Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 225 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Building and strengthening of municipal capacity for the implementation of Social Services Act /SSA/, The Disabled Persons Act /DPA/,The Personal Assistance Act /PAA/ in the municipality of Belogradchik, related to directing persons to use social services, through activities to build human resources from new and current municipal employees and including a complex of measures and activities to support the municipality in the process of reforming the system of social services at the local level, related to the functions and powers arising from the specified laws, by supporting the processes of planning, analysis and monitoring at the local level, by including all directly responsible institutions and bodies, related to the process of providing quality social services to the population.
The implementation of the project will support the reform in the field of social services at the local level, while at the same time it will develop and strengthen the cooperation at the municipal and inter-municipal level in planning and providing them.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на новоназначени и действащи служители : Дейността е планирана за изпълнение в следните етапи: Подбор и наемане на нови служители и включване на общински служители в дейностите по насочване. Дейността предвижда назначаване на нови двама служители към Общинска администрация, които да бъдат наети за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината, свързана с насочване по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочване от общините за ползване на социални услуги. Тази поддейност ще бъде планирана по следния график - подбор на лицата - първия месец от проекта, и назначаване на лицата за период от 15 месеца, при определено брутно трудово възнаграждение, съобразено с МРЗ в Общинска администрация, за служителите наети и занимаващите се със социалната политика в общината. За наемането на лицата ще бъдат определени нужните изисквания. Лицата ще бъдат назначени на длъжност "Специалист, социална работа" . След извършения подбор лицата ще се помещават в офис в Общинска администрация, в който се помещават и останалите служители - социални дейности, с цел комплексно и ефективно предоставяне на информация и услуги по насочване на всички заинтересовани лица, касаещи дейностите и правомощията на общината, като управляваща и предоставяща социални услуги, съгласно задълженията произтичащи от ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ, само в частта свързана с насочване от общините на социални услуги. За обезпечаване процеса по осигуряване на обслужване за двамата новоназначени служители, общината ще разкрие фронт - офис с необходимото оборудване и обзавеждане. В дейността ще бъдат включени и 2-ма настоящи служители на длъжност гл.експерт "Социални дейности", и Координатор - дейности "Асистенстка подкрепа" за същия период. Двете лица, ще бъдат назначени на допълнителни трудови договори по проекта, във връзка със задълженията и отговорностите на общината, свързани само с частта свързана с насочване за ползване на социални услуги по ЗСУ и ЗХУ и ЗЛП. Размерът на почасовото заплащане на наетите по проекта настоящи служители ще бъде съобразен с размера на почасовото им заплащане, определен с акта за назначаването им или с основния им трудов договор. Новозначения персонал, както и назначените служители към момента в общината гл. експерт "Социални дейности" и Координатор-дейности "Асистентска подкрепа", ще бъдат ангажирани с извършване на насочване от общината, съгласно ЗЛП,ЗХУ и ЗСУ, само в частта, свързана с насочване от общините за ползване на социални услуги на уязвимите групи от населението на общината. 50 197.86 6 479.89
Фронт - офис, обучение и супервизия на наетия персонал по проекта, както и дейности по планиране, мониторинг и информиране на общността: По проекта ще бъде създаден фронт - офис с нужното оборудване и обзавеждане за двамата новоназначени служители, като ще бъдат закупени /2 бр. лаптопи/ и обзавеждане /2бр.бюра, 2 бр. работни стола, 1 бр. мет.шкаф за документи/. По проекта ще бъдат разходени средства за командировки, за материали и консумативи и т.н. Служителите и новоназначениете и действащите двама служители към администрацията ще преминат едноседмично обучение, като също така ще им бъде осигурена и подкрепяващи мерки чрез провеждане на две супервизии. В обученията темите ще бъдат определени спрямо идентифицираните нужди, при съобразяване на наличния опит, образование и компетенции, които притежават лицата. Обучението и супервизиите ще бъде с цел оказване на подкрепа на служителите, ангажирани с изпълнението на ЗЛП,ЗХУ и ЗСУ, само в частта, свързана с насочване от общините за ползване на социални услуги. Обучението ще бъде разпределено времево в определени дни на 2 -ри проектен месец, като за целта ще бъде нает на граждански договор експерт, с нужната квалификация и опит. Ще бъдат извършени две супервизии от същия експерт, който ще проведе и обучението на служителите, еднодневни. По проекта ще бъдат планирани и изпълнени и дейности за обезпечаване на механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги чрез Съвета по въпросите на социалните услуги и изготвяне на анализи и проучвания в сферата на социалните услуги, в т.ч. анализ на потребностите от социални услуги, като се планират извършване на минимум три работни срещи, с които да бъде оказана подкрепа в процеса по мониторинг на социалните услуги на местно ниво, като Съвета по въпросите на социлните услуги, ще подпомага активно дейностите на назначените "Специалисти, социална работа", както и на общинските служители. Планира се да бъде изготвена съвмество със Съвета по въпросите на социалните услуги, кратка брошура и информационна листовка, които да бъдат разпространени сред ползвателите на социалните услуги, както и сред общността, като в тях по достъпен начин да бъдат описани конкретни стъпки за достъп до всяка социална услуга, която може да се предоставя на местно ниво на населението, както и да бъде изготвена анкетна карта за проучване на удовлетвореността на населението в общината от наличната мрежа от социални услуги, както и развитието им. Ще бъде оказана подкрепа на общината за планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно - социални услуги, включително за разработване на програма за развитие на качеството на социалните услуги, като ще бъде ангажиран допълнително външен експерт, който ще подкрепи процеса по планиране на социалните услуги на общинско ниво, както и ще подпомогне процеса по изготвяне на Програма за развитие на качеството на социалните услуги. По проекта ще се проведат разяснително - информационна кампания за предоставяне на личната помощ, социалните и интергирани здравно - социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво, относно възможностите за разрешване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания, като ще бъде ангажирана фирма, която да изготви кратък информационен видео клип, които да бъде разпространен сред общността, на сайта на общината, чрез социалните мрежи, с информация за предоставяне на личната помощ, както и социалните и интегрирани здравно - социални услуги, предоставяни от общината, като по този начин информацията ще стигне до по - голям брой лица. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).