Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The overall objective of the project proposal is: Development and enrichment of cultural life, social and educational activities in the town of Gorna Oryahovitsa and municipality by using the potential of community centres infrastructure

The project has the following specific objectives:
1.Increasing the attractiveness of Bratya Grancharovi - 2002 community centre in Gorna Oryahovitsa town in order to be able to expand its activity through modernization and energy efficiency renovation of the community centre`s building;
2. Improving access to cultural life in Bratya Grancharovi - 2002 community centre;
3.Creating an opportunity for incomes generation from additional cultural activity and realization of the community centre potential for its development into sustainable and vital structure.

The project objectives will be achieved through the implementation of two key activities related to: Energy efficiency reconstruction and modernization of Bratya Grancharovi community centre in the town of Gorna Oryahovitsa; Supply and installation of equipment necessary for the   community centre`s activities. Once the project is implemented, the main measurable result will be energy-renewed and modernized community centre with opportunity to be developed into sustainable and vital structure. Information about the project and the project donor will be disseminated.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на строително - монтажни дейности: Избрания изпълнител ще трябва да организира и изпълни всички СМР дейности свързани с преустройството на съществуващ сграден фонд НЧ "Братя Грънчарови - 2002" гр. Г. Оряховица. Той е длъжен да осигури необходимите технически и човешки ресурси за изпълнение на дейностите. Обхватът на СМР ще се извърши съобразно изготвения инвестиционен проект, КСС и техническата спесификация на възложителя.Със средства от БФП ще се извърши СМР на следните помещения: На кота ±0,00м: № 01 –зала–188 м2; № 02 – склад– 2,7 м2; № 03 – стълбище – 3,6 м2; № 04 – коридор – 5,4 м2’; № 05 – склад – 39,3 м2; № 06 – техн. помещение – 6,6 м2; № 07 – стълбище – 11,7 м2; № 08 – съблекалня – 10,7 м2; № 09 – асансьорна шахта – 3,1 м2; № 10 –предверие – 2,7 м2; № 11–съблекалня – 11,0 м2;№ 12 – предверие – 3,0 м2;№ 13 – портиер – 7,4 м2; № 14 – коридор – 15,3 м2;№ 15 – ветробран – 5,1 м2;№ 16 – котелно –5,6м2;№ 17–админ. офис–10,8м2; № 18–санит. предверие –3,3м2; № 19–санитарно предверие–3,3м2; № 20 –WC -ЛНП–3,9м2; № 21–WC -1,4м2; № 22–WC –1,4м2; № 23–WC–1,4м2;№ 24–WC–1,4м2; № 25–санит. предверие–2,8м2; № 26–санит. предверие–3,3м2;№ 27–фоайе–50,2м2; № 28–зала–100,5м2; № 29–съблекалня–15,00м2;№ 30–WC–2,3м2; № 31–баня–1,7м2; № 32–баня–1,7м2; № 33–WC–1,4м2; № 34–съблекалня–6,4м2;№ 35–предверие–1,2м2; № 36–предверие–8,4м2; № 37–предверие–0,8м2; № 38–съблекалня–14,9м2;№ 39–санит. предверие–3,2м2; № 40–WC–1,3м2; № 41–WC–1,3м2; № 42–WC–1,3м2; № 43–WC–1,3м2; № 44–WC–1,3м2;№ 45–WC–1,3м2; № 46–WC–1,3м2; № 47–санит. предверие–5,1м2; № 48–съблекалня–19,8м2;№ 49–помещение зачистачи–1,9м2; № 50–оркестрина–108,7м2; На кота +3.82м: № 01 –стълбище – 23,4 м2; № 02 – репетиционна – 65,4 м2;№ 03 – асансьорна шахта – 3,1 м2; № 04 – кръжочен кабинет - 16,3 м2; № 05 – кръжочен кабинет – 13,9 м2; № 06 – конферентна зала – 31,9 м2;№ 07 – кръжочен кабинет –15,2 м2;№ 08 – кръжочен кабинет–15,2 м2; № 09 – конферентна зала – 31,9 м2;№ 10 – кръжочен кабинет – 15,2 м2; № 11 – санит. предверие – 3,1 м2; № 12 – WC ЛНП – 3,9 м2;№ 13 – санит. предверие–3,3 м2; № 14 – санит. предверие – 3,1 м2; № 15 – WC – 1,4 м2; № 16 –WC– 1,4 м2;№ 17–WC– 1,4 м2;№ 18 –WC– 1,4 м2;№ 19 – санит. предверие – 2,8 м2; № 20 – лоджия – 4,1м2; № 21 – лоджия – 4,1м2;№ 22 – репетиционна – 63,0 м2; № 23 – склад за инвентар – 6,4 м2; № 24–гримьорна–10,4 м2; № 25 – техн. помещение– 11,1 м2; № 34 – амфитеатър – 1606,4 м2 № 35 – сцена – 319,9 м2; № 36 –коридор –53,1 м2; № 37 – коридор – 17,6 м2; На ниво Билетен център: № 01- санит. предверие– 9,1 м2; № 02 – санитарно предверие – 5,1 м2; № 03 – WC ЛНП – 3,6 м2; № 04 –WC–2,2 м2’; № 05 –WC–1,2 м2; № 06 – WC – 1,2 м2; № 07–санит. предверие – 8,4 м2;№ 08 –WC– 1,2 м2; № 09 –WC– 1,2 м2;№ 10 –WC– 1,2 м2; № 11 – WC– 1,2 м2; № 12 – каса–12,6 м2; № 13–санит. предверие – 10,9 м2; № 14–санит. предверие – 4,0 м2; № 15 – WC– 1,2 м2; № 16 – WC – 1,2 м2;№ 17– WC – 1,2 м2; № 18– WC – 1,2 м2; № 19–WC–1,2 м2;№ 20 –WC– 1,2 м2;№ 21 санит. предверие – 4,1; № 22–WC– 1,2 м2;№ 23– WC– 1,2 м2; № 24– WC – 1,2 м2;№ 25– WC – 1,2 м2; № 26– WC ЛНП – 3,6 м2; Дейността ще бъде финансирана чрез комбинирана подкрепа в съответствие със Становището на Финансовия посредник - РФГР, гр.София;Общата индикативна стойност на разходите за СМР е в размер на 2 770 651,78 лв. без ДДС, като от тях 2 302 342,18 лв. и 345 351,33 лв. са с БФП, а 122 958,27 лв. ФИ. В Раздел II. ‘’Разходи за СМР’’, бюджетен ред 3.1. Извършване на СМР – стойността в размер 2 302 342,18лв. В Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, бюджетен ред 54 „Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), подред 54.1. „Разходи за дейности финансирани със средства ФИ, включително ДДС” – стойността за финансов инструмент е 401 059,49лв. 2 647 693.51 4 188 357.98
Организация и управление: Целта на дейността е да се осигури безпроблемно и в срокове реализиране на дейностите по проекта, да се гарантира качествено изпълнение, достигнат целите и отчетат заложените резултати. Дейността предвижда: 1.Сформиране на екип за организация и управление на проекта. Членовете на екипа ще са служители на Общинска администрация гр. Горна Оряховица с нужния опит и компетенция за изпълнение на своите задължения. Екипът ще бъде сформиран със заповед на кмета на Общината, като включва - ръководител, технически сътрудник, специалист "инвеститорски контрол", счетоводител и специалист "обществени поръчки". Екипът ще бъде отговорен за цялостното планиране, организиране, координиране и отчитане на изпълнение на проектните дейности, съгласно подписания ДБФП. 2. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол върху възложените дейности по изпълнение на проекта. 3. Изготвяне на технически, финансови и др. отчети съгласно изискванията на ОПРР. Финансирането на дейността ще се извърши със средства от Бюджета на Община Горна Оряховица 0.00 0.00
Мерки за информация и публичност: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.". Дейността предвижда: 1 Публикуване на уеб-сайта на Община Горна Оряховица информация за проекта до два дни след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз; 2.Изработване на 1 брой информационен банер с размери 160х60см . 3 Публични събития - пресконференция за старта на проекта и пресконференеция за приключване на проекта: 3.1.Публикуване на рекламно-информационни карета с размери 8 х 5 см в регионална печатна медия за предварително анонсиране на публичните събития – пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта; 3.2. Публикуване на предварителна информация за публичните събитията на уеб-сайта на Общината и изпращане на предварителната информация за тях до УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 3.3 Организиране и провеждане на публични събития - пресконференции – една в началото на проекта за информиране на обществеността и една в края на проекта. 3.4. Изготвяне на прес-съобщения в регионална печатна медия - след провеждане на пресконференциите едно за началото на проекта и едно в края на проекта. 3.5. Публикуване на прес-съобщенията след провеждане на пресконферетциите и на уеб-сайта на Общината; 4. Изработване и монтиране на билборд с размери 4х3м в близост до строителната площадка; 5. Официални церемонии: 5.