Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 246 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal envisages providing support in a home environment for persons with disabilities and elderly people dependent on care and expanding the possibilities for providing social and integrated health and social services in a home environment, incl. and in the context of pandemic situations.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома : Дейността "Предоставяне на грижа в дома" включва: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Дейността ще доусъвършенства и подобри достъпа и услугите в общността за хора, които поради различни ограничения от здравословен характер са изключени от социалния живот и са в риск. Предоставяните услуги ще допринесат за разширяване на социалните услуги, предоставяни в общността и за подобряване качеството на живот на хората от уязвимите групи и/или техните семейства. Ще се осигури мрежа от услуги в домашна среда, която ще подобри възможностите за социално включване на възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. Дейността ще надгради изградения вече модел за патронажни грижи, вкл. и в контекста на евентуални пандемични ситуации. За целта ще бъде създаден Екип за управление на услугата, отговарящ по организацията и управление на дейностите, който ще участва и в дейностите, предхождащи реалното предоставяне на услугите – информиране, консултиране и прием на документи от кандидат-потребители, изготвяне на предварителната и индивидуалната оценка на потребностите. Домашни помощници ще предоставят услуги в дома на потребителя, свързани с подкрепа при лична помощ, комунално-битови дейности и подкрепа на социалното включване, включително и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите), както и ще бъде осигурен транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Наети медицински лица ще предоставят здравни услуги и информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значимите заболявания, включително и съдействие за консултации с други специалисти при необходимост. Ще бъде оказвана психологическа подкрепа на потребителите, съобразно идентифицирана нужда. Предвидено е провеждане на въвеждащо обучение за всички одобрени домашни помощници, в случай, че същите не са преминали подобно обучение по друг проект или програма. Обучението ще завърши с решаване на тест и сертификат. С цел гарантиране и повишаване качеството на предлаганите почасови услуги ще бъдат организирани и три надграждащи обучения на назначените служители. Те ще бъдат проведени по програмата, разработена от Министерство на здравеопазването в рамките на компонент 1, по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“. Регулярно ще се осъществяват групови и индивидуални супервизии на назначените домашни помощници, по техни заявки и по предварително избрани теми. За участниците във въвеждащото и надграждащите обучения, и супервизиите, от населените места на общината, ще бъдат предвидени разходи за командировка. Предвидени са също така и разходи за консумативи и материали. 1 700 110.56 957 740.59

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).