This project proposal developed by the Applicant "Raven Consulting Group" Ltd. corresponds completely with the priorities of the HRD OP, a procedure for granting financial assistance BG05M9OP001-2.010 "Development of social entrepreneurship and Priority Axis 1 "Reducing poverty and promoting of social inclusion". The project will be implemented on the territory of South-West region, Sofia city.
The social enterprise wihtin project will be develop, will be provided employment of the target groups and will be conducted training for staff of social enterprise.
The implementation of activities will promote social inclusion and integration into society of persons disadvantaged in the labor market and other socially excluded persons.
Through its activities and services offered, the newly established social enterprise will contribute to reducing poverty and improving quality of life.
Main activities in the project proposal:
1.Hiring of 7 disadvantaged in the labor market and other socially excluded persons and disabled people
2. Purchase of equipment for new created working places in connection with the activities of the social enterprise
3. Providing training on key competency for 7 employed persons.
Retention of 50% of the working places /4 employees / for 6 months after completion of the project is guaranteed.
Activities of project management and project organization, information and publicity are in the spirit of good practice and are spelled out in full compliance with the Handbook of Beneficiary implementing rules for information and communication 2014-2020.
The project and activities are set and met all horizontal principles of HRD OP.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца: Кандидатът Рейвън Консултинг Груп ООД ще създаде социално предприятие в структурата на организацията и да осигури заетост на 7 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица в новосъздаденото направление за период до 12 месеца.
Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Всички новоназначени лица ще се наемат по трудово правоотношение - на трудов договор на 8-часов работен ден.
След приключване на проектните дейности за 4 души ще бъде осигурена последваща заетост за период минимум 6 месеца.
Целта на новосъздаденото направление е да създаде възможности за активно включване на пазара на труда на лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица. Първата крачка към това е да се наемат лица, които са част от тази уязвима група, които, изхождайки от собствения си опит, да търсят и предлагат възможности за реализация и на други такива лица.
За постигането на тези цели ще се наемат безработни и/или неактивни лица, както следва:
- Експерт, продажби, код по НКПД 2421-5028 - 2 души, които ще се ориентират към търсенето на нови клиенти и разширяване обема на услугите
- Експерт, подбор на персонала, код по НКПД 2423-6004 - 2 души, които ще водят кампаниите по подбора, ще поддържат база данни с кандидатите, поддържа регистрите на търсещите работа лица и др
- Експерт трудово посредничество и професионално ориентиране, код по НКПД 2423-6007 - 2 души, за работа с лицата от социално уязвими групи
- Ръководител направление, код по НКПД 1219 -5005, за управление на персонала, както и за цялостно поддържане на дейностите в социалното предприятие
Търсенето на нови служители ще е насочено към следните категории лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица:
Хора с увреждания;
Лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица
Всички служители ще се наемат за срок от 12 месеца, но тъй като е възможно хората да влизат в проекта по различно време, продължителността на дейността е 13 месеца.
За всички хора ще има подробно разработени длъжности характеристики, в които се описват точно и ясно правата, задълженията и изискванията.
Дейността е в съответствие с целите и приоритетите на конкретната процедура, приоритетна ос 2 и ОП РЧР и ще има измерим социален ефект.
Осигуряването на заетост на лицата в неравностойно положение на пазара на труда ще доведе до повишаване качеството на живот и социално включване.
0.00
0.00
Оборудване на новосъздадените работни места във връзка с дейността на социалното предприятие към Единна ставка: Кандидатът Рейвън Консултинг Груп ООД планира да създаде социално предприятие в структурата на организацията и да наеме 7 безработни лица в новозъсденото направление.
За тази цел е необходимо да се наеме офис, в който ще работят назначените лица, както и да се планират и заплащат режийни разходи
Втората стъпка е да се закупи оборудване за новосъздадените 7 работни места във връзка с дейността на социалното предприятие. Ще бъдат закупени офис столове, бюра, компютри, мултифунционално устройство, шкафове, кантонерки и др, подробно описани в бюджета на дейността.
Изпълнението на дейността и обезпечаването на оборудване за новите работни места ще предопредели качественото изпълнение на проекта и е предпоставка за постигане на заложените цели.
При наемането на офис и оборудването на новите работни места ще се спазят изискванията на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС №160/01.07.2016 г.
0.00
0.00
Предоставяне на обучения на лицата, за които е осигурена заетост в бюджетен ред 1 в социалното предприятие - ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности“ към Единна ставка: В рамките на дейността, всички 7 лица в неравностойно положение на пазара на труда и другите социално изключени лица, за които е осигурена заетост в бюджетен ред 1, ще се обучат на:
- Ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности“ , Умения за ефективна бизнес комуникация, 40 уч ч
Според последните изследвания, хората посвещават около 90 на сто от работното си време в комуникиране с бизнес партньори, клиенти и вътре в организацията.Уменията за ефективна комуникация са сред ключовите умения, които назначените в предприятието трябва да придобият. Придобиването на знания и умения в областта на комуникацията е ключов фактор за реализация на пазара на труда. Голяма част от преките работни ангажименти на лицата, за които ще бъде осигурена заетост в социалното предприятие включват ежедневна комуникация.Ето защо е важно всички 7 лица да преминат през обучение поКК6, Умения за ефективна бизнес комуникация.
Целта на обучението е 7-те лица, за които е осигурена заетост, да придобият познания и умения за ефективна бизнес комуникация с клиенти и потребители на различни услуги в социалното предприятие и по-специално:
- да усвоят основните принципи на успешната междуличностна комуникация
- да общуват много по-ефективно
- да използват подходящите канали за предаване на информация
- да представят себе си, идеите си и социалното предприятие по най-добрия начин
- да придобият умения за изграждане на доверие, създаване на отношение и формиране на правилни очаквания
- да изпращат ефективни послания вътре и вън от организацията, използвайки различни комуникационни техники и похвати
Изпълнението на дейността ще повиши квалификацията на лицата, за които е осигурена заетост, ще подобри уменията им за по-качествено изпълнение на трудовите им задължения и ще доведе до ефективна реализация на проекта и постигане на заложените целите.
Описание на обучението: обучение по КК6 „Обществени и граждански компетентности“, Умения за ефективна бизнес комуникация
- Хорариум на обучението (теория 15 уч ч и практика 25 уч ч) - общо 40 уч ч
- Брой на обучаваните лица - 7 лица
- Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN