Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

This project is aimed at addressing the need for integrated approaches to reduce the social exclusion of people with disabilities and at risk as well as carers for dependent family members from the municipalities of Pazardzhik and Peshtera.
The project target groups include 51 persons: 20 adults with disabilities; 8 members of families with children at risk, incl. disabled; 8 children at risk, incl. with disabilities; 15 employees of social service providers.
The overall objective of the project is to create prerequisites for active social inclusion and inclusion in the labor market of people with disabilities and carers for children at risk, incl. with disabilities, living on the territory of the municipalities of Pazardzhik and Peshtera.
 Expected results:
1. Piloted social service "ASEM mobile team" - provided social and health services to 36 persons, incl. 8 children at risk/ with disabilities;
2. Inclusion in motivation support and support for finding employment of 28 persons from the target group, 8 - started looking for a job or having a self-employed job;
3. Conducted trainings in Key Competences of 15 disabled adults and 15 employees of social service providers;
4. Developed web-based portal for access to information on social, health and administrative services;
5. Conducted 4-event info campaign targeting employers and society.
Key activities: Providing an innovative social inclusion service for children and people with disabilities or at risk, based on individual approach and needs; Motivational support for target groups according to their individual needs; Providing training for the acquisition of Key Competence; Support for finding employment and improving access to employment for people with disabilities and carers for dependent family members; Initiatives to inform and provide opportunities for active participation in the community of people with disabilities and other vulnerable groups; Info campaigns to inform employers and the public.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1.„ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНОВАТИВНА УСЛУГА ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ НА ДЕЦА и ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ ИЛИ В РИСК, ОСНОВАНИ НА ИНДИВИДУАЛЕН ПОДХОД И ПОТРЕБНОСТИ”: - ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: = Да се пилотира модел на иновативна социална услуга "Мобилен екип за активно социално-трудово посредничество", която да обхване 36 потребители от общините Пазарджик и Пещера; = Да се намали социалната изолация чрез предоставяне на интегриран пакет от соц.дейности на 20 възрастни хора с увреждания; 8 членове на семейства с деца в риск, вкл. с увреждане и 8 деца в риск, вкл. с увреждания. - ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: = Един експерт на кандидата ще разработи методология на услугата и необходимата документация; = "Мобилен екип за АСТП" представлява интегриран пакет от социални и здравни услуги, който се предоставя главно в дома на потребителя, и е насочен да подобри възможностите за социално включване и реализация на пазара на труда на целевите групи. По проекта в услугата ще бъдат включени 36 потребители; = Човешкият ресурс на услугата включва: 1 управител; 1 психолог; 2-ва мобилни екипа, всеки от които включва: социален работник, социален асистент и медицински (приложен) специалист. На външни договори ще бъдат наети рехабилитатор, общо практикуващ лекар и юрист; = Потребителите ще бъдат включвани в услугата по предварително разработени критерии (съвместно с двете общини и структурите на МТСП). На всеки потребител ще се извършва индивидуална оценка на потребностите; = На семействата с деца в риск, вкл. с увреждане, ще се изготви обща индивидуална програма, в която са интегрирани услугите (по Дейности 2,3 и 4 от проекта) за полагащия грижи и детето. Към всяка програма ще се изготви индивидуален график, позволяващ участието на членовете на семейството в другите дейности по проекта; = За децата в риск, вкл. с увреждане ще бъдат предоставян Пакет от здравно-социални услуги, който включва най-общо: Здравни дейности: индивидуални рехабилитационни и ЛФК програми; дейности по кинезитерапия и физикална