Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

"Epozid BG Varna" LTD is located in Devnya, with manufacturing facilities KZU - Devnya. The activities of the company are expressed in the design, manufacture and installation of steel structures, industrial equipment, tanks and pipes in the technological field of shipbuilding, energy and other industries. The company also makes restorative repair welding and burning of black, non-ferrous metals and pressure vessels, repair of heating surfaces and steam boilers. "Epozid BG Varna" Ltd. is focused on full service and meet the requirements of its customers. In 2014 the company was successfully certified in the following areas: Certification of welding personnel according to international standard BS EN ISO 9606-1: 2013 determining testing requirements for qualification of welders for fusion welding of steels; Certification of the systems of quality management according to international standard BS EN ISO 9001: 2008, defining the system requirements for quality management. As a manufacturer of metal structures, equipment, vessels and parts, the company strives to produce quality products and provide professional installation and maintenance services in compliance with legal requirements. The company aim is to build on their market position by maintaining the trust and confidence in their clients performing high-quality products meeting the requirements of customers in the given promptly maintain deadline and improve corporate practice in welding processes and compliance standards in this area, training highly qualified and motivated staff in their efforts to ensure the quality of production, and creating good working conditions. 
To achieve these results with the project proposal the company will achieve the main objective, namely to provide long-term employment of unemployed and inactive for a period of 12 months with the possibility of training to acquire professional qualification in the job and to obtaining an individual certificate after undergone training.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Търсене и наемане на неактивни и безработни лица за период от 12 месеца.: След като кандидатът подпише договор за безвъзмездна финансова помощ ще се насочи към ДБТ-Варна за търсене на безработни лица. Фирмата има желание да осигури и работни места за неактивни лица. Тези служители ще бъдат набирани чрез обяви в специализирани сайтове. 50% от лицата наети по проекта ще попадат в приоритетните групи лица до 29г., над 54г., трайно безработни, с ниска степен на образование или хора с увреждания. Подборът на новите служители ще започне от втория месец, като се очаква продължи до четвъртия. Като кандидатите ще бъдат назначавани поетапно веднага щом се открият отговарящите на критериите на фирмата. Съвместно с фирмата ДБТ-Варна ще оформи списък с подходящите за включване в програмата лица, които съответно да отговарят на дейностите по проекта. Редом с това ще се следят и обявите за работа пуснати в интернет сайтовете. След одобрението на конкретен брой хора, фирмата ще проведе индивидуални интервюта, за да се изберат конкретните лица. Новоназначените лица ще сключат в съответствие с действащата нормативна уредба трудови договори. На лицата ще бъдат изплащани работни заплати и здравни, социални и други необходими вноски. Първоначалният период, за който ще бъдат назначени новите служители е 12 месеца, като след изтичане на този период на 50% от назначените по програмата ще бъдат продължение трудовите им договори за още 1 година. По време на първата година на новите служители ще се даде възможност за преминаване на курс за обучение по професионална квалификация за позицията, на която са наети. Възнаграждението е съобразено с минималния осигурителен доход за съответната позиция. Предвидените свободни позиции, за които ще се търсят нови служители ще бъдат следните: - 4 заварчици, с код на длъжността 7212 1001; - 6 монтажника, метални конструкции, с код на длъжността 7214 2007; - 2 шмиргелисти, с код на длъжността 7224 1008. Към сумата за заплати и осигуровки е заложен резерв от приблизително 10% с оглед тенденцията за увеличаване на минималния осигурителен доход. Фирмата желае да осигури и трудова медицина за всичките си нови служители. Тя ще бъде на стойност 20лв. за всеки от 12-те служители. 71 240.00 62 958.70
Провеждане на курсове за обучение по професионална квалификация на всички новоназначени лица: По първоначален план наетите работници на длъжност „Заварчик” задължително ще преминат обучение, т.к. във фирма „Епозид БГ Варна” ЕООД има внедрена Система за управление на качеството, която изисква всеки постъпил на тази длъжност да има документ за правоспособност за заваряване и/или преминато обучение два пъти годишно (на шест месеца). Обучението на четиримата работници наети на тази длъжност ще преминат обучение както е посочено в „Списък на професиите за професионално образование и обучение”, а именно: - Професионално направление 521 „Машиностроене,металообработване и металургия”, Наименование на професията 521090 „Заварчик”- по специалност 5210901 „Заваряване”. Обучението е по първа квалификационна степен, която е съответно с продължителност на курса не по-малка от 300 учебни часа – 600лв. За четиримата работници общата стойност за обучението е 2400лв. 2 400.00 2 400.00
