Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal of “Asia Business Centre” aims at creation of conditions for long-term employment by new employment openings for unemployed and inactive persons and their long-term integration into the labour market. 

The company identifies as target groups long-term unemployed and inactive persons, unemployed persons over 54 years and unemployed young people up to the age of 29. The successful project implementation will satisfy the necessities of the target groups defined as: 
- providing opportunities for sustainable employment for unemployed persons and vulnerable groups into the labour market; 
- creating conditions for prolonging the working life of older-aged persons by providing condition for active work life; 
- promoting active measures aimed at reduction of the unemployment rate among young people up to 29 years by long-term integration into the labour market; 
- better qualification of the employed persons in the different fields of work, in accordance with the labour market demands;
- increased the overall competitiveness of the target groups.

Planned project activities:
• Project management;
• Long-term job creation at “Asia Business Centre”;
• Purchase, delivery and installation of technological equipment, related to the new employment openings;
• Project information and publicity measures;

The successful implementation of the project activities will bring the following results:
- Delivery of equipment for calibration and drying of nuts - 2 items;
- Provided conditions for new jobs creation at "Asia Business Centre";
- Creating 6 long-term work positions at “Asia Business Centre”;
- Providing employment for 6 unemployed and inactive persons (per 2 from each specific target groups) in Tervel Municipality;
- Improved qualification and increased overall competitiveness of the employed persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Реализирането и управлението на проекта ще включва следните етапи: І ЕТАП – ПОДГОТОВКА ЗА СТАРТИРАНЕ НА ПРОЕКТНИТЕ ДЕЙНОСТИ Това е началният етап на проекта, през който се сформира екипа, организира се неговата работа и се подготвят и провеждат процедурите за избор на външни изпълнители на основните дейности по проекта: - Сформиране на екип за управление на проекта; - Разпределение на задълженията и отговорностите; - Утвърждаване на правила за работа и контрол на работата на проектния екип; - Мониторинг и контрол на изпълнението на проектните дейности; - Подготовка на документация за избор на изпълнители по реда на ПМС № 118, съгласно План за външно възлагане; - Провеждане на избор на изпълнители и сключване на договор с изпълнители по реда на ПМС № 118, съгласно План за външно възлагане. Екипът за организация и управление ще включва експерти с опит в изпълнението на проекти, финансирани по ЕСФ, както следва: - Ръководител проект (14 месеца х 10 дни х 4 часа); няма да получава възнаграждение по проекта. - Юрист (2 месеца х 10 дни х 4 часа); - Счетоводител (14 месеца х 5 дни х 4 часа). ІІ ЕТАП – ИЗПЪЛНЕНИЕ Това е същинският етап на реализация на проекта, през който се извършват дейностите по закупуване на оборудване, създаване на нови работни места (подбор и наемане на персонал), осигуряване на информация и публичност на дейностите по проекта. 5 400.00 2 160.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Дейността включва провеждане на процедура за избор на изпълнители за доставка на оборудване, свързано със създаване на работните места по проекта. Оборудването ще включи както следва: - Калибрираща машина за черупкови плодове - 1 брой; - Сушилня за орехи и лешници - 1 брой. Закупуването на оборудване е необходимо условие за създаване на новите работни места на територията на община Тервел. Оборудването ще бъде използвано от 2 оператори на машините, които ще бъдат назначени по проекта. Закупеното оборудване ще бъде застраховано за периода на приода на проекта - 12 месеца. 15 600.00 0.00
Създаване на устойчиви работни места в „Бизнес Център Азия“: Фирмата планира да разкрие шест нови работни места за срок от 12 месеца при изпълнение на проекта. С избраните представители на целевите групи ще бъдат сключени трудови договори спродължителност 12 месеца. Позициите, които ще бъдат необходими за дейността на фирмата са както следва: - Шофьор на лекотоварен автомобил – 2 души; - Охранител – 2 души; - Машинен оператор – 2 души. След приключване на проектните дейности "Бизнес Център Азия" ще осигури заетост на минимум 50 % от наетите по проекта служители за минимален срок от 12 месеца. Дейността ще включва и осигуряване на услуга по трудова медицина за 6 служители на Бизнес Център Азия. 33 000.00 22 542.30
Информация и публичност на проекта: Дейностите по информация и публичност по проекта ще се осъществяват през целия период на изпълнене от ръководителя. Информацията ще бъде подготвяна и публикувана на информационния сайт на Азия Бизнес Център. Дейността ще включи и две платени публикации в медиите за отразяване на резултатите, постигнати по проекта. С тази дейност ще бъде предоставена на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, информация за целите и резултатите от проекта. При реализиране на проекта ще бъде разпространена информация за финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, както и ролята на ЕСФ и ОП РЧР. Дейността ще се реализира в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1882/2006. Печатните материали ще бъдат разпространени по време на пресконференциите. При провеждането на публичните събития ще бъдат поставена табела с информация относно ролята на ЕСФ и ОП РЧР за изпълнението на проекта. 1 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).