терапия; консултиране за хигиена и хранене; социално и психологическо консултиране; посредничество по въпроси, важни за семейството; арт-терапии, съобразени с потребностите на децата; подпомагане учебния процес при деца, посещаващи учебни занятия; организиране посещения на културни и спортни мероприятия; = На възрастните лица с увреждане също ще бъде изготвяна индивидуална програма, график и ще бъде предоставян Пакет от здравно-социални услуги, подобен на този, предоставян на децата в риск, вкл. с увреждане; = На всеки потребител (семейство) ще бъде определен индивидуален Case manager, който ще отговоря за оценката на потребностите, разработването и изпълнението на програмата и графика, координиране участието на всеки представител на целевите групи в дейности 2, 3 и 4 за мотивация, обучение в КК и подкрепа за намиране на работа и заетост по метода "Баланс на компетентностите"; = Услугата е иновативна и изисква предприемчивост, инициативност и мотивация от целия екип; = Въпреки предварителната подготовка за настоящото проектно предложение, още при своето стартиране услугата ще бъде презентирана на няколко нива: Структурите на МТСП в общините Пазарджик и Пещера; местните власти в двете общини; действащите социални услуги, които работят с идентични потребители в двете общини. Ще бъде обсъдено и прието споразумение/програма за реализация на услугата по начин, който позволява да се насочат дейностите от услугата към необхванати потребители и/или надграждащи/допълващи вече предоставени услуги; ЕТАПИ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 1. Разработване пълната методология и документация на услугата, съобразно съществуващите критерии и стандарти - 1-ви месец; 2. Разработване на длъжностните характеристики на персонала - 1-2-ри месец; 3. Формиране на мобилните екипи - 1-2-ри месец; 4. Подбор на потребителите и изготвяне на индивидуалните оценки за потребности - 3-5-ти месец; 5. Изготвяне на индивидуалните/семейните програми и графици - 3-6 месец; 6. Предоставяне на целия пакет от здравни и социални услуги услуги - 5-16-ти месец; 7. Супервизия на екипите - 3-16-ти месец. 0.00 93 515.46
2. „МОТИВАЦИОННА ПОДКРЕПА ЗА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ, СПОРЕД ТЯХНАТА ИНДИВИДУАЛНА ПОТРЕБНОСТ”: - ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: = Да се мотивират лицата с увреждане да преодолеят тяхната социална изолация и да бъдат активни във всички области на обществения живот и активно поведение на пазара на труда; = Да се мотивират членовете на семейства с деца в риск, вкл. с увреждане, да се справят с множеството проблеми, произтичащи от тяхното положение и да възстановят частично или цялостно обществената и трудова активност. - ОПИСАНИЕ: = В тази дейност ще бъдат насочени 28 представители на целевите групи, обхванати от услугата "Мобилен екип за АСТП": 20 от тях възрастни лица с увреждане и 8 - неактивни и безработни членове на семейства с деца в риск, вкл. с увреждане; = Дейността ще се води от психолог с необходимата за това подготовка; = Дейността представлява допълнение и надграждане на получените от потребителите услуги в рамките на услугата по Дейност 1; = Всеки участник ще бъде насочван в дейността от съответния Case manager след изготвена индивидуална/семейна оценка на потребностите, индивидуална/семейна програма и график. Преценката за момента на включване в тази дейност ще бъде на Case manager ; = Дейността е разработена в 2-ва основни модула: Индивидуална мотивационна подкрепа и Мотивационен тренинг; = ИНДИВИДУАЛНА МОТИВАЦИОННА ПОДКРЕПА - всеки участник ще бъде включен в тази поддейност в рамките на 10 часа под формата на психологически консултации. Консултациите ще бъдат провеждани по преценка на психолога и Case manager в дома на лицето или на друго подходящо място. Мотивационната подкрепа ще бъде насочена към улесняване процеса на социално включване; подобряване уменията за самостоятелен живот; повишаване уменията за справяне с тревожността; повишаване на самооценката и формиране на реалистични очаквания от бъдещето. В края на поддейността ще бъдат подбрани от психолога и Case manager 20 участника и ще бъде насочени към включване в Групов мотивационен тренинг; = ГРУПОВ МОТИВАЦИОНЕН ТРЕНИНГ - ще бъде проведен в рамките на