Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

For already 25 years now 'DAPHNE' LTD, city of Varna, is one of the leading companies in the production of elegant ladies' wear. The brand has established its image,  distinguished European quality and creative design. The market success of the company is supported by a team of experts, as well as modern production technologies and uncompromising quality. All materials, used in the manufacture of the Company's models are consistent with the fashion trends, the tendencies of aesthetics and the criteria for quality, durability of the product and the comfort of the garment. 
This project is expected to introduce a software management system for enterprise resources /ERP/ in order to optimize the production processes and improve the managerial capacities of the Company. The system will streamline the administrative processes and the processes, related to the marketing of the finished products, will improve the organization of production cycles and increase the efficiency of individual units. The ERP-system shall comprise the following modules: Sales, Production, Business Analysis and Management of waste. The new ERP-system shall be entirely integrated with the Company's existing on-line store to improve information security for the stocks in the individual warehouses and improve the work of the unit, responsible for the distribution. The implementation of software shall enhance the processes of: management of inventories and stocks; tracking of goods from the arrival of materials at the garment factories to the retail stores; labelling of goods, materials and elements, involved in the manufacturing process; price-formation; policy management for loyal customers; productivity of each employee; transfer of the goods along the axis of warehouses-stores-customers; waste management. Following the improvement of the management capacity and organization of work, the share of exports in the Company's production is expected to increase substantially.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP система в Дафне ООД: В рамките на настоящата дейност се предвижда ангажиране на изпълнител, който да разработи и внедри ERP-система за управляване на бизнес процесите в дружеството. Предвижда се ERP-системата да включва следните модули с техните функционалности: 1.Модул ПРОИЗВОДСТВО. Съдържа следните функционалности: •Въвеждане на рецептури •Въвеждане на спецификация ( технология на процесите) •Следене и отчитане на капацитети на машини и хора •Планиране на производството •Отчитане на вложени материали •Отчитане на вложен труд •Окачествяване на продукцията •Анализ на вложеното време по шивачки •Изчисление на планова себестойност на изделие (комбинация модел, десен,подмодел ) •Изчисление на реална себестойност на изделие • Мениджърско счетоводство: отчитане на общопроизводствени разходи; отчитане на разходи за труд; изчисление на непреки разходи и разпределение по изделия •Анализ на отклоненията •Калкулация на продажни цени, на база планова себестойност •Фактурно производство •Етикетиране 2.Модул МАТЕРИАЛНО СТОПАНСТВО /Склад/. Модула е съставен от следните функционалности: •Следене на склад основни и спомагателни материали •Следене на склад готова продукция – интеграция с модул продажби от магазини •Следене на постъпленията по складове •Следене на изписванията по складове •Инвентаризация •Бракуване 3.Модул ПРОДАЖБИ •Въвеждане на направените продажби в магазините, включително онлайн магазини и продажби на едро •Следене наличност на артикули, заприхождаване в магазините, замяна, връщане към основния склад •Извежадне характеристики на артикулите – снимка, материали, характеристика, предложения за комплектоване с други артикули •Политики за лоялни клиенти, промоции, кампании и специални отстъпки •Интеграция между WEB магазин и ERP 4.Модул Справки (BI). Съдържа следните функционалности: •Справки по продажбите, на база получени данни от софтуер за продажбите по магазини •Справки по себестойността на артикули •Сравнения на периоди – производство, продажби Ползи от въвеждане на модула: - Определяне на разходите по дейности - Информация за реалната стойност на продуктите и услугите, на база на разходите за всяка една от дейностите, свързана с производство на определен продукт. - Рентабилност на база клиенти или продукти - Информация относно продуктите и клиентите с най-висока за организацията стойност. - Управление на стоковите запаси - Информация за възможността за намаление на времето за съхранение на складовите запаси. В резултат на анализа се определят ресурсите необходими, както за съхранение на стоковите запаси, така и на разходите необходими за съхранението на стоката, които се добавят към пазарната стойност на продуктите. - Анализ цена/количество. Определя дали произведеното количество е достатъчно и дали текущата цена отговаря на пазарните изискванията. Анализът дава информация, свързана с търсенето на продуктите - Ценови анализ на суровините - Информация за количеството и цената на суровините, които са необходими, за да се произведат готовите продукти. Анализът спомага за управлението на запасите от суровини и производителността на доставчика. - Управление на веригата с доставки - Информацията от това решение помага за планирането на стоковите запаси и намалява разходите за складиране и закупуване 5.МОДУЛ „УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ“ Основната цел на този модул е да предостави възможност за контрол и управление на генерираните отпадъци. Да предостави възможност за по добро усвояване на ресурсите чрез повторното влагане на генерираните остатъчни материали (отпадъци) отново в производственият процес и в крайна сметка да намали образуването на трайни остатъчни материали (отпадъци), с което ще бъде намалено и влиянието им върху околната среда. Модула е реализиран въз основа на функционалността на системата за пълна партидна проследимост на суровинната база, заготовките, готовата продукция, инвентара. Също и на „on-line“ мониторинга върху реалният производствен процес въвеждан в системата. 332 356.15 332 356.14
2. Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: Настоящата дейност предвижда доставка на оборудване, необходимо за внедряване на ERP-системата, описана в Дейност 1 на проектното предложение. За да бъде внедрена ERP – системата е необходимо дружествот да обезпечи безпроблемното й функциониране със съответното оборудване – хардуерна инфраструктура. Дафне ООД разполага с компюърен хардуер и сървъри за инсталиране на системата, но не и с достатъчно по обем качествено индустриално оборудване. В рамките на проекта ще бъдат закупени: - 10 броя безжични лазерни индустриални баркод скенери. Баркод-скенерите се използват за сканиране на производствени етикети за отчет на извършените операции от работниците в цех „Шивашки“. Скенерите ще бъдат съоръжени с Bluetooth за безжична обмяна на данни с нововъведената ERP-система и счетоводната програма Бизнес навигатор. - 2 броя мобилни терминали. Терминалите са предназначени за извършване на трансфери между производствените отделения, звената, осъществяващи доставки, изписване, изпълняване на заявки от пласмента и ревизии. Устройствата ще бъдат свързани он-лайн с централната база данни и ERP-системата. 20 262.40 20 027.70

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).