Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The implementation of this project will support the development of SFORZA Ltd. - a newly-established company specializing in interdisciplinary research and development in the field of social sciences and humanities, in particular in the analysis and evaluation of the personal technical skills and levels of individuals and independent users based on complex tests, as well as development of a specialized software platform. The provided services will be created with contributions and care for nature, the environment and the community.
The analysis and the assessment of staff qualifications is a key to the development of growing companies in Bulgaria and the world, and the further education and qualification enhancement are indispensable for improving quality of life and economic development. The services provided by SFORZA include the provision of access for employers and candidates to a specialized platform for selection and evaluation of staff.
The company will develop its economic activity in sector M72.20 Research and development in the field of social sciences and humanities - a priority sector for creation and development of new enterprises according to the National Strategy for Encouragement of SMEs 2014-2020.
The project support will lead to a sustainable economic presence on the Bulgarian and world markets, the stability of the newly created work places and the achievement of revenue growth through the realization of the entrepreneurial idea of the enterprise, the project envisages the realization of the following main activities:
1) Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market (products goods and/or services)
2) Activity for visualization of the project
The activities will be implemented through formation of a qualified team for realization of the entrepreneurial idea on the market, purchase of specialized equipment, assigning external services to rent a work space, external expertise for economic evaluation and visualization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), ЧАСТ 1: (ЧАСТ 1) Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на първите пет специфични цели на проекта "SFORZA", а именно да се сформира подходящ квалифициран екип, да се осигурят необходимото специализирано оборудване и софтуер, да се подсигури подходящо работно помещение и да се осигури външна експертиза за изработването на икономическа оценка. Дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея (за разработка и приложение на собствена методология за анализ и оценка на персоналните технически умения и нива на отделни личности и независими потребители на база комплексни тестове, както и предоставяне на свързаните с това услуги) ще бъде изпълнена на отделни етапи, както следва: Етап 1. Формиране на квалифициран работен екип Основна цел на този етап е пряко свързана с развитие на организационния капацитет и човешкият капитал на новосъздаденото предприятие СФОРЦА EООД и осъществяването на проекта, като ще бъде сформиран екип от квалифицирани лица, които притежават необходимите компетенции и познания с интердисциплинарен характер в областта на предприемаческата идея, свързани с психология, специфични дигитални умения, познаване на различни математико-статистически методи, съвременни социологически практики, маркетинг и др. Лицата ще бъдат назначени на следните позиции по проекта и съответно длъжности по НКПД 2011 с месторабота в гр. Пазарджик, описани подробно в т. 9 от формуляра: - длъжност 4227-0002 "Анкетьор" (Магдалена Станкова Жишева), 13 месеца, 8 ч., трудов договор - длъжност 2512-5006 "Ръководител ИТ проекти", (Добромир Валентинов Дончев), 13 месеца, 8 ч., трудов договор - длъжност 2511-6002 "Бизнес анализатор, информационни технологии", (Веселин Миланов Троянов), 6 месеца, 4 ч. трудов договор - длъжност 4227-0002 "Анкетьор", 11 месеца, 4 ч., трудов договор - длъжност 3512-3004 "Компютърен техник, анализи на компютърни системи", 12 месеца, 4 ч., трудов договор Във връзка с назначаването на екипа по проекта на посочените позиции, ще бъдат спазени изискванията на българското трудово и осигурително законодателство, както и изискванията на програмата. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 2. Осигуряване на необходимите специализирани активи и материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея Основна цел на този етап е пряко свързана с осигуряване на необходимото специализирано оборудване и софтуер, необходими за реализиране на предприемаческата идея и гарантиращи техническата осъществимост на проекта: - Мобилна компютърна конфигурация, 4 бр. - Сторидж система, 1 бр. - Софтуерен инструмент за бизнес анализ, 1 бр. Чрез специалните мощни мобилни компютърни конфигурации от най-висок клас, назначените по проекта лица ще могат да използват приложенията и програмите, необходими за създаването на специализираната платформа за анализ и оценка на персоналните технически умения и нива на отделни личности. Оборудването ще им позволи да обработват големи масиви от информация в единият случай за проектиране и изграждане на специализираната платформа за анализ и оценка, а в другият за изчисления на алгоритми и обработка на данни, свързани с вече проведени различни комплексни тестове на служители в IT компании и независими потребители. Сторидж системата ще послужи за осигуряване на необходимото място и пространство за съхраняване на генерираните и получени данни, както в процеса по разработване на специализирана платформа за анализ и оценка, така и в последващата й употреба. Активът ще позволи да бъде създадена структурирана база данни за потенциални кандидати за работа използвана от компании за подбор на персонала. (следва продължение в ЧАСТ 2 и ЧАСТ 3 в "Описание" на дейността по-долу) 249 580.00 207 541.85
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), ЧАСТ 2: (ЧАСТ 2) Предвиденото за закупуване софтуерно и хардуерно оборудване ще осигури необходимата техническа обезпеченост на екипа по проекта, като посочените активи са от изключителна важност, тъй като без подкрепа по настоящия проект дружеството не би могло да ги придобие в ранната фаза на развитие на компанията. Софтуерния инструмент за бизнес анализ е необходим, за да се постави основа за изграждане на платформата, която да се базира на най-новите и перспективни технологии в областта - Cloud service, Machine learning, data science. Внедряването на този инструмент ще допринесе за по-бързото и по-качествено разработване на планираната по проекта платформа, чрез която ще се прави регулярна оценка на уменията на служителите и проверка дали покриват необходимите критерии за определени позиции и нива. Възможността да се закупи и внедри планирания по проекта софтуерен инструмент е от изключително значение за развитието на СФОРЦА EООД и предлагането на уникални за българският пазар услуги, свързани с оценяването на персоналните технически умения и нива на отделни личности. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 3. Осигуряване на работно помещение Необходимо е да се наеме подходящо работно помещение на територията на гр. Пазарджик за разработване на специализираната платформа за предоставяне на високоспециализирани услуги по оценяване на персоналните технически умения и нива на отделни личности - служители в IT компании и независими потребители на база комплексни тестове. В помещението ще се извършват единствено дейности, свързани пряко с реализацията на предприемаческата идея - напр. обработване на получените данни от проведени анкети, тестове и анализи, както и създаване на различни инструменти за разработването и работата на уеб-базираната платформа, разписване на различни сценарии за тестване според нуждите на клиентите и потребителите, както и създаване на тестови задачи и въпросници, придружаващи инструкции към участниците в тестовете, и пр. Помещението ще отговаря на всички нормативни изисквания за предоставянето на такъв тип услуги и за осигуряване на добри условия на труд и ще бъде наето за 12 месеца в рамките на изпълнение на проекта. Близостта на гр. Пазарджик до двата най-големи града в страната - София (115 км.) и Пловдив (37 км.) - предполага и близост до клиентите на компанията - различни фирми, ориентирани в предлагане на своите продукти онлайн. Ето защо за реализацията на предприемаческата идея и за постигането на висока ефективност и конкурентоспособност на дружеството е необходимо да се намери подходящо работно помещение с достъпна и добра локация на територията на гр. Пазарджик, което ще е от съществено значение за изпълнението на проекта. Очакваната продължителност на този етап е в рамките на 10 месеца в период на изпълнение на проекта. (следва продължение в ЧАСТ 3 в "Описание" на дейността по-долу) 0.00 11 976.00
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), ЧАСТ 3: (ЧАСТ 3) Етап 4. Осигуряване на външна експертиза за изработване на икономическа оценка Необходимо е да бъде изработена икономическа оценка, чрез която да бъде получена конкретна, задълбочена и обективна информация, която да подпомогне вземането на стратегически решения относно перспективите за развитие на услугите на Скилспейс ЕООД, свързани с предприемаческата идея. Ще бъдат изведени данни за потребителната стойност на услугата според оценката на конкретния потребител за ефектите, които би му дало някакво (негово или външно) очаквано действие. Чрез осъществяването на тази услуга ще бъде изведена и обобщена характеристика на привлекателността на услугите, които ще предоставя Скилспейс ЕООД. На база на получената информация ще бъде определена пазарната стойност на услугата, като се вземат предвид и откритостта и конкурентността на пазара, мотивацията и информираността на страните. Очакваната продължителност на този етап е през първите 6 месеца от изпълнение на проекта. Всички планирани назначения по длъжности, доставки и услуги по проекта са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, в съответствие с хоризонталните политики за устойчиво развитие и равнопоставеност и недопускане на дискриминация, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, при спазване на най-адекватното съотношение между очакваните разходи и ползи. 0.00 24 990.00
Дейност 2 Дейност за визуализация на проекта: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на петата специфична цел на проекта SFORZA, а именно да се осигурят съответните задължителни мерки за информиране и публичност (визуализация) на проекта. С изпълнението на дейността ще се гарантира спазването на всички изисквания и правила за визуализация и публичност на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, като се осигури популяризиране на финансиращата програма, изпълнението на проекта и неговата полза за СФОРЦА EООД като стартиращо предприятие и бенефициент по BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020. В изпълнение на дейността по визуализация на проекта, СФОРЦА EООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014­-2020 г., а именно: 1. При изпълнението на всички дейности ще бъдат предприети мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, като изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския фонд за регионално развитие, Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, по които се финансира проекта; - ­ общото лого за програмен период 2014-­2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъдат публикувани кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на СФОРЦА EООД, както и 2 бр. кратки съобщения до медиите, също публикувани на интернет страницата на дружеството; - ще бъдат поставени 2 бр. плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място в наетото работно помещение за производство, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на екипа по проекта. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет на Република България. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани вследствие финансовата помощ на оперативната програма. 420.00 410.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).