Закупуване на ДМА за новоназначените лица по проекта.: Тъй като работата на заварчиците, монтажник, метални конструкции и шмиргелистите е доста специфична и свързана с много голяма прецизно и безопасност, фирмата задължително трябва да им осигури работно облекло, което ще се дели на пролетно-лятно и есенно-зимно. Пролетно-лятното облекло се изразява в: - работни ризи; - манти (само за заварчици); - тениски; - полугащеризони; - обувки; - ръкавици; - гамаши (специални обувки за заварчиците); - ръкавели (специални ръкавици необходими за заварчиците); - шапки; - каски; - маски за дихателна защита. Всички артикули са по 1 брой на човек. Мантите, гамашите и ръкавелите са предвидени само за четирите заварчици. Есенно-зимното облекло се състои от: - блузи; - елеци; - тениски; - обувки; - ръкавици; - полугащеризони; - якета; - гамаши (специални обувки за заварчиците); - ръкавели; - шапки; - каски; - маски за дихателна защита. Всички артикули са по 1 брой на човек. Гамашите, ръкавелите и маските за дихателна защита са предназначени само за четиримата заварчика. Общата стойност на облеклото за новоназначените служители е 8000 лв. В нужда на новите служители ще е необходимо закупуването на ДМА, което е следното: - ъглошлайф малък - 6 броя; - ъглошлайф голям - 3 броя; - акумулаторни отверки (за монтажниците) - 2 броя; - перфоратор - 1 брой; - къртач - 1 брой; - ударен гайковерт - 1 брой; - електрическа ножица за ламарина - 1 брой; - прав трион - 1 брой; - електрическа отверка - 2 броя; - права шлифовъчна машина - 3 броя; - гидория - 1 брой; - лазерен нивелир - 1 брой; - монтажен куфар - 3 броя. Общата стойност за ДМА за новите служители е 16 000лв. "Епозид БГ Варна" ЕООД следва стриктна политика по отношение на безопасност на труда, което пък е основен акцент в съвременната социална политика на Република България. Фирмата вярва, че осигурените здравословни и безопасни условия на труд създават необходимите предпоставки за ефективно използване на работната сила и успешното постигане на производствените и икономически цели на предприятието. За това и политиката на ръководството е ориентирана към непрекъснато подобряване на организацията за управление на дейността за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и е неразделна част от контрола за намаляване на разходите и повишаване ефективността на работата. Създаването на добри условия на труд и оптимална безопасност са една от първостепенните грижи на ръководството на предприятието, тъй като безопасността и здравето са основен аспект от неговите отговорности. 24 000.00 20 458.96
Извършване на организация и управление на проекта.: По време на тази дейност ще се сформира екип, който ще следи за правилното администриране и управление на проекта. Планира се екипът да се сформира от ръководител и счетоводител, които да следят постигането на целите, начините на изпълнение и заложените резултати по проекта. Всеки месец екипът ще сформира срещи, за да следи стриктно хода на изпълнение на проекта. С цел да се избегнат закъснения по графика или каквито и да било рискове екипът има задачата да изготвя протокол след всяка проведена среща, който да дава пълна яснота на напредъка по изпълнение на проекта. За определяне на възнаграждението за екипа по проекта се предвижда сключване на граждански договор с ръководител проект, а функциите на "счетоводител на проекта" ще бъдат възложени чрез договор за услуга на външен изпълнител, който ще бъде избран съгласно приложимото законодателство. Планира се ръководителят по проекта да изработи 700 часа при часова ставка от 10лв. За счетоводителят се предвиждат 500 часа при часова ставка от 6лв., Заплащането ще бъде извършвано на тримесечие при отчетена извършена работа. 10 000.00 9 999.00
Осигуряване на публичност и визуализация на проекта.: Осигуряването на публичност е основна задача в изпълнението на проекта. Предвидено е закупуване на една информационна табела, която да бъде поставена в базата, където ще се реализира проекта и един информационен стикер за лазерно-оптична маркираща система. Информационната табела и информационния стикер ще бъдат с необходимите параметри и технически характеристики, които гласят основните данни за проекта и приноса на ЕСФ. Фирмата ще има задължението да публикува приноса на програмата и фонда на своя интернет сайт. 1 000.00 310.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).