Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The completion of the project will fulfill the need for creating stable work places through hiring by the candidate of unemployed and idle people utilizing the stimuli of the current programme. The project will also support the development of the company operations, which include holding yoga classes in halls and outdoors in Sofia and the country, and development of trading operations with yoga goods like mats, clothing, meditation chairs, books, CDs and DVDs, etc. again in Sofia and the country with the help of a new car. Thanks to the people employed on the new work positions and the purchased material asset, there will be conditions for securing continuous employment of the hired personnel and further strengthening the market position of the company. 
Target groups for the project are unemployed and idle people, where at least 50% of them fall under at least one of the following groups: unemployed and idle people for extended period, unemployed people above the age of 54 years, unemployed and idle people with disabilities, unemployed people with low level of education (under ISCED 313) and unemployed youngsters under the age of 29 years. According to our monitoring and experience at the labour market there are enough unemployed or idle people with appropriate qualifications and skills, who can work in our trading operations and who can work in our operations as a yoga studio.
The goals of the project are to hire 14 people from the target groups at the newly opened work places for a period of up to 12 months.
The expected project results are 7 unemployed or idle people, who are employed at the outset of the procedure for at least 12 months more.
The new work places will be opened in 2 economical activities: Activities of fitness (yoga) centres and halls and Non-specialized trading representation with varied goods. The second activity naturally supplements the first one, because it relies on the already built and growing client base and reputation of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигури ефективно и навременно изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Дейността включва: - Етап 1: назначаване на един ръководител и един координатор, и наемане на предприятие за счетоводното обслужване (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: наем на офис на екипа за организация и управление на проекта по време на неговата продължителност (от месец 1 до края на проекта); - Етап 3: работа на сформирания екип по време на цялата продължителност на проекта по изпълнение и отчитане на всички заложени в проекта дейности (от месец 1 до края на проекта). 19 500.00 20 309.62
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е осигуряване на публичност за стартиралия проект, неговите цели и очаквани резултати, като тази дейност ще помогне и за намиране на лица от целевите групи, които да бъдат наети на новите работни места, открити по проекта. Дейността включва: - Етап 1: изработка на плакат, тениски, публикации за специализирани медийни издания (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: разпространение на тениски (от месец 1 до края на проекта); - Етап 3: периодични публикации в специализирани медийни издания, включително в областта на йога (от месец 1 до края на проекта) 3 880.00 3 880.00
Подбор и назначаване на нов персонал: Целта на дейността е да се назначат на откритите по проекта нови работни места безработни и неактивни лица, като минимум 50% от тях са от поне една от следните специфични категории: - Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 313); - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни или неактивни лица с увреждания; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. Работните места ще бъдат заети до 12 месеца по време на проекта, а поне половината от новите работни места ще бъдат запазени за още 12 месеца след приключване на проекта. Целта на предприятието по проекта е да назначи лица на следните позиции: 1. Експерт, Търговия на едро - отговаря за продажбите на стоки, свързани с йога, към търговски партньори. 2. Експерт, Търговия на дребно - отговаря за продажби към физически лица, включително през сайта ни; 3. Експерт, Реклама и маркетинг - отговоря за проучване на пазара, изготвяне на маркетингови стратегии, подготовка и провеждане на рекламни/маркетингови кампании, разработване на рекламни текстове и визии, участва в ценообразуването и дава предложения за нови услуги и продукти, и други; 4. Администратор уеб сайт - отговоря за поддържането в изправност и развитието на всички функции на интернет страницата/-ите на предприятието; 5. Информатор - отговаря за информиране на клиенти, което включва раздаване на информационни материали, даване на разяснения на клиенти по телефон и лично; 6. Оператор, въвеждане на данни - отговаря за въвеждане на текстове и снимки на сайта, отразяване на покупките и наличностите в бази данни и други подобни; 7. Отговорник, спомагателни дейности - подпомага работата на търговците; 8. Йога инструктори (3 броя) - водят занимания по йога; 9. Организатор, стопански дейности - отговаря за цялостно организиране на обезпечаването на фирмата с материали, оборудване, недвижими имоти и други материални и нематериални активи; 10. Техник, аудио-визуално обезпечаване - отговаря за озвучаването, осветлението, заснемането с видеокамера и фотоапарат на събития и стоки, както и за подготовка на рекламни материали с помощта на заснетото; 11. Шофьор - отговаря за превозването на персонал и стоки, както и тяхното товарене и разтоварване; 12. Чистач - отговаря за чистенето на помещенията и на стоките. 6 от наетите лица са по основния за предприятието код по КИД 2008 г. 93.13 Дейности на фитнес (йога) центрове и зали, и 8 лица са по код на КИД 2008 г. 46.19 Неспециализирано търговско посредничество с разнообразни стоки, която ще развием с цел продажба на стоки, свързани с йога, на вече изградената и растяща клиентска база на предприятието. Дейността включва: - Етап 1: подготовка и разпространение на обяви за новите работни места и изискванията за заемането им (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: разглеждане на автобиографии и провеждане на интервюта с кандидати за работа (от месец 1 до края на проекта); - Етап 3: наемане на трудови договори на безработни и неактивни лица (от месец 3 до края на проекта). 113 229.36 118 530.46
Закупуване на оборудване: Целта на дейността е да се закупи автомобил, който е необходим за изпълнение на задълженията на наетите по проекта шофьор, търговци, организатор стопански дейности, техник по аудио-визуално обезпечаване и йога инструктори, както и закупуване на преносим компютър, който ще се използва от администраторът на уеб сайт. Дейността включва: - Етап 1: подготовка на процедури за избор на доставчик (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: провеждане на процедури по избор на доставчик (от месец 9 до края на проекта); - Етап 3: подписване на договор за доставка на автомобил, извършване на авансово плащане за автомобила, приемане доставката на автомобила, плащане и приемане на доставката на преносим компютър (от месец 10 до края на проекта); - Етап 4: окончателно придобиване на автомобила чрез изплащане на остатъка от сумата за доставката (от месец 10 до края на проекта). 58 510.00 70 563.34

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).