Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 309 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The main activity of HESLINK Ltd. is the production and provision of services for management and servicing of computer resources and systems and services in the field of optical networks (for corporate clients, telecoms, multinational companies, etc.). Pursuing its main objective, namely to be a modern, constantly developing and adequately market-compliant firm, increasing its competitiveness and constantly enhancing its export potential, the management of HESLINK Ltd. aims at improving and upgrading the production processes creating quality services in the field by looking for the best methods for doing so.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствения капацитет в "Хешлин" ЕООД: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. "GPU сървърна система 1 бр." , 2. "Сървърна система 4 бр.", 3. Външен дисков масив 1 бр. 4. "Инструменти и технологично оборудване за поддръжка на оптични мрежи и системи състоящо се от различни специфични компоненти": 4.1 Уред за заваряване (сплайсер) /комплект/ 2 бр. 4.2 Уред за заваряване (сплайсер) 1 бр. / комплект с други характеристики/ 4.3 Уред за заваряване (сплайсер) 1 бр. / комплект с други характеристики/ 2 бр. 4.4 Оптично буферно влакно за измерване/тестване на оптични линии 2 бр. 4.5 Рефлектометър с включени измервател за мощност и излъчвател на видима светлина и източник на светлина 1 бр. 4.6 Рефлектометър /специфични характеристики/ 2 бр. 4.7 Идентификатор на активни влакна 4 бр. Чрез закупуването на описаните "Сървърни системи" и включената в тях сървърна инфраструктора в това число и "Външният дисков маси" и "Инструменти и технологично оборудване за поддръжка на оптични мрежи и системи състоящо се от описаните компоненти" ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата свързани с предоставеното на описаните услуги, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Заложените за закупуване активи ще премахне тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 14690 часа услуги за година N до 21347 часа за N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване и анализ на дейностите по производство и предоставяне на услуги от фирмата, анализ на пазара и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител/и (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор/и с изпълнител/и (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемопредавателен/и протокол/и (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.Г 280 644.00 166 090.29

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).