Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Renovation and increasing the energy efficiency in the Community Center “Rodolyubie” in Asenovgrad are the main goals of this project proposal. This investment project offers an overall functional and spatial solution for improving the energy efficiency and functionality of the building which in turn will lead to direct impact on improving the efficiency of the work and creative process as well as the comfort of the visitors.
The main types of construction and installation work are: Replacement of the existing windows; Replacement of the plumbing installation (indoor building); including repairing of existing sanitary facilities and construction of new ones; Replacement of the electric installation, introducing energy efficient lightening, structural wiring, alarm and security installation; Replacement of the fire alarm system; Replacement of the fire safety measures; Replacement of the lightning protection and earthing installation. Replacement/renovation of the air-conditioning system; Replacement of the heating and ventilation system; Repair of the main auditorium; Replacement of the flooring; All types of construction works (dismantling, masonry, insulation, external, installation, digging; shuttering; concrete, finishing and other work); Providing access for people with disabilities; Beside construction and installation work (CIW) in this project are also included: delivery of equipment; project management; author’s supervision; construction supervision; placing in service, information and publicity, as well as Independent auditing of the project.
This project proposal is a part of the Investment Programme of Asenovgrad Municipality for the realization of the Integrated plan of urban restoring and development of the town of Asenovgrad (IPURD) for 2014-2020 period. 
All planned interventions specified in the plan are concentrated in the impact zone of public functions with high social significance.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление, мониторинг и отчетност на проекта.: Дейността е свързана с цялостната организация, управление и отчетност на изпълнението на проекта до неговото финализиране. Стартирането на дейността е със сформиране на екип за управление на проекта. Ще се изърши подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки по ЗОП за избор на външни изпълнители на основните дейности по проекта. След избора на външните изпълнители ще се осъществява текущ контрол и вътрешен мониторинг върху тяхната работа. Екипът на проекта е отговорен за организацията по отношение на осъществяваната комуникация с изпълнителите на основните дейности по проекта, за организиране на работни срещи и пряк контрол на място върху изпълняваните дейности, както и за координация и проверка на всички необходими документи, представяни от изпълнителите и доказващи напредъка на дейностите. Екипът е отговорен за организацията и изпълнението на всяка от планираните дейности; за правилното разходване на предоставената БФП; за подготовка на искания за плащане по проекта; за изготвяне на технически отчети (шестмесечни, годишни, междинни и окончателни) и финансови отчети (междинни и окончателни); за предоставяне на необходимата информация по отношение на документации за провеждане на обществени поръчки. Екипът за управление на проекта е отговорен солидарно за правилното, точно и своевременно изпълнение и отчитане на проекта през Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България (ИСУН 2020), за съблюдаване на предпоставки за възникване на рискове от нередности и тяхното предотвратяване и за осигуряване на благоприятна среда за изпълнение на проекта. Екипът на проекта има ангажимента за окомплектоване и поддържане на цялата документация, касаеща изпълнението на проекта във вид, изпълняващ указанията на УО на ОПРР, както и за осигуряване на достъп до документацията на проекта и представяне на необходимата информация при извършване на проверки на място от представители на УО на ОПРР, Сертифициращия орган, Одитния орган, Европейската сметна палата, органи на Европейската комисия, Дирекция „Защита на финансови интереси на Европейския съюз“, МВР (АФКОС) и други национални одитни и контролни органи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат провеждани работни срещи между членовете на екипа, на които ще се обсъжда напредъка на изпълнение на отделните дейности, ще се отчита извършената през текущия месец работа и ще се изготвя работен план по отношение на организацията на предстоящите за изпълнение дейности. По време на цялостното изпълнение на проекта екипът ще е ангажиран с прякото съблюдаване за недопускане и предотвратяване на потенциални нередности. Същият ще е отговорен за проследяването изпълнението на дейностите в сроковете, заложени във всеки договор с конкретен изпълнител, както и за окончателното изпълнение и отчитане на целия проект пред УО на ОПРР съгласно крайния срок, заложен в договора за предоставяне на БФП. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 30 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 50 000 лв. и се финансират изцяло чрез финансов инструмент. 0.00 0.00
Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект: "Културна инфраструктура - обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на читалище „Родолюбие”, гр. Асеновград": Дейността обхваща строителни и монтажни работи за изпълнение на работен инвестиционен проект за обект: „Обновяване и повишаване на енергийната ефективност на Народно читалище "Родолюбие", гр. Асеновград ”. Дейността е насочена към цялостното обновяване и повишаване на мерките за енергийна ефективност на Народно читалище "Родолюбие" в гр. Асеновград. Разработеният инвестиционен проект предвижда общо функционално-пространствено решение за подобряване на енергийноефективността и функциалността на сградата, както и да повиши ефективността на трудовия и творческия процес. Предвижда се изпълнение на следните видове СМР: -Демонтажни работи; Зидарски работи; -Покривни работи, ремонт на покривна конструкция, ремонт на покривно покритие и отводняване; -Топлоизолационни работи; -Фасадни работи; -Монтажни работи; -Изкопни работи; -Кофражни работи; -Армировъчни работи; -Бетонови работи, -Довършителни работи. -Подмяна на съществуваща дограма; -Подмяна на ВиК инсталация /вътрешно сградна/, както ремонт на съществуващи санитарни възли и изграждане на нови; -Подмяна на Ел. инсталация,въвеждане на енергоспестяващо осветление, структурно окабеляване, сигнално- охранителна инсталация ; -Подмяна на Пожароизвестителна инсталация; -Подмяна на Пожарна безопасност; -Подмяна на Мълнезащитна и заземителна инсталация; -Подмяна/модернизация на климатична инсталация, -Подмяна на отоплителна и вентилационна система; -Подмяна на настилки; -Осигуряване на достъп на хора в неравностойно положение -други; Предвидени са интервенции в околното пространство, които се изразяват в демонтиране на плочниците около сградата, насипване, уплътняване и изпълнение на нова настилка около сградата съобразена с изискванията за достъпна среда. Достъпът за хора в неравностойно положение се осигурява с изграждане на рампа от западната страна на сградата до главния и вход. Осигурява се достъпен маршрут между главния вход и двата странични входа, като пропадналата настилка по околовръстната алея се подменя с нова без да има стъпала и препятствия по нея. Предвиден е монтаж на подемник за хора с увреждания на главното стълбище - един за достъп от първи до втори етаж и втори между втори и трети етаж. Предвидени са още мобилни подемници за двете странични стълбища. Единият от подемниците ще се използва за достъп до експозиционния център в подземния етаж. В сградата са налични две помещения, едно използвано за ритуална зала от Община Асеновград , а другото за зала за бойни изкуства. В тях не се предвиждат интервенции по проекта. Внедряват се единствено мерки за енергийна ефективност касаещи цялостното енергийно обновяване на сградата - ограждащи стени /фасада/ и дограма. Площта на двете помещения е около 7 % е от общото РЗП на сградата. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 22 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 1 741 759,12 лв. без ДДС и съответстват изцяло на заложената стойност в в раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 3. Разходи за строителни и монтажни работи, 3.1" Изпълнение на строително монтажни работи" и представена Финансова обосновка за реалистичност и съответствие с пазарните цени. 2 003 022.99 2 157 164.42
Доставка и монтаж машини, съоръжения и оборудване за обект: "Културна инфраструктура - обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на читалище „Родолюбие”, гр. Асеновград": Дейността представлява доставка и монтаж машини, съоръжения и оборудване за НЧ "Родолюбие" - обект на интервенция по проектното предложение. Това включва сценично осветление, пулт за осветление и различни типове прожектори, портален осветителен мост, ръчни подемници за декори, панорамни подемници, завеси, озвучителни тела, цифрова микрофонна система, оборудване за апаратна, театрални столове, подемник за хора с увреждания, ръкохватки за хора с увреждания и др. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 22 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 823 723,97 лв. без ДДС. От тях финансирането с БФП е 292 687,28 лв. без ДДС и финансиране чрез финансов инструмент 531 036,68 лв. без ДДС. Сумата от БФП в размер на 292 687,28 лв. без ДДС е заложената стойност в в раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 44. Закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане , 44.1 Доставка на оборудване и обзавеждане и представена Финансова обосновка за реалистичност и съответствие с пазарните цени. 292 687.28 191 201.53
Авторски надзор: Авторският надзор по проекта ще бъде осъществяван от проектантския екип, изготвил работния инвестиционен проект по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва следните дейности: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Съдействие при избор на материали за строителните работи; - Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; - Изработване на допълнителни чертежи на детайли/ при необходимост/; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи – когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 22 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 23 333,33 без ДДС и се финансират изцяло чрез финансов инструмент. 0.00 0.00
Строителен надзор: Дейността строителен надзор е регламентирана в чл. 168 от Закона за устройство на територията и включва контрол над цялостния строителен процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор е отговорен за качественото изпълнение на планираните СМР и за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация. Строителният надзор осигурява: - Законосъобразно започване на строителния процес, правилно изпълнение на СМР и въвеждане на строежа в експлоатация; - Коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; - Пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Контрол по спазване на условията за безопасност на труда; - Контрол върху качеството на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 24 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 29 166,67 без ДДС и се финансират изцяло чрез финансов инструмент. 0.00 0.00
Информация и публичност за популяризиране на проекта: Дейността има за цел популяризира проекта и информира обществеността за неговите цели и постигнати резултати. Настоящата е със задължителен характер, тъй като е необходима за информиране на гражданите за финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). Предвиждат се следните мерки за комуникация и публичност: - Провеждане на пресконференции /начална и заключителна/ - 2 бр.; - Провеждане на церемония „Първа копка“ - 1 бр.; - Организиране и провеждане церемония за откриване - 1 бр.; - Изработване на банер на стойка - 1 бр.; - Изработване и поставяне на билборд - 2 бр.; - Изработване и поставяне на постоянни обяснителни табели - 2 бр.; - Платени публикации - 2 бр.; - Изработване на рекламни флаш памет (USB) 32GB - 100 бр.; - Изработване на рекламни химикали - 100 бр. - Изработване на стикери за предвиденото оборудване - 300 бр.; Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 30 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 16 666,67 без ДДС и се финансират изцяло чрез финансов инструмент. 0.00 0.00
Одит на проекта: Дейността е задължителна и е планирана с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността и допустимостта на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Одитът по проекта ще бъде извършен от независим лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или специализирана фирма за одит) или от звеното за вътрешен одит в Община Асеновград под формата на ангажимент за договорени процедури. Одитната проверка ще бъде извършена съобразно изискванията на Инструкцията на Сертифициращия орган за изпълнение на ангажименти за договорени процедури на ниво бенефициент. Дейността включва изготвяне на окончателен доклад за фактически констатации, който ще бъде приложен към Искането за окончателно плащане по проекта. Одитният доклад ще придружава необходимите документи, представяни за окончателна верификация на разходите и ще бъде изготвен съобразно образеца и структурата на доклад за фактически констатации, приложение Annex E1-I по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 2 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 5 000 без ДДС и се финансират изцяло чрез финансов инструмент. 0.00 0.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността обхваща процеса по въвеждането на обекта в експлоатация. Тя ще стартира след, като строежа бъде предаден от Изпълнителя на Възложителя. Със съдействието на Строителен надзор ще бъдат комплектовани и изпратени до ДНСК всички необходими документи за назначаване на Държавна приемателна комисия. Ще бъдат заплатени също така и съответните такси, съгласно Тарифа 14. След приключване на процедурата обекта ще получи Разрешение за ползване и така ще бъде въведен в експлоатация. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 2 месеца. Като време тя е позиционирана в края на проекта след приключване на строително монтажните работи. Разходите по нея са на обща стойност 4 166,67 без ДДС и се финансират изцяло чрез финансов инструмент. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).