Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 бр., наем на работно помещение, закупуване на 25 бр. ДМА и 6 бр. ДНА, създаване на интернет страница): Наемане на персонал
В рамките на тази дейност се предвижда сформирането на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в областта на телевизията,режисурата и дизайна.При подбора на персонал ще бъдат спазени стриктно принципите на равнопоставеност и недискриминация и служителите ще бъдат подбирани единствено на база техния професионален опит и компетенции,съобразени със спецификата по разработването на телевизионния продукт ИОН България.
За целите на реализация на предприемаческата идея на трудов договор ще бъдат назначени:
1.Предприемачът–Илзе Георгиева,с дългогодишен опит в телевизията,ще заеме длъжността сценарист и режисьор.Наемането ще бъде с трудов договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1200 лв.х16 м.=19200 лв.Тя ще отговаря за цялостното планиране на дейностите за създаване на ИОН България,ще изготвя конкретни сценарии и режисура
2.Художник и дизайнер–Васил Милчев.Наемането ще бъде с трудов договор,на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 2200 лв.х16 м.=35200 лв.Той ще отговаря за проектирането,графичния дизайн и архитектурата на „ИОН България“ и организирането на контакти с участниците в предаването от самото начало до заключителната фаза
3.Сценарист,режисьор и водещ–Александър Калинов.Наемането ще бъде с трудов договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1100 лв.х16 м.=17600 лв.Той ще отговаря за дейностите по натрупване на документален аудиовизуален материал при контактуването с авторите и по преобразуването на документалните материали в тв продукт и предаванията на живо от тв студио
4.Звукорежисьор–Наемането ще бъде с трудов договор,на 4-часов работен ден за период от 16 месеца,както следва:основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя, от 1000 лв.х12 м.=12000 лв.Ще отговаря за дейностите по аудио и музикалното оформление на предаването
5.Оператор–Наемането ще бъде на работен ден от 4 часа,за период от 12 месеца със следното възнаграждение,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя, от 1000 лв.х12 м.=12000 лв.Ще отговаря за натрупване на документален аудиовизуален материал–видеозапис и видеомонтаж,при среща с авторите и предаванията на живо от тв студио
6.Видеомонтажист–Наемането ще бъде на работен ден от 4 часа,за период от 12 месеца със следното възнаграждение,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1000 лв.х12 м.=12000 лв.Ще отговаря за редактиране и смесване на записи от изображения и звук за осигуряване на необходимото качество и създаване на специални видео и звукови ефекти.
Наем на помещение
За реализирането на предприемаческата идея дружеството се нуждае да наеме помещение,което да превърне в студио,в което да се заснема предаването и да се извършват всички дейности от работния процес.Предвидените разходи са за 16м.х1000 лв./м.=16000 лв.
Закупуване на ДМА и ДНА, необходими за реализацията на проектното предложение
Необходими за реализацията на ИОН България са следните ДНА:
1.Софтуер за 2D и 3D проектиране,DWG документация,визуализация,AutoLISP на участниците в ИОН България
2.Софтуер за инженерено проектиране-моделиране на реални конструкции и генериране на проектна документация–чертежи и таблици,на изобретенията и откритията
3.Софтуер за 3D компютърна графика-за визуализация на определени разработки на участниците
4.Софтуер за компютърна анимация,моделиране и симулация на проектите на участниците
5.Софтуер за 3D скенер и 3D принтер сканиране и принтиране на пространствени структури,форми,предмети и др.,свързани с проектите на участници в ИОН България
6.Софтуер за аудио-видео монтаж–за смесване на аудио материал под видео,с творчески инструменти за звукови дизайнери до гъвкава директна офлайн обработваща система
Продължава! |
248 900.00
|
225 238.79
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 бр., наем на работно помещение, закупуване на ДМА и ДНА, създаване на интернет страница) - Продължение: Закупуване на ДМА и ДНА
Необходими за изготвянето и обработването на материалите по предаването ИОН България са следните ДМА
1.Работна станция–1 бр.–за работа с инсталирани софтуерни продукти за проектиране,конструиране,визуализация,анимация,аудуо и видеомонтаж,свързан с изработване,приемане и обработване на всякакъв вид материали,предназначени за подготовката,изготвянето и функционирането на предаването
2.Монитор–1 бр.–за работната станция с характеристики,отговарящи за качеството на работните и крайните продукти
3.Компютър–1 бр.–за работа с инсталирани софтуерни продукти за проектиране,конструиране,визуализация,анимация,аудуо и видеомонтаж,свързан с изработване,приемане и обработване на всякакъв вид материали,предназначени за подготовката,изготвянето и функционирането на ИОН България
4.Монитор–1бр.–монитор за аудиомонтаж и преглеждане на завършени мултимедийни материали
5.Лаптоп–1 бр.–преносим инструмент за обработване на всякакъв вид материали,предназначени за подготовката,изготвянето и функционирането на предаването
6.Лазерно многофункционално устройство–1 бр.–за разпечатване,сканиране и копиране на материали върху хартиен носител,свързан с работната станция,приемащ и предаващ информация от др.електронни устройства
7.Мастилноструен плотер–1 бр.–за печат върху хартиен носител във формат до А0,за изработване на документация за иновативни проекти на участници в ИОН България
8.3D скенер–1 бр.–за 3D сканиране на обекти,влизащи в програмата на тв формата,за 3D визуализация,анимация,мултипликация и др.
