Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Current project realization is targeting further raising of labor productivity in “PETYA-IN” Ltd and in "IRINPRO" Ltd, by the means of health status improving , and by creating of better conditions for nutrition and rest in behalf of employees in our two companies. By the means of activity No 5- Support in behalf of securing innovative, more productive and more "green" practice models implementation in relation to labour organization in enterprises, incl. ensuring of health and safety labor conditions and professional and healthy improvement status of the workers and ministers, as well as social climate improvement, under activity No 5.1. Ensuring of collective health protective means, including modernization and/or reconstruction and/or current targets, technological processes, machinary and equipment in relation to labor conditions improvement, current illumination in IRINPRO Ltd will be replaced by LED illumination. Under this measure, risks of worsen employees and employer vision, nerve and psyche systems will be reduced. Store, shop and administrative rooms  microclimate will improve  by implementation more better heating and cooling system. Thunderbolt and anti-fire protection systems will both ensure prevention against eventual natural calamities. Ventilation system in IRINPRO Ltd will improve the air exchange by better interrelation between oxygen and carbon dioxide. The new heating and cooling systemq as well as partition walls in workshop shelters in IRINPRO Ltd will significantly improve microclimate, which is a serious problem by now. By the means of activity No 5, under activity No 5.3. Social climate improvement in the enterprises by enabling possibilites for rest, sport and more easing in behalf of ministers during their work process, two rooms for nutrition and rest in PETYA-IN Ltd  will be equiped. Labour conditions for both twenty employees and governer will improve and labour comfort will increase.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 1.1.1. Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения свързани с подобряване на условията на труд в "Петя-ИН" ЕООД: Складовата база на "Петя - ИН" ЕООД се намира в гр. Радомир, ул. Райко Даскалов 75 и е с площ 3,617 декара. В този имот има павилион за обществено обслужващи дейности с размери 6 м. на 9 м. или 54 кв. м застроена площ, навес с площ от 360 кв. м. и автомобилна работилница с площ 30 кв. м. Понастоящем, помещенията в складовата база се отоплява с обикновени електрически печки- тип "духалки", което нито е енергийно ефективно, нито може да осигури необходимия здравословен микроклимат в сравнително голямата като площ складова база. В складовата база на "Петя-ИН" ЕООД се съхраняват строителни материали, които могат да се запалят и да предизвикат пожар. Ето защо е необходимо закупуването на пожароизвестителна система, която да дава ранно предупреждение за подобна опасност и по този начин да послужи като превенция по отношение на евентуална трудова злополука. Необходимо е търсене на решение за подобряване на микроклимата и в магазина за промишлени стоки и административните помещения на Петя - ИН ЕООД, чиято база се намира в гр. Радомир, ул. Дупнишка 18 и е с обща застроена площ от 550 кв. м. и разгъната застроена площ от 870 кв. м. В тази застроена площ се намират търговска зала, санитарни помещения - два броя, съответно на първи етаж с квадратура - 15,45 кв. м., на втори етаж с квадратура 9,70 кв. м. и едно битово помещение с квадратура 9,40 кв. м. и два офиса-, съответно счетоводство - 12,60 кв. м. и управител - 22 кв. м. В момента офисите и битовото помещение се отопляват с ел. печки тип "духалки", докато в магазина липсва система както за отопление, така и за охлаждане. Нашите проучвания показват, че най-доброто отопление през зимата за магазина е топловъздушен апарат модулационен газов, с топлообменник, произведен от S-образни тръби и максимална изходяща мощност - 49,5 KW - 2 броя газови отоплители за помещенията в магазинната и административна част. Отоплителите ще бъдат монтирани в двата края на помещението и ще бъдат закрепени за стенни конзоли, хоризонтално въртящи и въртящи напред