Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal “Regional Information Center-Haskovo” is subordinated and is in complete correspondence with the NCS and PA for the 2014-2020 program period, namely: promoting the EU role and providing information about available funding from the programs; assuring maximum transparency of the process of programs implementation and management; development and maintenance of high public confidence towards the processes concerning implementation and management of the PA and the programs. In 2015-2023 period RIC-Haskovo will provide information about ESIF, will build upon the level of cognoscibility for EU funds and programs, will advisedly and purposefully work to increase the transparency of the process of programs implementation and management, and will build wide public confidence and support. The activity of RIC-Haskovo will contribute to achieving the goals of Priority axis 4 of OPGG for 2014-2020 PP as it will strive to raise the awareness among the citizens, their access to information and possibilities that EU provides during that period. The main activities for implementation of the project are subordinated to goals and results set, and their compliance with NCS, and are as follows: 1: Support the activity of RIC and implementation of the project; 2: Organization and conducting of public information events and mass-media events; 3: Project publicity and visualization. During the project implementation the horizontal policies of equal opportunities and non-discrimination, partnership and sustainable development as well as public procurement will be observed. The results will be achieved by active and purposeful work with the following target groups: employees of RIC, applicants and beneficiaries of ESIF, MA and intermediate units of the programs, financed by ESIF, the general public.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обезпечаване дейността на ОИЦ и изпълнение на проекта: Наети са следните служители, които ще работят в ОИЦ за реализиране на дейностите по проекта:Управител - 1 бр. и Експерти -2 бр. Определеният бр служители и техните възнаграждения са съобразени с НК и ПН. Разходите за възнаграждения са в размер на 129 379,02 лв. и представляват брутни суми, вкл.и дължимите от работодателя осиг. вн. Нормалният работен цикъл на служителите е обезпечен с разходи за командировки за пътувания, свързани с мероприятия, организирани от ЦКЗ, УО/МЗ и др. ОИЦ, и съобразен с НКС. Предвидени са разходи за дневни в размер на 710,00 лв, за пътни в размер на 600 лв. и квартирни в размер на 963,00 лв. При обективна необходимост, служителите ще организират и проведат на територията на област Х-во срещи с кандидати и бенефициенти и др. За обезпечаване на пътуванията са предвидени дневни команд. в размер на 220 лв и пътни /в т.ч.гориво/ в размер на 240лв . Подробна обосновка и разбивка на разходите е направена в пр.1 Фин. обосн. на бюдж.на проекта. Служителите на ОИЦ ще отчитат работа си чрез мес. отчети и ком. зап. и др. документи. За обезпечаване на нормалния работен процес в инфо център са предвидени р-ди за телефон, ел. енергия, ВиК, СОД,почистване с вкл. сан-хиг мат.; канц. мат, интернет. Канц. мат. и конс., ще бъдат доставяни регулярно по заявка към фирма външен изпълнител, избрана по реда на ЗОП. Заявките ще включват всички необходими за нормалния работен процес на ОИЦ мат. в т.ч. хартия, папки, класьори, тонери и др. за периода на обща стойност 4 999,45 лв.; Предвиден е разход за тел. услуги (стац. и моб.) на стойност 3025,39 лв.; за ел. енергия в размер на 8511,64 лв.; за вода в размер на 261 лв.;За гарантиране сигурността и опазване на имуществото е сключен договор с изпълнител за охрана по реда на ЗОП на стойност 730лв.За осигуряване хигиената на офиса на ОИЦ и общите части пред помещението , е сключен дог. с изпълнител на Почистване, с вкл. конс.и мат, и човешки ресурс на стойност 11 100лв. За нуждите на ОИЦ ще бъде осигурен достъп до Интернет за 3 работни и 2 посетителски места чрез договор с външен изпълнител по реда на ЗОП, на стойност 1270,20 лв. В предишният програмен период за нуждите на ОИЦ и популяризине на мрежата от ОИЦ в Б-я и ОП, бе закупен видеоекран (стена) Екранът е разположен в ЦГЧ на Хасково и позволява получаване на достъпна информация по интерактивен начин за възможности за финансиране по ОП и добри практики. С оглед устойчивост и обезпечаване на работата му са предвидени експл. р-ди, (в т.ч. ел. ен., наем на помещение за контролера и техн. лице за обслужване) в размер на 4810 лв.