Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The present project is aimed at realizing an enterpreneurial idea of a newly created company VN PARTS Ltd., based on the production and placing at market of control modules, which are complex parts of the CNC machine tool. The need to be met through the implementation of the project is driven by the demand for machine parts by large machine manufacturers concentrated in Western Europe. 
Main activities of the project:
1 / Activity for the realization of the entrepreneurial idea at the market within which the production of a product Module for control of CNC machine tools will be organized by a team with high qualification and professional experience in the metalworking industry. In order to ensure the production of the project, technological equipment will be purchased and put into operation ensuring the implementation of the key stages of the production cycle.
2 / Project visualization activity, which will inform the general public about co-financing provided by the EU under the Operational Program "Innovation and Competitiveness" 2014-2020.

The realization of the entrepreneurial idea will have a pronounced social and ecological effect.
The implementation of the project will contribute to the fulfillment of its overall objective: Sustainable development of a newly created enterprise VN PARTS Ltd. in one of the sectors of NSESME, as priority for creation and development of new enterprises: C28 "Manufacture of machinery and equipment with general and special purpose''.

Expected results of project implementation:
- Realization of the entrepreneurial idea at the market of the newly created enterprise VN Parts Ltd.;
- Achieving enterprise sustainability;
- Opening up and ensuring job stability;
- Benefits for society and contribution to environmental protection.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 броя, както и чрез закупуване на ДМА - 5 броя: ЛИНИЯ ЗА ПРАХОВО БОЯДИСВАНЕ- 1 брой; ПРЕНОСИМ КОМПЮТЪР (ЛАПТОП) - 1 брой; ЛАЗЕРНО МНОГОФУНКЦИОНАЛНО УСТРОЙСТВО (ПРИНТЕР) - 1 брой; СИСТЕМА ЗА МОНТАЖ - 1 брой; АБКАНТ - 1 брой) и закупуване на материали за производство): Като част от дейността ще бъдат наети 5 броя квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на продукта. Ще бъдат закупени необходимото оборудване - 5 броя ДМА и материали за производството. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА НА ВСЕКИ РАЗХОД ПО ПРОЕКТА: ОБОРУДВАНЕ: Преносим компютър (лаптоп) - Необходим за изготвяне на технологични чертежи за производството на всички съставни части на изделието. Принтер (формат А3) - Необходим за разпечатване на технологични чертежи, които да се предоставят на машинните оператори. Оптималният размер за разпечатване на технически чертежи е А3. За по-голяма нагледност и яснота, електронните схеми, по които ще се извършва монтажът на електронните компоненти, ще се разпечатват във формат А3, цветно. Абкант - необходим за огъване на металните заготовки. Линия за прахово боядисване - Необходима за предварителна обработка (обезмасляване, фосфатиране, изплакване и изсушаване) и боядисване на отделните метални панели или на сглобената касета. Система за монтаж - Необходима за асемблиране и извършване на монтаж на всички крепежни и електронни елементи в касетата. ПЕРСОНАЛ: Таня Николова - предприемач; по проекта ще заема позиция "Технолог"; придобитата квалификация и професионален опит на предприемача са изцяло в областта на предприемаческата идея - планиране и производство на части за металообработващи машини. Успехът на реализирането на предприемаческата идея е пряка функция от опитното планиране и организиране на производствените процеси при използване на оптимално подбраните технологии за производство; ще отговаря за подбора на технологиите и организацията на производствения процес по технологични звена; ще осъществява контрол върху техническата и оперативна подготовка на работа в цеха и осигуряване на техническа и технологична документация, инструменти, материални и енергийни ресурси. Петър Дичев - по проекта ще заема позиция „Контрольор качество“; Лицето има опит както с длъжността „Контрол на качество“, така и в „сглобяване на електроника“; Придобитото образование и знания са важни за етапа на асемблиране, при който се извършва монтиране на електронни части и компоненти (платки, чипове, релета, резистори, дигитални екрани, кабелни канали) и окабеляване м/у различните електронни елементи по детайла. Ще следи за правилното изпълнение на монтажа и свързването на всички електронни компоненти; ще извършва тестване на всяка една готова продуктова единица. Димитър Чернев - по проекта ще заема позиция "Организатор производство"; Лицето ще организира цялостната производствена дейност, в т.ч. организация и разпределение на техническите ресурси, човешките ресурси, осигуряване на материали за производството. Позиция "Чертожник, машини и инструменти" - За изготвянето на прецизни технологични чертежи (на работните детайли, видовете сглобки и 3D модела на конструкцията на цялата метална кутия). От клиента по електронен път ще пристигат проекти и/или скици на необходимия детайл/продукт. По информацията от получените файлове, чертожникът ще изготвя точни чертежи в специализирана CAD програма. Създадените чертежи, експортирани в специални файлове, четими от CAD/CAM система, ще се изпращат за изпълнение до отделните производствени звена /разкрой, огъване на отделните панели на абкант, сглобяване на панелите в касета/. Позиция "Монтажник, изделия от метал" - ще обезпечи сглобяването на готова продукция от съставните детайли съобразно утвърдената конструкция и технология. МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ: предназначени за влагане в производствения процес за периода на изпълнение на проекта, които допринасят непосредствено за реализирането на предприемаческата идея. Видове и количества материали, необходими за производството на средно 16 бр. крайни изделия, както следва: - листова ламарина 3520 кг (ед.цена 1,75 лв/кг) - прахова боя 64 кг (ед.цена 14 лв/кг) - електронни компоненти - 16 бр. комплекти (ед.цена 550 лв/компл.) - крепежни елементи - 16 бр. комплекти (ед.цена 130 лв/компл.) 249 682.84 249 458.63
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой табела и 10 броя стикери): С настоящата дейност, Ви Ен Партс ООД като бенефициент по ОПИК, ще информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014­ - 2020. Основните цели на дейностите по информация и комуникация са: да повишат обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК; да информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите­ членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; да информират за източника на европейско съфинансиране – в случая това е Европейския фонд за регионално развитие. При всички мерки за информация и комуникация, задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; ­ общото лого за програмен период 2014­2020 г. По време на изпълнението на проекта ще се информира обществеността за получената от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014­ - 2020 подкрепа, като: - включим на уеб­ сайта си (ако такъв съществува), кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ; - поставим минимум един плакат (табела) с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място; - поставим стикери на всички закупени по проекта ДМА; Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал задължително ще се посочва, че проектът се финансира по линия на оперативната програма, съфинансирана от ЕФРР. Дейността ще се изпълнява през целия срок на договора ­ от месец 1 ­до месец 12 от екипа за изпълнение на проекта. Етапите на дейността, касаещи външни услуги за изработване на печатни материали (табела (плакат), стикери), са следните: 1. Избор на изпълнител за извършване на услугата (1-ви месец); 2. Изпълнение на услугата (2-ри месец). 310.00 87.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).