9.3D принтер–1 бр.–за материализация на 3D модели,свързани с проекти на участници в ИОН България
10.Фотоапарат–1 бр.–за фотодокументация на събития,участници и техните проекти с цел изработване на албуми,документиращи отделните предавания
11.Видеокамера–1 бр.–за видеодокументация на събития,участници, техните проекти и процесите по осъществяването им
12.4-ядрен сървър–1 бр.–за съхранение и архивиране на информацията по предаването
13.Резервно захранване и токова защита–за запазване на информацията в оборудването при прекъсване на тока
Необходими за изграждането на студиото и заснемането на предаването са следните ДМА
1.Проектор–1 бр.–за светлинен декор и за изграждане на студийна обстановка чрез мултимедиен и видео фон върху екран със задно проектиране
2.Професионален проектор–1 бр.–за видео обстановка,проектирана върху специално подготвена сцена
3.Обектив за професионалния видеопроектор–1 бр.–за професионалния проектор за скъсяване и удължаване на фокус
4.Сървър–1 бр.–за обслужване дейностите по разработване на проектите на отделните участници
5.Цифрова безжична система–1 бр.–оборудване за студиото,осигуряващо контакт и чуваемост на участващите в предаването
6.Микспулт–1 бр.–за запис и смесване на до 8-канален аудио материал в студио и на терен
7.Комплект слушалки със слушалков предусилвател–1 бр.–за прослушване на аудио материал,звукорежисура,аудио-видео монтаж при работа в студиото
8.USB аудио интерфейс–1 бр.–звукова карта със възможност за свързване на два микрофона с фантомно захранване и наслагване на midi ефекти
9. 2-посочен студио монитор–1 бр.–за озвучаване на близко поле
10.Аудио монитори–2 бр.–тонколони за смесване и записване на аудио материал
11.Дългодиафрагмен кондензаторен микрофон–1 бр.–за запис в естествена среда,изолирайки шумовете
Създаване на интернет страница на ИОН България
За реализацията на ИОН България ще бъде създадена интернет страница,която да съдържа цялата информация по предаването:същност и обхват на формата.Тя ще се отличава с архитектура и дизайн,специално оптимизирани за отлична ползваемост;зони със свободен и контролиран достъп;видео плейър и видео галерия;интеграция със соц. мрежи;пълнотекстово търсене на публичната част;интегриране на модул за отчитане и анализ на посещенията;CAPTCHA код за защита от спам и опити за нерегламентиран достъп;модул за обратна връзка;модул за записване и администриране на участници;модул Архив с възможност за платен достъп и много др. |
0.00
|
0.00
|
Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. голяма информационна табела и стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на "Изобретатели Откриватели Новатори" ООД), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на помещението, което ще се наеме, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. Дейностите по проекта предвиждат и създаване на интернет страница на „Изобретатели Откриватели Новатори” ООД, в която на подходящо място ще бъде публикувана подробна информация за проекта. „Изобретатели Откриватели Новатори” ООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020.
При стартиране на дейността „Изобретатели Откриватели Новатори” ООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера, които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела. |
500.00
|
0.00
|