Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Public infrastructure is a key factor in providing basic services to urban and rural populations and providing access to them. Sustainable socio-economic development of rural areas is inextricably linked to existing infrastructure and quality of services provided to rural populations. The shortage of investment to upgrade the existing educational infrastructure and the inadequate quality of services offered (in terms of cities) is the main element that continues to expand the boundaries of development between rural and urban areas in Bulgaria and which, moreover, is an obstacle to creating equal opportunities in socio-economic development of rural areas. These factors lead to a deterioration in the quality of life in the municipality of Saedinenie and jeopardize the ability to retain the population and attract investment, which puts the municipality in a socio-economic decline.
The project proposal provides reconstruction, repairs, equipment and furnishing of municipal educational infrastructure of local importance in rural areas, which includes a kindergarten funded through the municipal budget, namely: "Kindergarten with creches "Eighth March".
This project proposal includes the following construction work:
- reconstruction of an existing roof structure. New gutters, drainpipes, drainpipes, wooden board and planking of all eaves with latex-painted plasterboard are foreseen.
- replacement of pavements on playgrounds and landscaping
- dismantling and replacement of the existing plumbing installation in the wet premises of the building;
- repair of the wet premises in the building
- Replacement of existing internal joinery
- dismantling of wooden paneling in the corridors, plastering and painting of the same.
- replacement of old and delivery of new furniture
- repairing an existing fence
- repair of existing outdoor lighting in the yard
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление и отчитане на проекта: За коректното и навременно изпълнение на проекта е избран по реда на ЗОП външен изпълнител на дейността. Отговорностите на избрания изпълнител са както следва: - извършва анализ на актуалната към момента нормативна база, свързана с процедурата по възлагане на обществени поръчки, както и с нормативните условия за реализирането и отчитането на проекта; - изготвя документации, включващи и решения и обявления за обществените поръчки (или поканите – при процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 и 13 от ЗОП), свързани с възлагане на дейностите по проекта и на техническите спецификации към тях; - оказва съдействие на Общината, относно подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договор към ДФЗ/РА; - подготвя документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително: - оказва съдействие на бенефициента при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от ДФЗ/РА; - съдейства при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ (при възникнала необходимост); - осъществява координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: - съдейства при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; - координира и подпомага документалния обмен на информация между Община Съединение, ДФЗ/РА и изпълнителите на дейностите по проекта. - съдейства на Общината при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; - съдейства на бенефициента при отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; - извършва подготовка и окомплектоване на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително: - изготвя заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане; - контролира и координира комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане; - извършва проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция. - осъществява необходимия контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: - контрол по изпълнението на предвидените дейности по проекта в съответствие с Договора за безвъзмездна финансова помощ и указанията на Управляващия орган; - извършва необходимия текущ и периодичен преглед и контрол върху осъществяването на строително-монтажни работи (СМР), в рамките на проекта, като следи дали те се извършват в пълния им обем и с необходимото качество; - съдейства на общинската администрация по отношение на организацията и координацията на изпълнението на СМР, в съответствие с приетата оферта, техническите спецификации и проектната документация; - осъществява контрол и преглед на документацията при изпълнението на всеки етап от предвидените СМР; - съдейства на Общината при проследяването на процесите във връзка с отстраняване на констатирани забележки и неизправности при осъществяване на СМР; - предоставяне на юридически консултации по време на реализацията на проекта; - Окончателно отчитане на дейностите по проекта след извършване на цялата инвестиция по проекта. 8 600.00 8 321.00
Изпълнение на СМР: Строително-монтажните работи по проект "Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони, която включва детска градина, финансирана чрез бюджета на общината, а именно „Детска градина с яслени групи „Осми март”, с адрес на сградите, в които се провежда обучението: пл. „Съединение” № 4 и ул. „Хан Крум” № 3а, гр. Съединение, област Пловдив" включват следните дейности: - реконструкция на съществуваща покривна конструкция. Предвиждат се нови улуци, водосточни тръби, водосточни казанчета, дървена челна дъска и обшивка на всички стрехи с влагоустойчив гипсокартон, боядисан с латекс. - подмяна на настилки на детските площадки и озеленяване - демонтаж и подмяна на съществуващата ВиК инсталация в мокрите помещения в сградата; - ремонт на мокрите помещения в сградата - подмяна на съществуваща вътрешна дограма - демонтаж на дървена ламперия в коридорите, шпакловане и боядисване на същите. - подмяна на старо и доставка на ново обзавеждане - ремонт на съществуваща ограда - ремонт на външно съществуващо осветление в двора Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител, съгласно одобрените проекти, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят ще: - поеме пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежите за въвеждане в експлоатация. Изпълнителят съхранява на строежите Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежите до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде обектите. 816 924.49 815 351.35
Упражняване на строителен надзор: При извършване на строително-монтажните работи ще бъде избран консултант, който ще бъде отговорен за: - законосъобразното стартиране на строителните работи; - съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти; - контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания; - пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. 17 405.94 15 534.19
Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил проекта. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обектите ще се осъществява от проектанта на проекта в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: • При подписване на протоколи и актове; • При обсъждане и промяна на конструктивните решения; • При одобряване на конструктивни решения; • При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; • При изменение на проектни части по време на работа; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); • Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ; • Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; • При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа; 8 702.97 7 170.00
Подготовка на проектно предложение: За нуждите за кандидатстване на Община Съединение с проектно предложение по подмярка 7.2, по обявената процедура за подбор, се сключи договор с избран изпълнител, който изготви проектното предложение и да подготви нужните документи съгласно Указанията за кандидатстване. 8 600.00 8 321.00
Доставка на оборудване и обзавеждане: Доставката на оборудване и обзавеждане е от съществено значение за реализирането на настоящото проектно предложение. Целта й е да се изпълни в цялост изготвения технически проект, като се оборудва и обзаведе „Детска градина с яслени групи „Осми март”, с адрес на сградите, в които се провежда обучението: пл. „Съединение” № 4 и ул. „Хан Крум” № 3а, гр. Съединение, област Пловдив". Оборудването и обзавеждането на детската градина има и за цел подбряване нан образователната инфраструктура чрез повишаване качеството на предоставяните образователни услуги. Доставката на оборудване и обзавеждане включва: - доставка на нова мебелировка; - доставка на нови спални комплекти; - доставка на нови електроуреди; - доставка на нова климатична система; - доставка на нови занимателно-образователни игри и уреди за занимания със спорт; - доставка на нова компютърна и офис техника. 89 799.93 55 390.93
Изготвяне на технически проект: Във връзка с предстоящо кандидатстване на Община Съединениепо подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г., е проведена процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП, като е сключен договор. 27 866.66 23 700.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).