С цел обезпечаване на непредвидени повреди на оборудването и обзавеждането, закупени в предишния ПП, е предвиден разход за Поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане в размер на 3064,77 лв. Съгласно КБВ 2014-2020 следва да се изпълни брандиране на витрина на офиса на ОИЦ. С цел икономии на средства, ще бъдат брандирани с ново фолио и бранд само около 3 м2 от фасадата на ОИЦ на стойност 108 лв .Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител по реда на ЗОП. - Всички горепосочени разходи са подробно описани и обосновани в пр.1 Фин. обосн. на бюджета на проекта. За качественото изпълнение на проектните дейности е предвиден 4 членен екип. Разходите за изпълнение и управление на проекта са в размер на 28 621лв , като е спазено изискването да не надвишават 10% от БФП. 169 992.47 194 718.14
Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медиите: ОИЦ-Хасково ще организира и провежда публични инф. събития и събития за работа с медиите; ще участва в общи инициативи на мрежата от ОИЦ в България и ЦИКО. Целта на тези събития е разпространение на обща инф. относно политиките на ЕС, СП, управлението и изпълнението на ЕСИФ; Предоставяне на конкретна инф. на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ; Събиране и разпространение на инф., и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; Разпростр. на инф. и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; Сътрудничество с УО/ МЗ на ОП и работа с национални, регионални медии и др. мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им. За реализирането на дейността са предвидени разходи за наем на зали, за кафе–паузи за участниците, за командировки за служителите, които са пряко ангажирани с организирането и провеждането на инфо. събития, разходи за изработка и доставка на рекл. тефтери и химикали за участниците и дипляна, Общият брой на предвидените инфо събития е разписан съгласно Насоките за кандидатстване по процедура BG05SFOP001-4.001 за БФП, Процедурния наръчник и приложенията към него. В област Хасково има 11 общински центъра. Средно годишно се предвижда провеждането на 2 основни публични инфо събития или 2х11х3години = 66 събития и 1 обща инициатива на мрежата на територията на всяка община -. Пътуванията ще се извършват от 2-ма служители на ОИЦ, като третият ще покрива нуждите на място в офиса. Общо предвидените инф. събития, свързани с пътувания са 99 за целия период до 31.12.2018г, като са предвидени 18 допълнителни пътувания. Служителите на ОИЦ са пряко ангажирани с подготовката и провеждането на събитията. За обезпечаване на пътуванията по проекта ще бъде закупен автомобил. За провеждането на събитията са предвидени разходи за наем на зали в размер на 240 лв. За 66 инф. събития са предвидени кафе-паузи за участниците, като се допуска, че техният брой ще бъде 15 на събитие и така е калкулиран общ разход за 66 събития с 15 участника х 58 лв в размер на 3828 лв. За нуждите на участниците се предвижда и изработка е доставка на Рекламни работни тефтери на стойност 2400лв, Рекламни химикали на стойност 720лв и инф. дипляна на стойност 505,50 лв. изработени и доставени са Рекламни тениски на стойност 3072 лв; Рекламни шапки на стойност 1920 лв; Рекламни раници на стойност 8640 лв; Рекламни чадъри на стойност 5760; Рекламни USB флашки 4 GB на стойност 2880; Рекламни визитници на стойност 2688 лв. и рекламно домино на стойност 1200 лв.; външни зарядни устройства/батерия/ - на стойност 13152 лв. и еко запалки с вградено USB и батерия за многократна употреба на стойност 4608 лв. Предвижда се изработка и доставка на Външен хард диск мин. 1 TB, брой 40 х 110,00= 4400 лв, Термо чаши 400 мл брой 250 х 4,90= 1 225,00 лв. и Поларно одеало за пътуване 100/170 брой 250 х 6,00= 1 500,00 лв. За реализиране на общите инициативи на мрежата от ОИЦ и ЦИКО са предвидени средства в общ размер на 15 000 лв. Конкретните план-сметки за всяка инициатива ще бъдат изготвени и представени на УО преди провеждането на всяко събитие.В хода на изпълнение на дейностите и с оглед разписаните процедури за работа на инф. център, са предвидени работни срещи с представителите на медиите (печатни и електронни), с цел изграждане на позитивни партньорски отношения и максимална публичност на дейностите по проекта. Предвидени са 6 работни срещи , за които не са предвидени разходи. Срещите ще се състоят в офиса на ОИЦ- Хасково. Всички разходи, свързани с организ. и провеждането на инф. събития, срещи и други, са подробно обосновани и разписани в приложение 1 Финансова обосновка на бюджета на проекта. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи, снимков материал, командировъчни заповеди, обратни връзки (анкети) от участниците, присъствени списъци на участниците, доклад за извършена работа от служителите и др. 76 651.50 74 396.98
