Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal is realizing under PA 8 ”Technical assistance” of Operational Programme “Regions in growth” (OP RG) 2014-2020. The project proposal is aimed to assist Municipality of Dupnitza’s needs concerning realization of an Investment Programme of the city of Dupnitza, with financial support to the activities connecting with management and implementation of the Investment Programme in the period up to 2023 as well as an Intermediate body under PA1 “Sustainable and integrated urban development” of Operational Programme “Regions in growth”  2014-2020. The project proposal includes measures aimed to ensure the financial support for updating of systems for financial management and control in the municipality in connection with the Investment programme’s implementation. The aim of the activity is to guarantee appropriate and effectiveness in management the resources intended for Investment programme’s implementation. The project proposal includes measures aimed to ensure remunerations of the Investment programme management team in the period 2016-2023; insuring the remunerations of Intermediate body (IB) members, engaged with assessment of project proposals, included in the Investment programme; ensuring the remuneration of expert that are going to support IB in projects’ assessment. Activities connected with building of municipality’s  administrative capacity in implementation of PA 1 are provided “Sustainable and integrated urban development” OP RG 2014-2020.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Актуализиране на системи за финансово управление и контрол с оглед изпълнение и управление на инвестиционните програми на 39 града спрямо функциите им по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”: Във връзка с изпълнението и управлението на Инвестиционната програма на град Дупница следва да бъде създадено МЗ, на което се делегират всички дейности, свързани с оценката и избора на проектите в изпълнение на ИПВГР, както и мониторинг по изпълнението на дейностите в изпълнени на оценените проекти. Междинното звено в община Дупница се изградено в изпълнение на Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020 г. и съгласно изискванията в Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020. Съгласно Анекс 1 към Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020г., сключено между община Дупница и УО на ОПРР, с който се утвърждава структурата и състава на МЗ, в срок от 45 дни след влизане в сила на анекса (02.11.2015 г.), бенефициентът е задължен да отрази в системата за финансово управление и контрол новоделегираните функции на МЗ. Целта е да се изгради система на управление, която да дефинира ясно разграничение на функциите и отговорностите на експертите в структурата, изпълняваща роля на Междинно звено, прозрачност и отчетност на осъществяваните дейности и прилагане на ясни и разписани процедури на одитна пътека. Актуализацията на системите за финансово управление и контрола има за цел да гарантира независимостта на междинното звето от бенефициента и от органите извършващи контрол и одит, както и да осигури увереността, че финансовата помощ за изпълнението на инвестиционната програма на Дупница се управлява съгласно принципите на законосъобразност и обоснованост на процесите, в съответствие с принципа на добро финансово управление. За актуализацията на системите за финансово управление и контрол с цел отразяване на новоделегирани функции на Междинното звено е сключен договор с външен изпълнител. Изпълнението на дейността е започнало и приключило преди подаване на настоящето проектно предложение. 4 800.00 5 760.00
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Съгласно изискванията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” за управлението на Инвестиционната програма на град Дупница е предвиден екип от трима члена: ръководител, координатор и технически сътрудник. Изборът на екип е съобразен с изискванията на процедурата и притежава изискуемия капацитет за надеждното управление на Инвестиционната програма. Членовете от екипа за управление на ИП са служители на щатни длъжности в общината Дупница. 15 639.00 13 345.23
Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Междинното звено в община Дупница се изградено в изпълнение на Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020 г. и съгласно изискванията в Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020. МЗ в община Дупница е създадено със Заповед № 1910/ 17.09.2015 г. на кмета на общината. Структурата и съставът на МЗ е утвърден със Анекс 1 към Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020г., сключено между община Дупница и УО на ОПРР. 28 470.00 14 451.38
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Съгласно Анекс 1 към Споразумението за делегиране на функции по оценка и избор на проекти по ПО 1 и планираните интервенции в Инвестиционната програма за изпълнение на ПО 1 и след извършен анализ на очаквания брой проектни предложения, които следва да бъдат оценени и видът на експертизата за тяхната оценка се идентифицира необходимостта от наемането на трима външни оценители. Външните оценители ще отговарят на изискванията за образование и опит съгласно изискванията на Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020. 29 700.00 30 341.26
Участие в програми за обмен на опит и добри практики.: Дейността включва участие в обучения, семинари и работни групи, по теми, свързани с изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие. Участието няма да дублира общи обучения, провеждани по линия на други програми и проекти. Конкретните теми за участия ще се идентифицират от бенефициента в процеса на изпълнение на договора за БФП, като релевират към изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие и чл.7 от Регламента за ЕФРР 1301/2013 относно изпълнението на функциите на общината като бенефициент, градска власт и междинно звено и свързани с изпълнението на оперативната програма. 8 500.00 18 700.00
публичност и визуализация : Дейността за информация и публичност се реализира във връзка задължението на бенефициента, при реализиране на проект финансиран чрез Европейските структурни фондове да оповести по подходящ начин получената финансовата подкрепа. Дейности за информация и комуникация ще се реализира съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 833.33 595.20
организация и управление: За организация и управление на настоящата бюджетна линия общината предвижда екип, състоящ се от Ръководител и счетоводител. Те ще отговарят за изпълнението на ДБФП и за правилното му финансово управление и изпълнение. Управлението ще се изпълнява до 2023 г. Ръководителят организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. Извършва текущо отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на бюджетната линия; подготвя актуализация на проекта; поддържа комуникация с УО на ОПРР и други заинтересовани лица. Счетоводителят следи за финансовото изпълнение на проекта, осъществява контрол върху финансовите операции като следи за целесъобразното и законосъобразно разходване на средствата по бюджетната линия. Той осъществява контрол по разходването на средствата, съгласно утвърдената бюджетна линия; оформя всички необходими документи за извършените разходи; участва в процеса по верификация на представените от изпълнителите по отделните договори фактури; подготвя финансовите отчети за изразходване на средствата; подпомага ръководителя при извършване наблюдението и контрола за изпълнението 10 077.00 9 419.87

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).