двата уреда. За нуждите на магазинната и административна част ще бъде закупен и монтиран също и 1 брой газов стенен котел с мощност 28 KW с терморегулатор. Котелът ще бъде монтиран в помещение, намиращо се на първия етаж, като димоотвеждането ще бъде изведено извън сградата. За нуждите на помещенията в складовата база ще закупим 1 брой топловъздушен апарт на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. Топловъздушният апарат ще бъде с модулационно регулиране. Същият ще бъде оборудван с цифров модулационен термостат, който осигурява постоянна температура в помещението. Подробна информация за отделните елементи и съоръжения на оборудването за отопление и охлаждане е налична в приложените оферти, от които е видно, че не е налице промяна в цените. Ще закупим система за мълниезащита за магазина и система за пожароизвествяване за складовата база, с каквито в момента не разполагаме, като превенция срещу евентуални природни бедствия. Организацията на настоящата дейност ще премине през следните етапи: 1. Проучване за избор на доставчици, договаряне и изпращане на възлагателни писма за оборудването, без отоплителната система, 2. Авансово плащане /при необходимост/, 3. Доставка и монтаж на колективните предпазни средства, без оборудването за отопление и подписване на приемо-предавателни протоколи, 4. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за оборудването за отопление и охлаждане и сключване на договор с избрания изпълнител, 5. Доставка и монтаж на оборудването за отопление и подписване на приемо-предавателен протокол. 54 895.78 54 895.78
Дейност 1. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 1.1.2. Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения свързани с подобряване на условията на труд в "Иринпро" ЕООД: Цехът за бетонови изделия на Иринпро ЕООД се намира в гр. Радомир, ул. Райко Даскалов 75. Помеценията в цеха са две на брой, квадратурата е 239,40 кв.м. застроена площ. Проблемът с микроклимата и вентилацията е най-сериозният проблем на цеха за бетонови изделия на партньора "Иринпро" ЕООД. Едното помещение е офис от 3 кв. м и в момента се отоплява с електрически уред, тип "духалка", което не е в състояние да осигури нормална температура в зимните месеци. Производственият цех е с площ 236,40 кв. м, като в цеха липсва каквото и да било отопление. Нашите проучвания показват, че най-доброто отопление през зимата за цеха е закупуване и монтаж на 2 броя топловъздушни апарати на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. За нуждите на цеха ще закупим 2 броя топловъздушен апарат на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. Топловъздушните апарати ще бъдат с модулационно регулиране. Същите ще бъдат оборудвани с цифров модулационен термостат, който осигурява постоянна температура в помещението. Подробна информация за отделните елементи и съоръжения на оборудването за отопление и охлаждане е налична в приложената оферта, от която е видно, че не е налице промяна в цената. За да бъде вентилирано, предвиждаме да закупим 1 брой центробежен прахов вентилатор с изнесен двигател. По този начин ще осигурим надеждна превенция срещу заболявания на дихателните пътища. Здравословен риск съществува и по отношение на зрението, нервната система и психиката на работещите. Съществуващата в "Иринпро" ЕООД осветителна система се състои от луминисцентни лампи - 4 броя с по 2 тип пури /120 см./, които не могат да осигурят нужната осветеност. Бихме желали да заменим тези остарели осветителни тела с нови 33 на брой, тип LED осветление. LED светлината е много по-близка до естествената слънчева светлина, като същата не генерира вредни ултравиолетови и инфрачервени (топлинни, IR) лъчи. Светодиодните осветителни тела не се нагряват при употреба и не повишават допълнително температурата в помещението. При избора на LED лампи са взети в предвид височината на помещенията и нивата на лампите и работните повърхности, с цел постигане на максимален ефект - LED лампата излъчва насочена светлина. За всяко помещение е избран оптимален брой осветителни тела, които да дадат умерено интензивно осветление, благодарение на което може да се вижда всичко перфектно, но без да има натоварване за очите. LED лампите не излъчват вредна синя светлина. Организацията на настоящата дейност ще премине през следните етапи: 1. Проучване за избор на доставчици, договаряне и изпращане на възлагателни писма за оборудването, без системата за отопление и охлаждане, 2. Авансово плащане /при необходимост/, 3. Извършване на строително-монтажните работи /СМР/, 4. Доставка и монтаж на колективните предпазни средства /вентилатор и LED осветителни тела/, без оборудването за отопление и охлаждане и тяхното приемане с приемо-предавателни протоколи и извършване на окончателни плащания, 5. