Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at giving social support by providing "warm lunch" and accompanying measures to the most desperate residents of the municipality of Sevlievo. Sevlievo municipality has seven years of experience in providing the service "Public room". With the implementation of the project "Providing a warm lunch for the needy in the municipality of Sevlievo" will allow to upgrade the activities of the dining room and the possibility that it operates all year round. So far Sevlievo municipality has provided warm lunch to 54 users per year.
For the purpose of the project is provided every working day of the month in the DPS Sevlievo to prepare food according to certain criteria and standards for the country. "The warm lunch" will be provided to end users, which will be recorded in the list of beneficiaries prepared by designated officials. The target group of persons entitled is determined by the staff of D"RP' in accordance with Regulation 07-1/04.04.16.The main target group is: 1. Individuals and families monthly support under the terms and conditions of Art.9 IRSAA, 2. Persons with proven lack of income and relatives to take care of them, established by the D"SP"; 3. Single people and families receiving minimum pensions - retirement age; disability; survivors' pensions; pensions not related to work; 4. Wandering and homeless children and persons; 5. Individuals from vulnerable groups - third parties under paragraph 1, p. 17 of the Additional provisions of the Law on Asylum and Refugees. Users will be recruited after an application for inclusion in the project and performed selection by a commission appointed by the mayor of the municipality of Sevlievo. T For the successful implementation of the project proposal is planned to be offered accompanying measures by experts of the Beneficiary, and for this purpose the users will be consult according to their needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта за предоставяне на топъл обяд са съобразени с изискванията за кандидатстване и са в съответствие с предвиденото в Наредба за реда и определяне на целевите групи по Оперативната програма. А именно: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Д СП - Севлиево; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност. Допълнителни целеви групи за разпределяне на неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение: 1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба РД - 07-5 от 2008г. за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2. Майки /осиновителки/, които получават месечни помощи за отглеждане на дете до 1 година, по реда на чл.8, ал.1 от Закона за семейните помощи за деца. 3. Лица и семейства инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ, по реда на чл.16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишение. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: За реализацията на Проект "Осигуряване на топъл обяд", закупуването на хранителните продукти ще се извършва в съответствие с националното законодателство по прозрачен начин, при гарантиране спазването на чл. 30 от Регламент ( ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефективност на разходването на средствата. Хранителните продукти се доставят в Домашен социален патронаж Севлиево от фирми, избрани след проведена процедура по ЗОП. При приготвянето на храната се използват продукти, отговарящи на изискванията на законодателството. В обекта е разработена и внедрена система за безопасност на произвежданата готова кулинарна продукция /ДПП и НАССП/. През 2016 г. е проведена процедура за избор на доставчици на хранителни продукти, като с тях е сключен договор за доставка. Общото описание на хранителните продукти по позиции: обособена позиция номер 1 "Хляб и хлебни продукти, Мляко и млечни продукти,Месо и месни продукти, Пресни плодове и зеленчуци и разни хранителни продукти" Обособена позиция номер 2 "Плодови и зеленчукови консерви. През месец декември 2017г. е обявена обществена поръчка с предмет "Ежедневно приготвяне и доставка на храна /кетъринг/ за нуждите на Домашен социален патронаж по две обособени позиции: Обособена позиция №1 "Домашен социален патронаж" и Обособена позиция №2 "Обществена трапезария". на 01.06.2018г. е сключен договор №24 с фирма "Стелит 1" ЕООД за втора обособена позиция. Във фирмата ще се доставят хранителни продукти, с които ще бъде приготвена храната за потребителите на услугата "Обществена трапезария". 78 337.36 29 311.25
Осигуряване на топъл обяд: Дейностите по предоставяне на топлия обяд ще се реализират в Домашен социален патронаж гр. Севлиево, намиращ се на ул."Иван К. Устабашиев"" № 12. Домашен социален патронаж е с капацитет 350 потребители. Обслужват се потребители не само от град Севлиево, а и от община Севлиево. Разполага със следната материално техническа база: Кухненски блок с необходимата техника за приготвяне на готовата кулинарна продукция,складови помещения и хладилна техника за съхранение на продуктите. От 2009.г. Домашен социален патронаж работи по реализиране на дейности по проекти, свързани с предоставяне на храна на лица от определени целеви групи.Домашен социален патронаж обслужваше до месец април 2016 г. 54 потребители по Обществена трапезария. На 04 .08. 2016 г. беше доставено кухненско оборудване за Домашен социален патронаж, което беше спечелено по проект към фонд "Социална закрила" на стойност 21 550 лв. Оборудването включва - фурна с три разделения, печка с шест котлона и фурна , миксер, пасатор ,картофобелачка, зеленчуко резачка и ел. везна. Персонала на ДСП е 21,от които 7 работещи в кухня,4 шофьора, 5 санитари,1 домакин касиер,1 счетоводител, 1 човешки ресурси и 2 социални работника. Храната е разнообразна и се приготвя по предварително изготвени седмични менюта, съгласно изискванията на нормативната уредба - Закона за храните и Наредба № 5/2006 г. за безопасно и балансирано хранене, като включва супа, основно ястие и хляб. Готовата кулинарна продукция се приготвя по „Сборник рецепти за заведенията за обществено хранене”, издателство Техника, София 1998 г., с необходимото качество и количество. Изготвена е и се изпълнява мониторингова програма, за производство на безопасна храна. Ежедневно ще се извършва входящ контрол на хранителните продукти и изходящ контрол на готовата продукция. Приготвянето на храната за топлия обяд ще се реализира в кухня-майка, с адрес: гр.Севлиево, ул. „ Гладстон” №22 , с удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене №101/19138 от 24.07.2018 г. на основание чл.12, ал.2, ал.9 и ал.10 от Закона за храните и отговаряйки на изискванията на Регламент (ЕО) 852/2004. Фирмата разполага с подходяща материално техническа база: Кухненски блок с необходимата техника за приготвяне на готовата кулинарна продукция,складови помещения и хладилна техника за съхранение на продуктите. Храната се приготвя по предварително изготвени седмични менюта, съгласно изискванията на нормативната уредба - Закона за храните и Наредба № 5/2006 г. за безопасно и балансирано хранене, като включва супа, основно ястие, десерт и хляб. Готовата кулинарна продукция се транспортира до сградата на Домашен социален патронаж, където се раздава на всеки от 54-те потребители на услугата, включени в проекта срещу положен от тях подпис. Фирмата изпълнител разполага със собствени превозни средства, снабдени с необходимите сертификати, включени в списъка на превозните средства, които могат да превозват суровини и храни в ОДБХ, гр. Габрово. Стойността на разходите по тази дейност е 5% от разходите за осигуряване на топъл обяд. 3 916.87 52 726.85
Предоставяне на съпътстващи мерки: Потребителите ще бъдат консултирани за ползването на друг вид социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОПРЧР 2014 - 2020г. Ще получават помощ при нужда от ползването на административни услуги от администрацията на община Севлиево, както и за подпомагане достъпа до здравни и образователни услуги. Механизъм са изчисляване на разходите за съпътстващи мерки е 5 % от 75 514.86лв. които са по дейност 2 "Закупуване на хранителни продукти" които са на стойност 3 917.49 лв. 3 916.87 3 635.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).