Публичност и визуализация по проекта: За популяризиране на дейностите по проекта са предвидени разходи за визуализация и публичност, както следва: -Брандиране на тотем(външен указателен) - ще бъде брандиран двустранно съществуващият тотем, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; -Банер (стойка) - ще бъдат изработени 2 бр. Еко- банер със стойки за изложения и презентации, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; -Брандиране на автомобил- закупеният по проекта автомобил ще бъде брандиран, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; Разходите , свързани с дейността са подробно описани в приложение 1 - Финансова обосновка на бюджета на проекта. Проект ОИЦ - Хасково разполага с видеоекран (видеостена), закупен в предишния програмен период. Екранът е разположен в централната градска част на областния град, в непосредствена близост до административната сграда на община Хасково и с пряк достъп за гражданите и гостите на Хасково до информацията, която се излъчва. Видеоекранът е чудесна възможност за популяризиране работата на ОИЦ - Хасково, на мрежата от ОИЦ в България, ОПДУ и другите Оперативни програми. Всички видеоматериали, изработени за популяризиране на ЕСИФ в България и предоставени на ОИЦ от УО и бенефициентите по ОП, ще бъдат излъчвани безплатно в процеса на изпълнение на проекта. Дейностите по информация и публичност целят да изградят позитивна представа в общността за финансиращата програма, подкрепата на ЕС чрез ЕСИФ, както и ролята на областния информационен център Хасково. Те ще бъдат съобразени с изискванията за публичност, с НКС и Единният наръчник на бенефициента за прилагане мерките за информация и комуникация, публикувани и на Единния информационен портал www.eufunds.bg и Концепция за брандинг и визия 2014-2020 на 28-те информационни центрове за популяризиране на ЕСИФ в България. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи, снимков материал. 519.90 519.90
Закупуване на автомобил и обезпечаване на свързаните разходи за поддръжка, експлоатация и ремонт.: За нуждите на изпълнението на проекта е закупен автомобил на стойност 35988лв. "Разходът е разписан, съгласно насоките за кандидатстване по процедура BG05SFOP001-4.001 за БФП до максимално допустимият размер от 36 000лв . Целта е да се закупи автомобил, който ще бъде достатъчно удобен за удовлетворяване нуждите при пътуване в страната, включително превоз на материали и техника, необходими за качественото провеждане на информационни срещи и събития. Следва да оговаря на следните минимални изисквания: Нов , неупотребяван; Пътнически лекотоварен автомобил; Брой места 6+1 с възможност за лесен демонтаж и монтаж на допълнителните седалки; бр. врати - 5 ; Двигател с кубатура мин. 1900 см³; Мощност – не повече от 100 к.с.; Двигателя да отговаря на емисионна норма EU6; Предно задвижване; Алармена система; Климатична система; Предни въздушни възглавници; Странични въздушни възглавници за предните две места; ESP – електронна стабилизираща програма; Сервоуправление; Скоростна кутия : мин 5 степенна ръчна или автоматична; Вид гориво : дизел или бензин; Радиоприемник и тонклони; Цвят на купето (външен ): бял или тъмносин; 2 ключа ;Подови стелки; Резервна гума; Гаранция : 120 000 км пробег и не по-малко от 5 години експлоатация; Предни електрически стъкла; Задно стъкло с отопление; Автомобилът да е оборудван с предпазни колани, чистачки; Бордова литература на български език и сертификат; Предложението да е придружено със снимков материал или друг вид визуализация за предлагания автомобил. За нормалното въвеждане в експлоатация и поддръжката му , са предвидени и разходи за застраховки на МПС (в т.ч. гр.отг и каско),както и други, непредвидени разходи. Разходи за поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС на стойност 1227,13 лв. Разходи за застраховки на МПС на стойност 2000,00 лв. Всички разходи, свързани със закупуване и с поддръжката, ремонт и експлоатацията му са подробно обосновани и разписани в приложение 1 Финансова обосновка на бюджета на проекта. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи. 39 215.13 39 220.28

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).