Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 728 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

VIDEA MARKET Ltd. develops its activity as a Social Enterprise "Atelier for traditional design". By providing services under the SUPPORT FOR SUSTAINABLE BUSINESS Project we will expand the activity, realization and popularization of the Social Enterprise in the Internet environment. We are aiming to receive comprehensive consulting and training on the complete migration process and the transformation of the outdated and obsolete catalog www.gugla.eu into a full-fledged electronic sales platform. We will focus on obtaining services in the field of: 1. Sales consulting (Internet enviroment) - Product-price catalog, payment, delivery, various discount schemes;Detailed sales statistics and 2. Consulting Services in the field of information technology: - Redesign and integration of the logo ; Application of adaptive design to various devices and resolutions; Migration of existing content to the new platform ;Organization of dynamic product search ;Structuring different levels of access ;Easy access to each product ;Improving the knowledge and skills to work with the functions of the administrative panel of the site ;Opportunities by categories, manufacturers, specific attributes, price and other features ;Bank transfer, cash on delivery, card payments in different currencies ;Flexible options : according to amount, location, etc.; Personalized according to the hosting plan dynamic Google Maps ; Setting of 2 language versions, for access to various foreign markets;Current archiving of obsolete products.
The provision of the described services will be carried out in the form of consultations by an Expert with higher education and over 6 years of work experience. They are related to providing competent advice, up-to-date information, sharing experience, knowledge and skills leading to a specific result. site and platform. This will ensure an increase in the chances for successful business development and competitive survival of the market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Получаване на услуга в областта на Продажбите( в интернет среда). : Получаване на консултиране по изграждане на продуктов каталог-ценоразпис за въвеждане в онлайн магазина на нова платформа,подбор на стоки и групиране, ценообразуване и плащане, начини на доставка и ценообразуване, различни схеми за отстъпки и на консултиране за подходящи методи за следене на интернет продажбите и детайлна статистика. Дейността се осъществява чрез консултации от 40 часа с Експерт с висше образование и над 6г.трудов стаж: 1.Получаване на консултиране по Подбор на стоки по изграждане на продуктов каталог-ценоразпис за онлайн магазин на нова платформа, групиране, ценообразуване и плащане, видове доставки, схеми на отстъпки – седмични и месечни. 2. Получаване на консултиране за подходящи методи за следене на интернет продажбите и как се изготвя детайлна статистика на продажбите. Те са свързани с предоставяне на компетентен съвет, актуална информация, споделяне на опит, знания и умения, водещи до конкретен резултат-осъвременен интернет сайт и платформа. Разходите за консултиране ще бъдат съобразени с нормативите и предвидената степен за професионална квалификация и трудов стаж на консултанта, заложени в Проекта 40ч.х 21.50лв. След последната консултация ще бъде изготвен финален доклад за извършените консултации и изготвени готов продуктов каталог-ценоразпис на нова платформа, списък на стоки и стокови групи, ценообразуване при плащане в брой и по банка, начин на доставка и ценообразуване, разработени схеми за отстъпки, създадени чек-планове за следене на интернет продажбите и детайлна статистика. 860.00 860.00
Получаване на услуга в областта в сферата на информационните технологии.: Консултация за получаване на преработено и интегрирано лого на сайта; адаптивен дизайн към различни устройства и резолюции ; миграция на съществуващото съдържание към новата платформа; консултиране как да се организира динамично търсене на продукти в платформата;структуриране различни нива на достъп ;как да се предложи лесен достъп до всеки продукт; придобиване на знания и умения за работа с функциите на административния панел на сайта и обновяване на сайта; как да се направи възможност за работа по категории, производители, специфични атрибути, цена и други признаци;банков превод, наложен платеж, картови плащания в различни валути ;гъвкави варианти според сума, локация и др; направа на персонализирана според хостинг плана динамична Google Maps ; консултиране как да се направи настройки на 2 езикови версии и архивиране на отпаднали продукти.Предоставянето на описаните услуги ще се осъществява под формата на консултации от Експерт с висше образование и над 6г.трудов стаж.Те са свързани с предоставяне на компетентен съвет, актуална информация, споделяне на опит, знания и умения, водещи до конкретен резултат-осъвременен интернет сайт и платформа. Дейността се осъществява чрез консултации от 14 сесии с описана по-долу продължителност, общо 192 часа: 1.Получаване на консултация за преработване и интегриране на лого на сайта- 16ч 2.Консултиране за направа на адаптивен дизайн към различни устройства и резолюции- 8ч 3.Как се прави миграция на съществуващото съдържание към новата платформа- 8ч 4.Консултиране как да се организира динамично търсене на продукти в платформата- 24ч 5.Как се структурират различни нива на достъп- 5ч 6.Как да се предложи лесен достъп до всеки продукт- 18ч. 7.Как да се направи възможност за работа по категории, производители, специфични атрибути, цена и други признаци - 25ч 8. Как да се направи възможност за работа с банков превод, наложен платеж, картови плащания в различни валути - 16ч 9.Как да се направи възможност за работа според сума, локация и др-16ч 10.Как да се персонализирана според хостинг плана динамична Google Maps - 6ч 11.Консултиране как да се направи настройки на 2 езикови версии- 24ч 12.Как да се направи архивиране на отпаднали продукти- 6ч 13. Консултиране за придобиване на знания и умения за работа с функциите на административния панел на сайта- 12ч 14.Консултиране за придобиване на знания и умения за обновяване на сайта- 8ч При провеждане на консултациите ще ползват следните методи и средства: Консултациите ще се осъществят при спазване на заложената програма. Разходите за консултиране ще бъдат съобразени с нормативите и предвидената степен за професионална квалификация и трудов стаж на консултанта, заложени в Проекта192ч. х 21.50лв. Консултацията ще приключи с получаване на комплексна консултация относно пълния процес по мигрирането и превръщането на www.gugla.eu в пълноценна електронна платформа за продажби . 4 128.00 4 128.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).