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на официални церемонии – „Първа копка“ и откриване на обекта. 5.2.Публикуване на предварителна информация за официалните церемонии на уеб-сайта на Общината и изпращане на информацията на УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 5.3. Организиране и провеждане на официални церемонии– „Първа копка“ за ефективния старт на проекта и откриване на обекта; 5.4. Публикуване на прес-съобщения в регионална печатна медия след провеждане на официалните церемонии „Първа копка“ и откриване на обекта 5.5.Публикуване на прес-съобщенията след официалните церемонии и на уеб-сайта на Общината; 6.Поставяне на информационни стикери с размери 5х9см на подходящо място на повърхността на оборудването. 7. Поставяне на постоянна обяснителна табела с размери 50х70 см на видно място, достъпно за широката общественост; За изработката и монтажа на билборда, постоянната табела, стикерите, банера, публикациите в регионален вестник ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП. Финансирането на дейнстта ще се извърши от Финансов инструмент 0.00 0.00
Упражняване на авторски и строителен надзор: Целта на дейността е гарантиране на качествено изпълнение на заложените за изпълнение СМР и спазването на инвестиционния проект. Дейността се осъществява от избрания за изпълнител на Строителен надзор и от Авторския колектив изготвил техническата документация. Авторския надзор ще бъде упражняван от авторския колектив изготвил техническата документация. При спазване на изискванията на ЗОП ще бъде възложено упражняване на авторския надзор. За избора на строителен надзор ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на ЗОП. Упражняването на Авторски и Строителен надзор по време на строителството гарантира законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите в строителството, изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект, следене за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите на безопасност, правилно изпълнение на строително монтажните работи, подготовка на строежа и въвеждането му в експлоатация. Финансирането на дейността ще се извърши от Финансов инструмент 0.00 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на културни услуги НЧ "Братя Грънчарови - 2002" гр. Горна Оряховица с оглед задоволяване на потребностите на целевата група. Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Доставката и монтажа на оборудването ще се извърши съобразно приложената техническа спецификация. Финансирането на дейността ще се извърши от Финансов инструмент 0.00 0.00
Одит: Целта на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовите отчети по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предоставят на Бенефициента доклади за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Определянето на изпълнител за извършване на одит ще се извърши при спазване на разпоредбите на ЗОП. Екипът по проекта ще предостави цялата необходима документация (финансови отчети, технически доклади по проекта, договор за безвъзмездно финансиране, договор за финансиране от Финансов инструмент, договори с изпълнители, тръжна документация, разходно-оправдателни документи и др.) на квалифицирания одитор. На базата на тези документи той ще извърши проверка и ще изрази заключенията си в доклади за фактически констатации, които ще съдържат заключително мнение върху одитираните финансови отчети като цяло. При подготовка на междинно и окончателно плащане, преди изпращане на документите до УО, одитора ще извърши предварителна проверка за законосъобразност и спазване на изискванията. Докладите за фактически констатации ще бъдат прибавени към исканията за плащане. Финансирането на дейността ще се извърши от Финансов инструмент 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).