Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project Patronage cares for adults and persons with disabilities in the Municipality of Lovech will be implemented through a procedure for direct provision of grants BG05M9OP001-2.040 Patronage cares for adults and persons with disabilities-Component 2 within PA2 Reducing poverty and promoting social inclusion according to the HRD OP2014-2020.
The project provides for the provision of a new type of service on the territory of the Municipality of Lovech through the establishment of a network of health-social services in the home environment and is directed both to the direct users - elderly people and persons with disabilities, with chronical diseases and permanent disabilities, as well as those involved in the provision of care.Through the implementation of the project activities will be assisted persons living alone in the small settlements and unable to take care of themselves, in case of discharge of patients from hospital with a need for home medical care and persons with disabilities. Providing patronage care will ensure visits to a social assistant for daily and home assistance, and visits by a qualified healthcare provider to the homes of consumers, which will ease the need for a visit to a GP and medication delivery as well as medical manipulation.The provision of patronage care at home will be ensured through recruitment and appointment the necessary qualified medical and non-medical staff, staff training for the provision of services,purchase of transport equipment, equipment, provision of materials and consumables,and coverage of wage and social security costs for employees persons,as well as occupational medicine.
The implementation of the project will ensure the provision of a qualitatively integrated health-social service for adults and persons with disabilities,which will achieve the implementation of an integrated approach to the care of elderly people unable to self-service and persons with disabilities with a clear social effect and impact.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на услугата: Екипът за управление на услугата се състои от един диспечер. Неговата основна задача е набиране на заявления, извършване на оценка на потребностите, подбор на потребители и персонал. Диспечера на услугата ще бъде назначен по-рано от останалия персонал, като целта е той да подготви процеса по прием на заявления от кандидат-потребителите, изготвяне на оценки на потребностите и класиране на кандидатите с готовност за стартиране на социалната услуга до шест месеца след стартиране на проекта. В първите пет месеца от заетостта си диспечера на услугата изпълнява следните функции: - обслужва граждани в приемната на Домашен социален патронаж, на които разяснява целите и дейностите по проекта; - отговаря на всички въпроси, във връзка с предоставянето на здравно-социалните услуги; - приема заявления на кандидати за потребители, които по предварителни проучвания на Община Ловеч, се очаква да бъдат над 300 лица; - след приключване на приема на документи, на начален етап, по график посещава домовете на кандидат-потребителите от цялата община и участва в извършването на оценки на потребностите; - участва в комисията по подбор на потребители и след като бъдат определени, изготвя договорите и индивидуалните планове за предоставяне на здравно-социалните услуги; - приема заявленията на кандидатите за персонал предоставящ здравно-социални услуги; Тези дейности е предвидено да се извършат преди 12-месечния период за предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги в домашна среда. След като започне предоставянето на услугите, диспечера освен, че ще координира останалите наети по трудово правоотношение служители, като изготвя работните им графиците и контролира тяхното изпълнение, ще изготвя досиетата на потребителите и ще продължи да обслужва граждани и да приема заявления. 0.00 4 940.43
Доставка и монтаж на озавеждане, оборудване и закупуване на транспортно средство: За нуждите на офис на диспечера на услугата е необходимо да се достави и монтира обзавеждане и оборудване, което се състои от офис-мебели и офис техника. За предоставяне на социалната интегрирана здравно-социална услуга в домашна среда е необходимо на персонала да се осигури лесен и бърз достъп до потребителите. За целта ще се закупи транспортно средство. Целта на дейност 4 в компонент обзавеждане и оборудване на помещение е обособяване на едно работно място в сградата на Домашен социален патронаж гр. Ловеч за диспечера на услугите, който ще отговаря за прием на заявления, за изготвяне на оценки на потребностите, за водене на задължителната документация на потребителите на здравно-социални услуги. Необходимо е също да се обособи сектор за посетители, тъй като при диспечера ще е налице непрекъсната посещаемост от кандидат-потребители, потребители и техни близки и служители. За обзавеждане и оборудване на работното място ще бъдат закупени: офис композиция с едно работно място и потребителски сектор, един офис контейнер, един работен стол, една компютърна конфигурация, едно мултифункционално устройство и два метални шкафа. Целта на дейност 4 в компонент закупуване на транспортно средство е извършване на мобилна работа, на територията на община Ловеч. Закупуването на транспортно средство е необходимо, тъй като всички кметове и кметски наместници на малки населени места в община Ловеч, са заявили необходимост от интегрираните здравно-социални услуги. Единственият начин услугите да се предоставят в малките населени места е със собствено транспортно средство. В стойността на дейността се включва разхода за застраховка "Гражданска отговорност". 0.00 0.00
Обучение и супервизия на персонала: Целта на дейност 5 в компонент обучение е всички медицински специалисти и специалисти в областта на социалните услуги, които са ангажирани с предоставянето на патронажни грижи, да преминат специализирано обучение по програма разработена от Министерство на здравеопазването в рамките на компонент 1 по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“. В компонент супервизия, целта е провеждане на ефективна мотивация на персонала, предоставяне на компетентни съвети, споделяне на опит, знания и умения спрямо конкретните потребности на лицата, чрез идентифициране на нуждите и предлагане на варианти на действие. 0.00 0.00
Предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда: Целта на дейност 4 е да се предоставят почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, съобразно разработена от Министерство на здравеопазването програма /методика/ за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата в рамките на компонент 1 по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“. Интегрираните здравно-социални услуги ще се предоставят на: - Възрастни хора на 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; - Хора с увреждания и техните семейства. Всяко лице от целевата група може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден. Предвижда се да бъдат ангажирани с предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги 6 (шест) медицински специалисти в т. ч. 2 на 8 часов работен ден и 4 на 4 часов работен ден, 24 (двадесет и четири) социални асистенти в т. ч. 18 на 8 часов работен ден и 6 на 4 часов работен ден и 1 (един) шофьор на 8 часов работен ден, обезпечаващ мобилната работа. Определена е щатна численост от 32 (тридесет и две) работни места в т. ч. 22 на 8 часов работен ден и 10 на 4 часов работен ден, която в зависимост от конкретните нужди има възможност да бъде променена. 0.00 253 871.54

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).