Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The draft proposal envisages the establishment of a front office and the recruitment of one new employee as a Social Worker, which will support officers involved in the implementation of their powers under the Social Services Act, the Disabled Persons Act and the Personal Assistance Act with the aim of providing more effective, efficient and quality care to persons from the most vulnerable groups of the municipality's population. The project will contribute to guaranteeing equal access to social services meeting the individual needs of individuals, as well as the right of each person to support for life in a home environment and in the community and promoting an integrated approach in providing support to individuals.
Rudozem Municipality is a provider of "Personal Assistance" and "Assistant Support" social services under the Social Services Act and the The Personal Assistance Act. The duties and responsibilities of both services are undertaken by employees who are engaged in other activities and experience serious difficulties in their implementation.
In this regard, under the project, equipment will be purchased for the front office, the employee and 9 employees involved in the policies in the social sphere will undergo the training and supervision necessary to fulfill the duties and responsibilities under PAA/PDA, as well as under SSA in the part, related to referral by municipalities for use of social services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на форонт-офис, наемане, обучение и супервизия на персонала.: Основната цел на дейността е оказване на подкрепа при реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на преходите към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет. В тази връзка е предвидено да бъде обособен фронт-офис в сградата на Общинска администрация -Рудозем, като определеното за тази цел помещение няма нужда от ремонт, но е необходимо да бъде обзаведено и оборудвано. Ще бъде назначено ново лице на длъжност "Сътрудник социални дейности", което ще насочва населението за ползване на социални услуги и ще предоставя информация за вида, реда, изискванията и условията на предоставяните услуги на територията на община Рудозем. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Закупуване на оборудване и обзавеждане за обособяване на фронт-офис; 2. Избор, назначаване и сключване на договор с едно лице на длъжност "Сътрудник социални дейности" 3. Информиране и насочване за ползване на социални услуги по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. 4. Организиране на обучения и супервизи на служители, ангажирани с предоставянето на социални услуги. По Закона за социалните дейности, общината отговаря за спазване на стандартите за качество на социалните услуги на територията на общината, които се финансират със средства от държавния и общинския бюджет и осъществяват контрол и мониторинг на тези услуги. Служители на общината и служители на центровете за социални услуги на територията на общината извършват консултиране и информиране във връзка с насочването за ползване на социални услуги. Задълженията и отговорностите на община Рудозем по социалната услуга „Асистентска подкрепа“ и механизма за лична помощ, съгласно Закона за личната помощ са поети от служители, които са ангажирани и с други дейности и изпитват сериозни затруднения при реализиране на двете социални услуги. Това налага допълнително назначаването на нов служител.В сферата на социалинте услуги от особено важно значение е информирането, насачването и изготвянето на предварителната оценка на потребностите от социални услуги, която съдържа предложение за подходящите социални услуги, които лицето има право да ползва. През първия месец ще се извърши подбор на новия специалист. Предвижда се да се подготвят и разпространят обяви на територията на община Рудозем, вкл. публикуване на информация за кандидатстване на официалната интернет страница на общината. Предвидено е да бъдат проведени 2 обучения и по 2 супервизии. Целта на обученията е да се представят на служителите основните права, задължения и отговорности, съгласно изискванията на Закона за социалните услуги и свързаните с него нормативни актове. "Супервизия" е професионална подкрепа на служителите, осъществяващи дейност по предоставянето на социални услуги, и на служителите, извършващи насочването за ползване на социални услуги, за повишаване на техните професионални умения, знания и нагласи с цел постигане и поддържане на професионална компетентност, гарантираща високо качество на социалната работа, както и за преодоляване на затруднения от професионален, психологически и емоционален характер. Реализирането на настоящия проект ще спомогне за плавното и безпроблемно въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ и ще ускори предоставянето на поефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението ни. Ще доведе до изпълнение на заложените цели в Закона за социялните услуги, а именно: - гарантиране на равен достъп до социални услуги, отговарящи на индивидуалните потребности на лицата; - гарантиране на качеството и ефективността на социалните услуги; - гарантиране на правото на всяко лице на подкрепа за живот в домашна среда и в общността; - насърчаване на интегрирания подход при осигуряването на подкрепа на лицата; 36 016.00 17 515.34

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).