на крайния продукт в дизайнерска форма и вид, съобразно творческите заложби на предприемача. Всеки един елемент от процеса ще бъде ресурсно обезпечен и това ще гарантира уникалността на крайното изделие, което няма аналог. По този начин ще бъде постигната конкурентоспособност и високо качество, на базата на таланта и художествените умения на заетите лица. Инкростирането на металните елементи в пригодените от рутера вдлъбнатини, съчетано с прецизната технология на скенера и рутера ще осигури използването именно на професионализма и гаранция, че окончателния вид съвпада с предварително зададения. Иновативността на производствения процес ще постави компанията на лидерска позиция, което е изключително необходимо за успешното реализиране на проекта и бъдещото развитие на "ГЛОРИЕС" ЕООД в дългосрочен план. Изпълнението на четвъртият етап от производствения процес изисква и наличието на материал с помощта на който да се изработват моделите на металните инкрустации. Чрез восъка получен в определена форма от 3D принтера ще се създадат уникалните по рода си продукти, които да се различават от масовите безлични, студени и непривлекателни мраморни изделия. С инкростирането на метал в мраморните продукти ще се създадат интериорни дизайнерски решения, които не само да се отличават от масата, но и да придават красив, приятен и нестандартен вид на изделието, което да го прави желан и ценен продукт пред останалите. Заложени са следните материали: 1.Восъчен материал за 3D принтера - 2 брой; 2.Резервоар за восъчен материал - 1 брой. Количествата са определени за използване само в рамките на изпълнение на проектното предложение и са в минимални стойности съобразно продължителността на проекта. - За реализацията на предприемаческата идея е предвиден разход за Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 бр. Всяка една ново стартираща фирма има необходимост от професионално мнение по отношение на позиционирането на своите продукти. За да развива успешно един бизнес е важно начина и подхода на настъпване на пазара. Без маркетингов план за реализиране на идеята, фирмата няма ясно изградена представа за това къде е насочена, към кого е адресирана, с каква цел и по какъв начин да достигне максимално бързо и ефективно до крайния потребител. Следването на дългосрочна стратегия и визия, за постигане - съобразени с маркетинговия план, дава насоки към пътя на успешната реализация. По този начина ще се избегне хаотичното съществуване без цел и посока, което е пагубно за всяка нова, тепърва прохождаща на пазара фирма. Общата стойност на разхода за изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея възлиза на 3 300.00 лева 0.00 0.00
Визуализация на проекта (Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. информационна табела и 3 бр. стикери): Дейността по осъществяване на визуализация - информиране и публичност е напълно съобразена с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Изцяло се спазват задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС. Предвидените мерки се основават на Регламент на (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за ЕФРР, ЕСФ, КФ, ЕЗФРСР, ЕФМДР и за определяне на общи разпоредби. При осъществяване на дейностите по проекта, бенефициентът ще съблюдава за поставяне на: -емблемата на ЕС в пълно съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; -упоменаване на фонда или фондовете оказващи подкрепа на проекта; -общото лого за програмния период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Компанията се задължава да информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: -включва на уеб-сайта си, кратко описание на проекта, включително новите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; -поставя обозначителни плакати; -информира всички участници в проекта за финансирането; -във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта или друг доказателствен материал, бенефициентът посочва финансиращата го оперативна програма и фонда или фондовете осъществяващи подкрепата; -не по-късно от три месеца, бенефициентът поема ангажимента да постави постоянна табела на видимо за обществеността място. В табелата посочват наименованието и основното предназначение на проекта. Те се изготвят в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия; -на всеки един актив закупен по проекта ще бъде поставен стикер съдържащ задължителните реквизити съгласно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация; -логата и изискванията за тяхното използване ще бъдат изтеглени от сайта www.eufunds.bg като Емблемата на ЕС и логото на програмен период 2014-2020 г. ще се изобразят с еднакви размери. Предоставяне на информация относно изпълнението на дейностите по проекта е не само с цел популяризиране приноса на Европейските фондове, но и с цел създаване на достъпност на българските предприятия до предоставените им възможности за реализиране на инвестиционните им намерения. Чрез оповестяване на дейностите и участващите в процеса финансиращи институции, обществото се запознава с политиките и практиките на ЕС. По този начин всички желаещи и същевременно недостатъчно добре запознати с програмите финансирани от ЕС ще могат да добият представа и да разберат за истинското практическо приложение на структурните/кохезионните фондове. Ръководството на "ГЛОРИЕС" ЕООД ще води политика на явна, коректна, ясна и своевременна позиция към всеки един свой контрагент. Осведомеността за дейностите във фирмата, прозрачността при всяка една стъпка на инвестиции и развитие е отличителен белег, с който фирмата ще постига своето развитие. Информирайки обществеността за финансирането на проекта, придава добавена стойност не само на компанията, но и на нейните служители, на нейните контрагенти, показвайки изпълнението на всеки един поет ангажимент и надграждайки към следващия. Спазването на изискването за публичност и информиране е прието за постоянна практика на компанията, с което ще се цели дългогодишна реализация. Стъпките за изпълнение на всяка под дейност включват: 1.Избор на изпълнител за услугата по осигуряване на публичност и визуализация (1-3 месец); 2.Сключване на договор с избрания изпълнител и извършване на услугата по осигуряване на публичност и визуализация (4-месец); 3.Извършването на услугата по осигуряване на публичност и визуализация (5-12 месец). 500.00 61.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).