осем дни по 8 учебни часа и ще има за цел да стимулира участниците за придобиване на активно поведение на пазара на труда и повишаване на пригодността им за заетост. Ще се води от психолог, подпомогнат от съответните Case manager. Ще бъдат формирани 4-ри групи по 5 участника. Най-общо тренинга ще включва следните теми: Формиране на умения за самоопознаване и самопредставяне; Активно търсене на работа и проучване на възможностите за квалификация и заетост; Запознаване с местните условия и възможности за реализация на трудовия пазар; Определяне на основните стъпки за започване на работа; Организация на времето; Дневник на дейностите за активно търсене на работа; Оформяне на Автобиография и мотивационно писмо; Интервю за работа и подготовка за него; Запознаване с дейността на бюрото по труда и възможностите, които предлага на младежи за обучение и трудова заетост. Това, което отличава мотивационното обучение от метода «Баланс на компетентностите» (Дейност 4) е най-вече подхода за работа в група, а оттам и самото съдържание на темите. = Всички участници в двете форми на мотивационна подкрепа ще бъдат насочвани от психолога и Case manager за включване в дейности 3 и 4 по проекта. ЕТАПИ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 1. Насочване на целевите групи за включване в индивидуална мотивационна подкрепа - 4-5-ти месец; 2. Предоставяне на индивидуална мотивационна подкрепа - 5-7-ми месец; 3. Насочване на целевите групи за включване в групов мотивационен тренинг - 6-7-ми месец; 4. Реализиране на групов мотивационен тренинг - 7-8-ми месец. 0.00 7 986.02
3.„ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ, СЪГЛАСНО ЕВРОПЕЙСКАТА КВАЛИФИКАЦИОННА РАМКА ЗА УЧЕНЕ ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ЖИВОТ”: - ЦЕЛ: = 15 от представителите на целевите група, участвали в реализацията на Дейности 1 и 2, да придобият и усвоят комплекс от знания, умения и нагласи по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", което да подпомогне процеса по социално включване, търсене и започване на работа; = 15 представители на целевата група (служители на доставчици на социални услуги) да придобият и усвоят комплекс от знания, умения и нагласи по ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности”, като по този начин се включат в процеса по интегриране на пилотната услуга и другите дейности по проекта. - ОПИСАНИЕ: = В рамките на дейността ще се извършат две обучения по ключови компетентности; = Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на 15 лица (възрастни хора с увреждания и членове на семейства с деца в риск, вкл. с увреждания). По време на обучението участниците ще придобият познания по дигитална компетентност: компютърна грамотност, информационни технологии, умения за търсене на информация и умения за опазване на лични данни в интернет, в рамките на 11 дни. Преди започване на самото обучение участниците ще преминат входящ тест за определяне на нивото им. За обучението по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност": 1. Наименование на обучаващата организация: Сдружение „Център за обучение и услуги”; 2. Хорариум на обучението: 45 учебни часа; 2.1. Теория: 20 учебни часа; 2.2. Практика: 25 учебни часа; 3. Брой на обучаваните лица: 15; 4. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за обучение по ключови компетентности. = Ключова компетентност 6 "Обществени и граждански компетентности" на 15 лица (служители на доставчици на социални услуги). По време на обучението участниците ще изградят и развият умения за съвместна работа в екип чрез подобряване на комуникацията и пълноценно използване на личностния и експертен капацитет на всички членове на екипа. Преминаването през обучението по КК6 дава на лицата добра база за развитие на личностните им качества, които да им помогнат за ефективно и конструктивно участие в обществения живот, да са адекватни в работната среда, както и да разрешават конфликти където това е необходимо За обучението по ключова компетентност 6 "Обществени и граждански компетентности": 1. Наименование на обучаващата организация: Сдружение „Център за обучение и услуги”; 2. Хорариум на обучението: 30 учебни часа; 3. Брой на обучаваните лица: 15; 4. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за обучение по ключови компетентности; Обученията ще се реализират в подходяща база в Пазарджик или Пещера, в зависимост от развитието на проекта и с оглед постигането на най-добрия резултат. ЕТАПИ: 1. Обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" - 9-10-ти месец; 2. Обучение ключова компетентност 6 "Обществени и граждански компетентности" - 10-11-ти месец. 0.00 936.49
