Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal includes creation of two centers, which will provide support services in the community and in a family environment: 
- A Public Support Center; 
- A Day care center for support of children with severe multiple disabilities and their families, 
as well as expanding the services in the existing Day Care Center for Children with Disabilities with inclusion of activities for Center for Social Rehabilitation and Integration, by purchasing an equipment.
The first two centers will be located in one building with a common yard – the building of the former Primary school “Hadji Dimitar” in “Klutzohor” neighborhood. They will be with separate entrances for provision of free access of the target groups of the both centers. The construction and assembly works and supplies under the project will create favorable conditions for the realization of the services in the two centers. The project includes repair works of the building of the former school, delivery of equipment and renovation of the yard.
For expansion of the services in the existing Day Care Center for Children with Disabilities /located in "Druzhba"neighborhood, Sliven/ new equipment will be purchased. After realization of this activity, the center will provide additional services as a Center for Social Rehabilitation and Integration.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Управлението на проекта ще се извършва от екип за управление, който ще се състои от: ръководител, счетоводител, експерт обществени поръчки и експерт "Инвеститорски контрол". Той ще бъде назначен със заповед на Кмета. Екипът на проекта ще изготви график на дейностите по проекта, срокове и отговорници. Екипът за управление ще се събира на ежемесечни срещи, на които ще се обсъждат предстоящите и изпълнените задачи. Ръководителят на проекта ще разпределя задачите между всички членове на екипа. Основната цел на тази дейност е сформиране на екип на проекта и изграждане на ефикасна и ефективна система за управлението и отчитане. Проектът ще се управлява от Екип от 4 експерта: ръководител - 1; счетоводител - 1; експерт обществени поръчки - 1; експерт "Инвеститорски контрол" - 1 Екипът ще детайлизира плана за изпълнение на проекта, след неговото одобрение. Екипът по проекта ще подготви и документацията за обществените поръчки, ще осъществява управлението и контрола по изпълнение на дейностите; ще следи за осъществяването на план -графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; ще осъществява връзката с Договарящия орган на програмата; ще осъществява вътрешния мониторинг на проекта и ще съдейства на Договарящия орган на програмата при провежданите мониторинги; ще съдейства при реализация на дейностите по осигуряване на публичност; ще изготвя междинните и финалния технически и финансови отчети на проекта, с изготвяне на копия на всички разходооправдателни документи и попълнени форми за отчет. Чрез екипа на проекта бенефициентът ще изпълнява указанията на Договарящия орган на програмата, ще комуникира с него и ще може ефективно да изпълни, контролира и отчете заложените дейности. В екипа за управление са включени 4 експерта от община Сливен. Дейността включва: подготовка и изпращане на документация и писма до УО, изпълнители, институции и граждани по всяка една дейност, свързана с изпълнението на проекта; Подготовка и изпращане на отговори по евентуални сигнали за нередности; подготовка и провеждане на процедури за обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители; организация и провеждане на дейностите по информация и публичност; осигуряване на място и служител за съхранение на проектната документация, в съответствие с указанията на УО. 13 927.95 12 177.32
Информация и публичност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тази дейност включва: - Публикуване и актуализиране на информация за проекта в сайта на Община Сливен; - Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели - 2 бр. - Организиране и провеждане на 3 публични събития – 2 пресконференции, 1 събитие "Първа копка"; - Изготвяне и публикуване на 3 прес-съобщения; - Изработка на 200 бр. брошури; - Изработка на 100 химикала и 100 тефтера; - Изработка на 1 информационен банер, който ще бъде поставен в залите за провеждане на публичните събития; - Изработка на 500 бр. стикери за оборудване. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще бъде посочван финансовия принос на ОПРР и подкрепата на ЕФРР. 4 800.00 3 048.00
Провеждане на обществени поръчки и избор на изпълнители : За реализирането на дейностите по проекта ще бъдат избрани изпълнители, съгласно ЗОП. До 3 месеца след сключване на договор за БФП ще бъдат стартирани следните процедури за избор на изпълнители: - Инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) в рамките на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 485 958.90 лв. без ДДС. Ред на възлагане : публично състезание, по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. - Строителен надзор на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 15 000.00 лв. без ДДС. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява по чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или публично състезание по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП или открита процедура - чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП - Доставка на оборудване и обзавеждане за 3 социални центъра в рамките на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 185 972,00 лв. без ДДС. Ред на възлагане: публично състезание, по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП или открита процедура - чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП - Информация и публичност на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 4800 лв. без ДДС. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява по чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или публично състезание по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП Точният ред на възлагане ще бъде определен към момента на възлагане и включен в графика на обществените поръчки. