Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The entrepreneurial idea focuses on the development of a studio for production of percussion musical instruments. The foundation of the entrepreneurial idea is to create multi-purpose tools targeted to all groups of people involved in music and percussion instruments. Modern instrument in the percussion family that consists of wooden bars struck by mallets are a comparatively new generation of musical instruments that are becoming more and more popular in musical works. Marimba and xylophone are the main instruments of this group that continue to develop and elaborate. The instruments will be designed and developed to suit all those studying percussion instruments, lecturers and musicians who perform concerts in the country and on stages in Europe and the world. The success of the entrepreneurial idea relies on a high-quality product that will ensure the successful and effective development of the company. The project will be implemented through the following eligible activities:
1) Realization of the entrepreneurial idea market (the activity will be realized by employing qualified staff 4, purchasing 6 tons of FTA, creating a website and developing a marketing plan for realization of the entrepreneurial idea).
2) Project preview (the activity will be accomplished by purchasing 2 plates and 20 stickers)
The entrepreneurial idea also falls within the priority sectors of the current procedure related to the creation and development of new enterprises of the National SME Promotion Strategy 2014-2020 and will be implemented in one of the thematic areas of the Innovation Strategy for Smart Specialization in the field of cultural and creative industries. The activities, as well as all budget expenditures, will be realized on the territory of Pazardjik District, where the company's headquarters are located.
Expected results:
- stable economic growth
- Increased competitiveness
- Sustainable Development
- social and environmental impact
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея: Дейността ще бъде осъществена чрез следните поддейности: 1. Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на продукта 1.1. Квалифициран персонал, обект на оценка: а) Предприемачът ще бъде нает по трудов договор на длъжност "технолог-моделиер на ударни инструменти" при пълна месечна заетост за 4 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 23 190.00 лв. за период от 15 месеца. б) Лица, различни от предприемача - "технолог и производител ударни инструменти" - 1 лице при пълна месечна заетост за 4 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 23 190.00 лв. за период от 15 месеца. 1.2. Квалифициран персонал, който не е обект на оценка: - "производител на ударни инструменти": 1 лице при пълна месечна заетост за 8 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 25 687 лв. за период от 12 месеца. - "акордьор ударни инструменти": 1 лице при пълна месечна заетост за 4 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 5946 лв. за период от 10 месеца. Подробно описание на функциите и отговорностите на екипа е описано в т.9 от ФК, Екип. 2. Закупуване на необходимото оборудване, представляващо дълготраен материален актив (ДМА), както следва: ДМА 1 Многооперационна дървообработваща машина - 1 бр. ДМА 2 Лентоотрезна машина - 1 бр. ДМА 3 Прахоуловител - 1 бр. ДМА 4 Водоструйка - 1 бр. ДМА 5 Специализирана система за настройване на пластинкови ударни музикални инструменти - 1 бр. ДМА 6 Преносим компютър - 1 бр. Функциите и предназначението на всяка инвестиция са описани подробно в т.11 от ФК, Описание на предприемаческата идея. 3. Закупуване на материали и консумативи, необходими за реализиране на предприемаческата идея: Предвижда се закупуването на следните материали и консумативи: инструменти за дървообработка; дървен материал; метални профили за конструкцията; алуминиеви листове и ПВЦ тръби за резонаторните тръби, компресор и други материали и консумативи необходими пряко в производствената дейност. 4. Създаване на интернет страница на "СОФТ ПЛЕЙ" ЕООД с включена информация за видовете инструменти и техните характеристики, услуги, условия и пакети, начини на извършване на услугите и др. Сайта ще бъде разработен на няколко езика с оглед предлагане на продуктите и услугите в страните от Европейския съюз. Целта на сайта ще бъде да привлече потенциалните клиенти, като ги информира за произвежданите инструменти и предлаганите услуги.. 5. Изработване на маркетингова стратегия за реализация на предприемаческата идея Разработването на маркетинговата стратегия на новосъздаденот предприятие е ключов фактор за реализирането и успешното развитие на предприемаческата идея на "СОФТ ПЛЕЙ" ЕООД. Въз основа на направените анализи и проучвания ще бъдат дефинирани визията, мисията и целите на дружеството. Ще бъде определена целевата група потребители на произвежданите ударни музикални инструменти. Проучването на конкуренцията, както и SWOT -анализите ще допринесат за формулиране на правилния подход за пазарната реализация на продуктите и услугите, които са предвидени при реализация на предприемаческата идея. На базата на анализите ще бъде изготвена и маркетингов план, който ще определи конкретните цели и етапи за изпълнение на поставените цели. Професионалния подход и ясната визия и последователност са гаранция за успешното реализиране и устойчиво развитие на предприемаческата идея. 248 490.00 216 726.56
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя табели и 20 броя стикери): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013. Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. В рамките дейността се предвижда: - при всички мерки (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на Европейския Съюз чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014 - 2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност.По време на осъществяването на проекта Бенефициентът предвижда: - да публикува информация на своя уеб сайт, в случай, че такъв е наличен към момента на изпълнение на проекта, описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС. Публикацията ще съдържа минимум: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на Оперативна Програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; - да постави 2 бр. информационни табели с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата/ите, в която/които ще се осъществява проектът. Табелите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020г. с наименованието финансиращата ОПИК;наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;начална и крайна дата на изпълнение. - да се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР,общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. Изпълнението на проектната дейност ще бъде реализирано посредством: - външно възлагане избор на изпълнител от страна на Бенефициента в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Указанията на УО на ОПИК; - собствено изпълнение от гледна точка на реализацията на набора от мерки за информиране и публичност при спазване на приложимите изисквания и правила по отношение на информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта. Изпълнението е предвидено да стартира през 1-вия месец след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение на проекта. 1 500.00 240.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).