Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Demographic situation in Valchi dol municipality,as well as on the territory of the Republic of Bulgaria shows a crisis,associated with continued decline and aging of the population.The health problems of the local population are increasing,as well as increasing the number of elderly people living alone and persons in need of individualized support.The positive results achieved,through the implementation of projects to provide care in a home environment,motivate Valchi Dol Municipality to search upgradeable and expanding the range of hourly mobiles integrated health and social services,including psychological counseling,through which to improve the quality of life the elderly and the disabled. Implementation of the project Care at the home of the Valchi dol municipality will provide continuation and upgrade of the model created over the years to provide hourly mobile integrated health and social services for the elderly and persons with disabilities, which are impossible to lead an independent life and will contribute to improving their social, health and psychological status. Within the framework of the project, the activity will be continued through which hourly will be provided mobile integrated health and social services at homes and psychological support for the disabled elderly for self-service and for the disabled. Food delivery will also continue, foodstuffs and basic necessities, as well as providing staff transport, providing the services, from/to the homes of service users. To the representatives of the target groups information will be provided on prevention and prophylaxis of health and socially significant diseases including consultations with different specialists as needed. In order to improve the quality of services, for personnel directly involved by making them available to users of the service, trainings and supervisions will be conducted.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-соц. услуги по домовете и психолог подкрепа за възрастни хора и лица с увреждания доставка на храна и др. осиг. на транспорт на персонала заплащане на битови сметки и др. предоставяне на инф относно превенция и профилактика на здравето и соц. значимите заболявания от различни специалисти осигуряв на супервизия и обучения на служителите: Дейността е насочена към предоставяне на соц. и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации. Предвижда се да бъдат обхванати минимум 78 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осиг. подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата и при необходимост-осигуряване на транспорт на потребителите до конкретен специалист. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с др. специалисти при необходимост; 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Ще бъдат осигурени въвеждащи и надграждащи обучения за назначените лица, които не са минавали подобно или същото обучение.Дейността ще започне изпълнение в първия проектен месец, в който ЕУП и социалният работник ще извършат, както следва: 1. ЕУП ще извърши издирване,подбор на персонала и сключване на ТД с персонала, който ще изпълнява проектните дейности. Подборът ще се състои в подбор на персонал на два етапа- по документи и събеседване. ЕУП ще извърши сключване на договор за обучение на персонала, който не е преминал такъв курс и договор за наем на автомобила. 2. Социалният работник ще извърши издирване на потребителити и изготвяне оценка на потребностите им. В края на всяко тримесечие се предвижда осигуряване на групови и индивидуални супервизии. За гарантиране високо качество на предоставяните услуги, ще бъдат назначени лицата: координатор на услугата-1,диспечер-1, домашни помощници- не по-малко от 17,шофьор-1,мед.сестра-1,психолог-1 и соц.работник-1, . Лицата ще са назначени на 8 ч. раб. ден , с изкл. на соц. раб., мед сестра, психолог, диспечер и кооординатор- на 4 ч. раб. ден. Възнагражденията на лицата са формирани на база Наредба за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на соц. услуги, които се финансират от държавния бюджет, както и съобразно чл. 15 от ЗСУ. Предоставянето на услугите ще стартира със Заявление и изготвяне на инд.оценка на потребностите на място на адреса на потребителя от специалисти. Видът и продължителността на услугата могат да бъдат променяни на база състоянието на лицето. Грижата в дома ще достигне до жителите на гр. В. дол и до прилежащите му 21 нас. места. Специалистите ще работят по график. Предоставянето на услугата ще бъде подпомогнато от назначен шофьор, който ще осигурява транспорт на специалисти до домовете на потребители, живеещи в селата. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, общината ще проведе конкурс за подбор и наемане на персонал на трудов договор. Разходи по вид и стойност, които формират размера на компенсацията: - Общ размер на трудовите възнаграждения - 450 773,42 лв.; - работно облекло и лични предпазни средства за персонала - 30 000,00 лв; - трудова медицина - 1000,00 лв; - супервизии - 15 000,00, обучения - 18 000,00 лв; - материали и консумативи за предоставяне на услугата - 47023,58 лв; - транспорт - 28 000,00 лв., в т.ч. гориво - 10 000,00 лв и наем - 18 000,00 лв., като в наемната цена по договора за наем ще фигурира клауза, че наемната цена включва разходите необходими за обслужване на автомобила.На потребителите ще бъде оказвана и консултантска подкрепа и предоставяна информация за превенция и профилактика на здравето; заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на админ. и др.услуги. 631 082.79 323 971.95

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).