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг на обект: "Реконструкция и преустройство на съществуваща сграда /бивше начално училище "Х. Димитър" в кв. "Клуцохор" - Сливен в Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства - гр. Сливен": Предвижда се реконструкция и ремонт на бивше училище, което ще бъде преобразувано в Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца с множествени увреждания и техните семейства. Сградата се намира в кв. Клуцохор. В района се намират редица здравни и образователни институции, както и социални услуги и има условия за почивка, отдих и игри на открито. Изградени са тротоари и в близост са разположени спирки на градският транспорт. Местоположението на сградата е следното: на разстояние от 500м. се намира „Диагностично-консултативен център (ДКЦ) 2”, предлагащ висококачествени медицински и стоматологични услуги; на разстояние от 800м. е МБАЛ „Хаджи Димитър”, разполагаща с различни кабинети, лаборатории и стационар; на 550м. се намира Основно училище ”Христо Ботев”; Детска градина „Синчец” и Детска ясла №12 са на 650м; „Защитено жилище за лица с умствена изостаналост” и „Център за социална рехабилитация и интеграция и синя стая” са на 500м; В близост се намират и Дирекция „Социално подпомагане”, Читалище „Хаджи Димитър”,Териториално подразделение на Национален осигурителен институт; пункт на Български червен кръст;Спортна зала „Асеновец”; Парк „Хамамбаир”, както и спортна и детска площадка. Сградата е едноетажна и масивна, с частичен сутерен. Изпълнена е по традиционен монолитен начин на строителство. Има издаден Акт за общинска собственост № 3016 /11.03.2013 г., Към сградата има дворно място с площ 6213 кв.м. Проектът предвижда рехабилитация и облагородяване на част от дворното място, което е в непосредствена близост до сградата. На сградата ще бъде извършен цялостен ремонт, като ще бъдат изградени двата центъра, съгласно Анекс Н за функционалните характеристики на сградата. Всеки от центровете ще бъде с отделен вход, за по-добрата му функционалност. Ще бъде изграден достъп за хора с увреждания. В ЦОП ще бъдат изградени следните помещения: 1 зали за групова работа с деца и семейства; 2 зали за индивидуална и семейна работа; 1 стая за специалист; 1 стая за екипи, санитарни помещения; 1 складово помещение, 1 стая за ръководител, 1 санитарно помещение за персонала. В Дневния център за подкрепа на деца/младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства ще бъдат изградени следните помещения: 1 зала за индивидуална работа; 1 стая за ръководител, 1 стая за екипи, 1 стая за логопед, 1 стая за психолог, 1 медицински кабинет, 1 зала за лечебна физкултура, 1 пихосензарна зала, 2 зали за групова работа, 1 стая с място за почивка, 2 разливни помещения, 1 кухня, 1 стая за домакин, 1 склад, санитарни помещения. 485 958.90 552 218.07
Строителен надзор на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”: След провеждане на обществена поръчка за изпълнение на строителен надзор на проекта ще бъде избран консултант, с който ще бъде сключен договор. Изпълнителят ще трябва да упражни надзора на обект: "Реконструкция и преустройство на съществуваща сграда /бивше начално училище "Х. Димитър" в кв. "Клуцохор" - Сливен/ в Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства - гр. Сливен" 15 000.00 4 536.00
Оборудване на обектите: Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и съществуващ Дневен център за деца с увреждания.: Ще бъде закупено обзавеждане и оборудване на двата новосъздадени центъра и на съществуващия ДЦДУ. След провеждане на процедура по ЗОП, ще бъде избран изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване и обзавеждане. За Дневния център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства ще бъде закупено обзавеждане за всички кабинети, като: маси, бюра, столове, компютърни конфигурации и принтери /за част от кабинетите/, етажерки, шкафове и др. Всеки специализиран кабинет ще бъде обзаведен с необходимите дидактични материали и специализирано оборудване. За психосензорната зала е предвидено закупуване на: прожектор с постоянен филтър; огледална сфера с двигател; воден кът с кукли; ултравиолетов панел и аксеоари; вдлъбнато и изпъкнало удароустойчво акрилно огледало; диоден тунел; прожектор за релаксация и др. Залата за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика ще бъде оборудвана с: кушетки, терапевтични столове за деца с увреждания – вертикализатор с работен плот и регулируеми разстояния; стълба за рехабилитация; шведска стена; проходилка за деца с увреждания; многофункционални модули; огледала с различни размери; дюшеци; топки и др. За стаята на психолога са предвидени: аромодифузер; геометричен шкаф; диктофон; дунапренени модули; игра за упражнение на паметта; игра за упражнение на познавателни способности; комплект тестове на „Векслер”; конструктор с триъгълници; магнитна дъска; кубчета; радиосветлинен тунел; радиокасетофон и др. Ще бъдат обзаведени и оборудвани също: кабинет за индивидуална работа, стая за логопед, стая за дневен престой, столова, разливно, място за почивка на потребителите, медицински кабинет с изолатор, кухня, стаи за персонала, санитарни и складови помещения, стая за касиер – домакин и стая за ръководителя. За центъра за обществена подкрепа ще бъдат закупени: посетителски столове, маси, бюра, бяла дъска, секционни шкафове с етажерки, климатици, малки масички, етажерки за книги и филми, различни занимателни игри за момчета и момичета, компютърни конфигурации с принтер, мултифункционално устройство, ниска мебел, играчки и книжки и др. За съществуващия ДЦДУ, с цел разширяване на дейността му, ще бъде закупено: Терапевтични столове за деца с увреждания, в два различни размера; Фиброоптичен килим /за стимулиране на визуалните и тактилните възприятия/;Звездно небе комплект; Проходилка за деца; Колонен климатик; Терапевтични топки в 4 различни размера; Интерактивен стенен фиброоптичен килим. Пълни списъци / 3 броя/ с оборудването и обзавеждането на трите центъра са прикачени като приложения към документите за кандидатстване. 185 972.00 178 411.94

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).