Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

i-Cognito Ltd is set up in 2018 and carries out main econ. activity under CEA-2008-88.99. Other social work without accommodation,not elsewhere classified.
The activities planned under the project cover the 2 eligible activities under BG16RFOP002-2.024Promotion of Entrepreneurship, in particular:activities for market realization of the entrepreneurial idea(counseling, orientation and other similar services to children, adults and families by assessing the cognitive development and executive functions of children at 5) and activities for project’s visualization.
The planned activities are in line with the horizontal policies set out in Art.7 and Art.8 of Regulation(EC) No1303/2013 of the EP and of the Council. 
The main Activity 1 for market realization of the entrepreneurial idea is divided in the following 2 sub-activities:
1.1.Carrying out a real process of providing counseling,orientation and other similar services to children,adults and families
1.2.Create prerequisites and conditions for positioning of the target market
The project envisages that both sub-activities will be implemented through the following resources,the costs of which are included in the project budget:
1.Human resources, including: recruitment of qualified personnel-6 persons;
2.Tangibleamp;Intangible resources, incl. purchase of: 10 LTA needed for innovative provision of services through a mobile app and 1 LIA-specialized software;
3.External services: 1 developing a market analysis and marketing strategy; 1 web-site’s creation; rent a working space in Cherven Briag Town for 17 months and participation in 2 events in the country(1 conference and 1 exhibition).
Considering the essence of the entrepreneurial idea implemented under the project, the project is in line with ISSS's thematic area "Industry for Healthy Life and Bio-Technology", in particular with the priority direction "personal medicine, diagnostics and individual therapy, medicinal and pharmaceutical forms and agents".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 1 ще бъде осъществен чрез наемане на квалифициран персонал-6 лица на следните позиции:„Експерт Възрастова психология и когнитивно развитие“–1 лице; „Психолог, Клиничен социален работник“–1 лице; „Психолог, Когнитивни умения“–1 лице; „Психолог“ - 2 лица; „Администратор, мобилно приложение“–1 лице): Дейността по реализ. на пазара на предприем. идея,вкл. 2 под-дейности,представляващи етапите от цялостния процес от разработката им,вкл.създаването и апробирането на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год.(създ. на методика на предоставяне на услугите) през процеса на предоставянето им на клиентите до крайното излизане и позиц. на целевия пазар: Под-дейност1.1.Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. Под-дейност1.2.Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позиц.на целевия пазар Действията,планирани да бъдат предприети в п-са на изп. на 2-те под-дейности,както и ресурсите,необходими за осъщ. им,са следните: Под-дейност1.1.Осъществяване на същински п-с на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства Под-дейността вкл. действия по изпълнение на 3 етапа: Етап1.Разработка и апробация-осиг. на необх.човешки ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите и разраб. и апробиране на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции; Етап2.Подготовка и организация-осиг. на необх. материални и нематериални ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите; Етап3.Същинско изпълнение-предоставяне на услугите на потенц.клиенти. Действията, предприемани във всеки един от етапите на под-дейност1.1., както и необх. ресурси,са: Етап1.Разработка и апробация-обхваща осиг. на човешките ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите и дейности по разраб. и апробиране на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год.С оглед на посоченото, по проекта е планирано ангаж. на 6 квалиф. лица,както следва: -1 Експерт Възрастова психология и когнитивно развитие(4 ч/ден); -1 Психолог, Клиничен социален работник(8 ч/ден); -1 Психолог, Когнитивни умения(4 ч/ден). 3-те лица ще бъдат заети за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл.), като те със своята профилирана експертиза ще отговарят за разраб. и апроб. на скалата за оценка,чрез която ще се предоставят услугите, а след това и за същинското предоставяне на услугите на техните потребители. -2 Психолога-заети за 12 мес.(от 7-ми до 18-ти, вкл.) на 4 ч/ден. Лицата ще изп. дейности по спомаг. ф-ции в п-са на апробиране на скалата, свързани със събиране на данни при директна работа с деца на 5 г. и събиране на данни чрез онлайн приложение,както и след това ще участват с доп. ф-ции в п-са по консултиране,ориентиране и др. сходни услуги. -1Администратор,мобилно приложение–зает за 6 мес.(от 13-ти до 18-ти, вкл.)на 4 ч/ден.Лицето ще администрира моб.прилож.,ч/з което ще се предоставят услугите по иновативен и он-лайн базиран начин. От 1-ви до 2-ри мес. ще бъдат сключени тр.договори с лицата поименно посочени за 3-те позиции в т.9 на ФК,а в периода 5-6 мес. ще бъде пров. процедура за подбор на персонал за останалите 3 позиции. В Етап 1 ще бъде разраб. скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г.Тя ще вкл. няколко субскали за оценка на разв.: •оценка на екзекутивни ф-ции,вкл.:оценка на работна памет;оценка на способност за потискане;оценка на когнитивна гъвкавост •оценка на когнитивно развитие,вкл.:оценка на способност за изграждане на категории;оценка на способността за разбиране на числа и броене;оценка на способността за откриване на закономерности и оценка на фина моторика. Действията,планирани в Етап 1 са: 1.Създаване на скалата 2.Апробиране на скалата: -ч/з събиране на данни при директна работа с деца-100 деца на 5 г. възраст -събиране на данни ч/з онлайн приложението ч/з изследване от страна на родители, учители или специалисти-100 деца -анализ на резултатите от 2-те изследвания -промяна на скалата в зависимост от получените резултати-промяна на айтеми,допълване на скали и др. 3.Подготовка на окончателен вариант на скалата. 249 400.00 113 842.86
