Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The current investment project is measure 19.2-4.1 "Investments in agricultural holdings" under the BGL6RDNP001-19.233 MIG-Berkovitsa and Godech MIG-Berkovitza and Godech Project, part of the MIG - Berkovitsa and Godech Project Strategy funded under the Rural Development Program 2014- 2020 The project is aimed at the purchase of agricultural machinery - tractor and plow.
The aim of this project is to modernize the farm of Alexander Plamenov Konsulov by putting into operation modern, economical and high-productivity equipment. The applicant has not been supported so far under the "Rural Development Program".
Alexander Konsulov is a farmer. In his farm he cultivates on the territory of 842.98 decares natural meadows, pastures and meares, meat horses. For this purpose an agricultural building is housed - a cowshed in the land of Godech municipality. In order to provide the necessary quantity of feed for feeding animals, besides the mowing of part of the managed meadows, Konsulov cultivates 24.42 decares for the production of fodder vegetables. In order to provide the necessary amount of feed to feed the horses, the farm needs a tractor and a light plow to farm the fields and meadows.
The subject of this project is:
1. Purchase of Tractor, Kubota brand, model M5111
2. Purchase of Lightweight Plow 4 Hull, Brand MASS, Model E00000000414
The project will be implemented at one stage. To purchase the technique, the applicant will use its own and other financial means.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160 / 01.07.2016 г. : Целта на настоящата процедура е да бъде избран доставчик на земеделска техника и да бъде сключен договор за доставката. Дейността е от ключово значение за по-нататъшната успешна реализация на останалите дейности по проекта. Възлагането на дейността на изпълнител ще стане по правилата на договаряне на ПМС 160/01.07.2016 г. Етапи на изпълнение: 1/ Разработване на План за външно възлагане и съгласуването му с УО. Тази дейност ще започне веднага след подписването на договора за предоставяне на БФП и стартиране изпълнението на дейностите по проекта. 2/ Подготовка на документация за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ПМС 160/01.07.2016 г., а именно процедура „Избор с публична покана“. 3/ Избор на изпълнител – на този етап ще бъде проведена процедура „Избор с публична покана“. Процедурата ще бъде предоставена за публикуване на УО. След изтичане на срока за събиране на оферти от потенциални кандидати, ще се пристъпи към оценка на постъпилите оферти. 4/ Сключване на договор с избраните изпълнители – след получаване на одобрение от УО на проведената процедура за избор на изпълнител чрез публикуване на публична покана по реда на ПМС 160/01.07.2016 г., ще бъдат уведомени неуспелите кандидати, а на класираните на първо място кандидати ще бъде изпратена покана за сключване на договор, в която ще бъдат изброени необходимите за предоставяне документи за сключване на договор. Договорите за изпълнение с класираните на първо място кандидати ще бъдат сключени непосредствено след получаване на одобрение от страна на УО. 0.00 0.00
Закупуване на земеделската техника : Целта на настоящия проект е закупуване на нова земеделска техника за стопанството на Александър Пламенов Консулов. Съгласно представената оферта от фирма АГРО КГ ЕООД гр. Монтана, техниката е: Трактор, марка Kubota, модел М5111 Олекотен плуг 4 корпусен, марка MASS, модел E00000000414 В резултат на закупената нова техника ще се повиши конкурентоспособността на стопанството на Александър Пламенов Консулов. Ще се повиши количеството и качеството на произвежданата продукция, ще се снижи себестойността на същата. По настоящия проект се предвижда назначаването на едно лице в стопанството. Посочената техника ще се използва за обработка на 867,399 дка земеделска земя. Етапи на изпълнение: 1. Сключване на договор с доставчик. 2. Доставяне на техниката. 3. Оформяне на документите по доставката и изготвяне на приемо-предавателен протокол. 4. Застраховане на новата техника. 118 560.00 118 560.00
Разходи за организация и управление на проекта. Визуализация и публичност.: Александър Пламенов Консулов има сключен договор с фирма "Юнион шус" ООД, с Управител Светлана Ангелова за изготвяне и управление на проекта. Целта на дейността е да се осигури плавно и безпроблемно изпълнение на проектните дейности, вътрешното наблюдение и оценка, както и изготвянето и съхранението на изискваната проектна документация. След стартирането на проекта ще бъде сформиран екип за управление, който ще осигури точното и качествено изпълнение на проектните дейности. Екипът ще се състои от двама човека: 1/ Ръководител - Александър Пламенов Консулов Отговорности: Ръководи проекта и упражнява контрол върху дейностите; Текущо планира и разпределя непосредствените задачи между членовете на екипа с цел спазване на плана за действие; Предприема корективни мерки при евентуално възникване на проблеми при изпълнение на плана за действие. Осъществява комуникация с доставчиците; Осъществява комуникация с Договарящия орган; Изготвя отчети за хода на изпълнението на дейностите по проекта; Носи отговорност за воденето и съхраняването на проектната документация. Събира и съхранява цялата проектна документация; Издава документи, необходими за проекта; Спазва срокове. 2/ Консултант - Светлана Кирилова Ангелова Отговорности: Консултира ръководителя на проекта по отношение: 1. Изпълнението на проекта съгласно изискванията на процедурата чрез подбор BG06RDNP001-19.233 „МИГ-Берковица и Годеч“ - мярка 19.2-4.1 „Инвестиции в земеделски стопанства“ от Стратегия за водено от общностите местно развитие на „Местна инициативна група - Берковица и Годеч” и свързаните с нея документи. 2. Навременното изпълнение на дейностите съобразно времевия график. 3. Финансовото управление по изпълнението на Проекта. 4. Изготвянето на документите за избор на външен изпълнител и провеждането на процедурата. 5. Изготвянето на заключителен доклад по проекта и други приложими доклади и документи свързани с отчитането на проекта. След одобрението на проекта кандидата ще постави информационна табела на видно място, изработена съгласно единния наръчник за информация и комуникация. 4 000.00 4 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).