Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Ava Vision Ltd. is a company, set up by a team of highly qualified specialists with proven achievements in the video production and post-production sector, united by the intention to introduce and market high quality video services for promotion of cultural and tourist sites and larger cultural or sports events in Bulgaria and, in the future, the market in other Balkan countries.
Bulgaria ranks third in Europe, after Greece and Italy, in the number and variety of discovered monuments of culture, but in a way and quality of their video presentation, it yields to many other European countries. The registered real values of culture in Bulgaria are over 42 000. Ten of them are unique sites of global significance included in the UNESCO List. More than 5 million movable cultural assets are preserved in Bulgarian museums. Annually 490 festivals and many concerts, stage and sporting events take place in Bulgaria. Not even a small part of the advanced technical and creative possibilities of the modern video and film industry have been utilized in order to achieve the impact of the cultural and tourist promotion, which would really work to increase the visitor interest in the cultural sites and events in Bulgaria.
Ava Vision Ltd. intends to offer highly competitive video services to the market, providing a social synergy effect with the demands of tourist and cultural industries, and the strategic objectives of European programs aimed at supporting cultural tourism. For the marketing deployment of its entrepreneurial idea, the company will supply high-tech equipment to a 4K mobile TV studio with the possibility of simultaneous recording by 4 cameras and HD transmission, will provide sustainable employment to three professionals, including a person with permanent disabilities, and will develop a type of thematically focused video services, demonstrating the advantages of applying high-end advanced standards of technique and expertise in the targeted market niche.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализация на предприемаческата идея на пазара (Дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 лица; закупуване на ДМА - 10 броя; възлагане на външни услуги - 4 броя; наем на офис и заплащане на режийни разходи - за 18 месеца; закупуване на материали за дейността - 20 броя; участие на 3 лица от персонала в международни изложения и професионални събития - 3 броя).: За реализацията на дейността "Ава Вижън" ООД планира да предприеме следните стъпки: - Ще ангажира на трудови договори с 8-часов работен ден квалифициран персонал от 3 лица за 18 месеца . Наемането на такъв екип е абсолютно необходимо за реализацията на предприемаческата идея, защото тя изисква значителни умения и опит във видео продуцирането, режисурата, операторското майсторство и технологичния мениджмънт. Разходите за тях са заложени в редове 1.1., 1.2. и 1.3. от т. 5 "Бюджет". - Ще снабди цялостно високотехнологичноо борудване за 4К подвижно телевизионно студио с възможност за едновременно заснемане с четири (или повече) камери и излъчване в HD. Тази стъпка от дейността е от ключово значение за развитието и успеха на предприемаческата идея. Активите ДМА1 - ДМА 10, предвидени в редове от 2.1. до 2.10. включително, по т. 5 "Бюджет" на формуляра, представляват задължителни компоненти от конфигурацията оборудване, необходимо за функционирането на ПТС, респективно - за многокамерно заснемане на видеопродукция. (Прогнозните разходи за активите от ДМА1 до ДМА 10 вкл. са заложени в т. 5 "Бюджет" с 8% завишение спрямо цените им в приложената в т. 12 на Формуляра Оферта от Динафос ЕООД, която е с валидност 180 дни от датата на издаване. В т. 12 на Формуляра са приложени в оригинал и превод на български 4 писма от производителите на различни компоненти от оферираното оборудване и 1 декларация от Динофос ЕООД, удостоверяващи, че Динафос ЕООД е оторизиран дистрибутор и първи доставчик на всички предложени в офертата дълготрайни активи.) Техническите характеристики на предвиденото от "Ава Вижън" комплексно оборудване осигуряват възможност за прилагане на целия спектър от изразни средства на съвремената кинематография, необходими за реализация на предприемаческата идея, и практически позволяват паралелно изпълнение на процесите на заснемането и на постпродукционния монтаж. То ще даде възможност за разширяване на продукцията, повишаване на производствения капацитет, значително подобряване на конкурентоспособността и увеличаване на пазарния сегмент на предприятието в сектора на видео, филмовото и телевизионно производство. То ще позволи на "Ава Вижън" да наложи, в петгодишна перспектива, свой разпознаваем пазарен профил, както и изнасянето на част от услугите й на външния пазар. Ще бъдат закупени дигитални носители за запис - 20 броя USB флаш памет, изработени от екологични, саморазграждащи се материали - разходът е описан в ред 4.1. от Бюджета. За да осигури другите необходими условия за реализацията на предприемаческата идея и изпълнението на своя бизнес план, "Ава вижън" ще възложи 4 експертни услуги (описани в редове 7.1., 8.1.,8.2. и 9.1.) по изработката на: - Пакет от минимум 10 теми за сценарии и сторибордове на видео продукти за емблематични културно-исторически обекти в България, включващи модерни дискурсивни техники, термини и похвати. Услугата е необходима за обезпечаването на иновативна и качествена творческа експликация на визуалния материал, фокусиран върху културно-туристическа промоция. - Маркетингова стратегия за работа с потенциални поръчители: публични власти (общини, министерства, посолства); културни институции (музеи и други); туроператорски фирми и туристически организации; спортни федерации и клубове, с включен оперативен Екшън план за участие с оферти по обществени поръчки за визуализация на културни обекти, културни и спортни събития в България; - Пазарно проучване за възможностите за реализация на услугите на "Ава Вижън" ООД в Румъния, Сърбия, Македония и Турция; Последните две ще обезпечат необходимата база данни и подходи за стратегическо развитие и разширяване на дейността на фирмата в България и в други Балкански страни. - Интерактивен двуезичен уебсайт на компанията - който ще може да се ползва за представяне на услугите на фирмата, онлайн-поръчки и консултации на клиенти. (Моля, вж. продължението на Описание на Дейност 1 в т. 3 по-долу) 249 835.00 187 347.38
Визуализация на проекта. Дейността ще бъде извършена чрез закупуване и монтиране на информационна табела - 1 брой и стикери за оборудване - 10 броя; както и с публикуване на информация за проекта на уебсайта на "Ава Вижън".: За изпълнението на проектната Дейност 2: "Визуализация на проекта", "Ава Вижън" ще поръча изработването на табела (за монтиране в офиса на компанията) и 10 стикера с различни размери, подходящи за прилагане към различните компоненти на закупеното по проекта оборудване, и съдържащи задължителните реквизити за обозначаване на проекта, получената безвъзмездна помощ и финансиращата програма. Същата информация ще бъде публикувана на официалния уебсайт на компанията от момента на неговото стартиране. 123.00 123.00
Дейност 1 - Реализация на предприемаческата идея (допълнително поле, поради недостъчен брой символи по поле 1): С цел представяне на неговите продукти, включване в професионални мрежи, привличането на клиенти и оползотворяването на различни пазарни възможности и търговски канали, квалифицираният екип на компанията ще организира участието си в 3 международни събития, едното от тях състоящо се в България: - Международния фестивал за късометражно кино Interfilm (https://www.interfilm.de), който е един от най-важните фестивали за късометражно кино в Европа, провеждан от 1982 година. В специален сектор се представят произведения от определени държави или региони. Екипът на "Ава Вижън" ще участва в изданието през ноември 2019 г. с цел да създаде перспективни професионални контакти, както и да проучи и оползотвори развитите от фестивала канали за дистрибуция на кратки филми в кина, телевизионни станции, културни институции и интернет платформи, както и в обществени пространства като метрото, чакални на летища и мобилни развлекателни устройства. - Международно туристическо изложение в Белград (IFT: www.beogradskisajamturizma.rs), което e най-голямото в Сърбия и в Югоизточна Европа, предназначено за професионалисти в културния и нишовия туризъм, с 40 издания досега. Ежегодно международният панаир събира над 1000 изложители от 55 страни и около 10 000 бизнес посетители. Екипът на "Ава Вижън" ще участва в изложението (през февруари 2020 г.), за да привлече като свои клиенти туроператорски фирми и/или туристически комплекси от Балканските страни, заинтересувани от промоция и маркетинг на туристически обекти и забележителности. - Пловдив - Европейска столица на културата 2019. Екипът ще проведе серия работни срещи с културни организации и музеи, участващи в програмата на Културната столица (https://plovdiv2019.eu/bg/events), с цел да се представят и договорят услуги, предлагани от "Ава Вижън". Разходите за тези участия са формирани на база актуални стандарти на Европейската комисия за дневни разходи в съответните страни, а за България - по приложимата Наредба. Разходите са описани в редове 12.1.,12.2., и 12.3. от т. 5 "Бюджет". За да обезпечи своето представяне по време на участието си в тези и други бизнес срещи, изложения и фестивали, екипът на "Ава Вижън" ще изработи "образци" за основните типове услуги, чрез които смята да реализира предприемаческата си идея - а именно, видеопродукти, популяризиращи български културно-туристически ценности и културни / спортни събития. Тези образци няма да се реализират комерсиално, нито като платено рекламно излъчване по тв канали, а ще се ползват в рамките на презентации, включително и с цел да демонстрират техническите възможностите на придобитото по проекта оборудване. Предприемачът ще покрие със собствени средства всички разходи по продукцията (авторски права, хонорари на външни оператори, транспорт и пр.), различни от включените в бюджета на проекта (заплати на екипа, оборудване), а видео продуктите ще бъдат снабдени със заставки, визуализиращи проекта и финансиращата програма. В рамките на Дейност 1 Предприемачът ще наеме офис в гр. Благоевград за 18 месеца и ще заплати режийните разноски за него за същия период - разходът е описан в ред 5.1. от т. 5 "Бюджет". Офисът е необходим за координация на служебния състав, осъществяване на работни срещи с клиенти и бизнес сътрудници, както и за дейности по администриране на проекта и някои постпродукционни дейности, извършвани извън ПТС. 249 835.00 50 435.57

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).