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1,под-дейност 1.1., етап 2 и етап 3 ще бъдат осъщ. ч/з закупуване на 10 ДМА:Сървър-2 бр.;Суич -1бр.;Комуникационен шкаф-1 бр.;Таблет-5 бр.;UPS-1 бр.; ч/з закупуване на 1ДНА: специализиран софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции-1 бр. и ч/з наем на работно помещение за 17 мес.): Под-дейност 1.1. Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. възраст Етап 2. Подготовка и организация Етап 2 на под-дейност1.1. обхваща осигуряването на необх. материални и нематериални ресурси за осъщ. на същинския процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства ч/з оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г., в т.ч. закупуване на: -10 ДМА:Сървър-2 бр.;Суич-1 бр.;Комуникационен шкаф-1 бр.;Таблет-5 бр.;UPS-1 бр. -1 ДНА, вкл. разработване и доставка на специализ. софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции (вкл. мобилни приложения за сматрфон и таблет за IOS и за Android)-1 бр. и -Наем на работно помещение в гр. Червен бряг, Обл. Плевен за 17 мес. Посочените ДМА са необходимата материална база, чрез която разработената и апробирана в Етап 1 на под-дейност 1.1 скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г. ще бъде реализирана и съответно услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез нея ще бъдат предлагани на потребителите по иновативен, достъпен и уеб-базиран начин. По този начин ще бъдат приложени съвременните ИКТ технологии в предоставянето на този вид услуги, от където в тях ще бъдат имплементирани произтичащите от това множество предимства за потребителите им. Планираните за закупуване 5 бр. таблета ще бъдат работните станции на екипа по проекта (без Администратор,мобилно приложение), който екип ще е пряко ангажиран в п-са на апробиране на скалата.Те ще бъдат ползвани при събирането на данни при директна работа с деца на 5 г. възраст и събиране на онлайн данни ч/з изследване от страна на родители, учители или специалисти, както и след това ще бъдат изп. и в п-са по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги за въвеждане на инф. от проведената консултация. Придобивания по проекта софтуер ще е прякото средство,ч/з което прилагайки ИКТ технологиите ще бъдат реализирани услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства ч/з имплементиране в него на разработената скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 г. Чрез него ще е възможно дистанционно от мобилно устройство или таблет, отделния потребител на услугите да въведе данни с различни нива на достъп, да достигне до информация за предлаганите тестове, да се включи в демо (безплатни) сесии с ограничен брой въпроси за оценка, да участва в онлайн провеждане на тестове с предварително зададени въпросници, да получи автоматични резултати от проведените тестове чрез съпоставяне с база данни в сървър, да получи справки, статистически извадки и др. Не на последно място, в Етап 2 са планирани и организационни дейности по избирането и наемането на работно помещение в гр. Червен бряг за 17 мес., където ще бъдат доставени и инсталирани активите и където ще бъде мястото на изпълнение на проекта, като в бюджета в б.р. 5.1. са предвидени разходи за наема му, в т.ч. режийните разходи по неговото ползване. Планирания период на изпълнение на доставките в описания Етап 2 ще бъде от 6-ти до 12-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 4-ти до 5-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за провеждане на процедурите за избор на изпълнители и същите ще бъдат проведени. Етап 3. Същинско изпълнение – осъществяване предоставянето на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. възраст на потенциалните клиенти. В посочения Етап 3 всичките ресурси, планирани и осигурени в предходните етапи ще бъдат реално включени и използвани в процеса на същинско предоставяне на услугите на техните потребители. 0.00 86 762.86
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3, под-дейност 1.2. ще бъде осъществена чрез 3 външни услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 бр.; създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 бр. и участие в 2 специализирани събития в страната): Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за правилно позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на ресурсна обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.2. включва извършването от външни изпълнители на общо 3 услуги, както следва: - 1 услуга за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст) - 1 брой; - 1 услуга за създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой и - 1 услуга за осигураване на участие в 2 специализирани събития (1 конференция и 1 изложение), провеждани в страната за представяне на кандидата и на неговите продукти (услуги), развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. В обхвата на услугата са включени съответните такси за участие, както и осигуряването на логистиката по настаняване, изхранване и транспорт на 2 лица от квалифицирания персонал на кандидата. Изискванията по отношение на специализираните събития са, те да бъдат с насоченост към Когнитивната наука и/или Психологията и/или Социални проблеми на уязвими групи или сходна насоченост; да бъдат провеждани на територията на РБългария. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. и планираните в нея 3 услуги ще бъде от 12-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. Планираната външна услуга за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея е с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на продажбите на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст, предоставяни на територията на гр. Червен бряг и областта от „i-Cognito” ООД. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия ще бъдат обхванати: (1)Пазарен анализ - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ. (2) Маркетингова стратегия - Определяне на таргет група; - Процес за достигане до клиента; - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Рекламна стратегия. В предмета на услугата за създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой, в състава и структурата на интернет страницата, като минимални изсиквания, ще бъдат обхванати: - визуално (чрез снимков материал) и текстово представяне на „i-Cognito” ООД; - визуално (чрез снимков материал) и текстово представяне на продуктовия асортимент (предлаганите услуги от „i-Cognito” ООД); - електронна форма за контакт с „i-Cognito” ООД с възможност за он-лайн запитвания и обратна връзка от потербителите. 0.00 26 500.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 10 бр. стикери и 1 бр. постоянна табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 10 броя стикери за маркиране на закупуваните по проекта 10 бр. ДМА – стикерите ще бъдат изработени по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на работното помещение, наето в гр. Червен бряг, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, потребители и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработени и предвидените в дейността стикери. 600.00 580.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).