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за оборудването за отопление и охлаждане на цеха за бетонови изделия и сключване на договор с избрания изпълнител, 6. Доставка и монтаж на оборудването за отопление и охлаждане, приемането му с приемо-предавателен протокол и извършване на окончателно плащане. 36 400.44 36 400.44
Дейност 5. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 5.3. Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите време на работния процес в предприятията.: Петя-ИН ЕООД е малко предприятие, което не може да предложи условия за столово хранене. Проблемът за осигуряване на нормални условия за преобличане, отдих и хранене е важен както от г.т. на мотивацията на лицата да продължат да работят при нас, така и по отношение на тяхното здраве и тяхната производителност. В настоящия момент разполагаме с две обособени помещения за хранене и почивка. Първото помещение се намира в битовата стая на ул. Дупнишка 18, в административната част, която се използва за хранене и почивка и е с квадратура 9,40 кв. м., оборудвана с маса, два стола и скара за сандвичи. В складовата база се използва помещението, обособено за авто работилница, в което редом с инструментите има и маса с четири стола. Същото е 6 кв.м. Това помещение е обособено до голямата работилница. И двете помещения не са оборудвани. Тези обстоятелства налагат да бъдат взети мерки за осигуряване на максимални удобства на работниците и служителите за съхранението на храната, която те са си приготвили в домашна обстановка. За тези, които не са успели да си приготвят храна в къщи, бихме искали да създадем условия за бързо приготвяне на топла храна в стаята за хранене. В помещенията за отдих и хранене до този момент липсват елементарни условия не само за съхраняване и приготвяне на храната, но и нормални условия за самия процес на хранене. Периодичните почивки по време на работа налагат условия за отдих, каквито до момента не сме успели да създадем. Необходимо е също да осигурим и максимално удобен и достатъчен достъп до питейна вода. Бихме желали да мотивираме допълнително нашите работници със закупуването на кухненско обзавеждане и електрически уреди, които ще могат да осигурят максимален комфорт както за работещите в магазина и административната част на ул. Дупнишка №18, така и за работещите в складовата база на ул. Райко Даскалов №75. Проблем е отоплението и в двете помещения. Осигуряването на система за отопление и охлаждане, предвидена в рамките на дейност 5..1.1 ще даде възможност на работещите не само да работят, но и да почиват и се хранят максимално удобно. За тази цел предвиждаме да бъдат закупени 2 броя трапезни маси, 8 броя трапезни столове, 2 броя стенни панели за кухня, 2 броя плотове за кухня, 2 броя кухни от МДФ фурнир, 22 броя метални дръжки, 2 броя фурни за вграждане, 2 броя стъклокерамични плотове, 2 броя абсорбатори, 2 броя кухненски мивки и 2 броя смесители за кухня. Всички тези придобивки ще бъдат разпределени по равно между двете помещения за хранене и почивка- в магазина и административната част и в складовата база. Освен това, за нуждите на работещите в магазина на ул. Дупнишка №18 се предвижда закупуване на 1 брой миксер-блендер, 1 брой тостер, 1 брой кана електрическа, 1 брой автомат за вода и 1 брой хладилник-фризер. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Проучване за избор на доставчик, договаряне и изпращане на възлагателни писма, 2. Закупуване на оборудването и обзавеждането- доставка и заплащане на доставчиците, 3. Ползване на социалните придобивки от страна на работещите в Петя-ИН ЕООД. 8 850.96 8 850.96

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).