4.„ПОДКРЕПА ЗА НАМИРАНЕ НА РАБОТА И ЗА ПОДОБРЯВАНЕ ДОСТЪПА ДО ЗАЕТОСТ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ И НА ЛИЦАТА, КОИТО ПОЛАГАТ ГРИЖИ ЗА ЗАВИСИМИ ЧЛЕНОВЕ НА СЕМЕЙСТВОТО ЧРЕЗ ПРИЛАГАНЕ НА МОДЕЛА "БАЛАНС НА КОМПЕТЕНТНОСТИТЕ”: - ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: = Да се създадат условия на 28 представители на целевата група за активно търсене на работа и започване на работа чрез подобряване достъпа до иновативни услуги за професионално информиране и кариерно развитие; = Да се подпомогнат целевите групи да определят своя капацитет, компетенции и интереси, да вземат информирани решения за трудова реализация. - ОПИСАНИЕ: = Екип от квалифицирани кариерни консултанти ще извършат индивидуална работа с 28 лица от целевите групи; = Участниците избират "пътека" за активно включване на пазара на труда, документирана в доклад, включващ индивидуален профил за определяне на потребностите, възможностите за избор на кариера и реализация на пазара на труда и индивидуален план за действие; = В рамките на дейността ще се реализират 4-ри фази, в които ще участват всичките 28 лица: 1. Въвеждаща фаза - 3 часа: Информиране за пазара на труда и проекта; представяне на целите и процеса на протичане на" Баланса на компетентностите"; подписване на споразумение с участника за индивидуална работа и изготвяне на компетентностен доклад – 1 час; Начално интервю „лице в леце“- подробна информация за професионалните намерения и интереси на участника, здравословен, материален, семеен, съдебен статус, факторите, които насърчават и ограничават кариерното му развитие – 2 часа; 2. Фаза на проучване - 8 часа: Персонално изследване – структуриран въпросник за самооценка-работен материал, който помага на участника да получи ясна картина за уменията и знанията си, за своите силни и слаби страни – 2 часа; Процедури на тестване и Мотивационен тест – стандартизиран въпросник, измерващ степента на мотивация за успешна реализация на пазара на труда по 4-степенна скала и идентифицира необходимостта от провеждане на допълнителен мотивационен тренинг; Кариерен тест – стандартизиран въпросник, определящ принадлежността на участника към един от 6 възможни типа кариерна ориентация, предоставя информация за възможните професии и професионални области, към които може да бъде насочен– 3 часа; Интерактивно индивидуално консултиране – съвместно с участника се извършва проучване на актуални обяви за свободни работни места, публикувани в интернет и подкрепа за предприемане на конкретни действия по кандидатстване за работа; консултира се създадено от участника СV и лично портфолио, провежда се пробно интервю за работа, прави се анализ и корекции на поведението на участника. Предприетите действия се документират в стандартизиран протокол - времетраене 3 часа; 3. Фаза на синтез и развитие - 5 часа: Анализ на получените резултати и изготвяне на синтезиран компетентностен доклад - писмено становище на консултанта, съдържащо информация за силните и слабите страни на участника, минимум два варианта на проект за кариерно развитие и възможност участника да направи собствен информиран избор - 2 часа; Финално интервю „лице в лице“ и индивидуално консултиране – обсъждане на доклада, изготвяне на план за действие на пазара на труда, попълване на анкета за обратна връзка - 3 часа; 4. Последващи действия - 4 часа: Всеки успешно преминал курса участник получава сертификат и допълнителна подкрепа при осъществяване на връзки с работодатели. Консултантът насочва, подпомага, препоръчва при наемане на работа, включване в образование и/ли професионално обучение. Тези действия се документират в стандартизиран протокол - 2 часа.; Консултантите осъществяват още две индивидуални срещи с всеки участник, при които се проследява изпълнението на плана за действие и постигнатите резултати чрез попълване на стандартизиран въпросник за проследяване и оценка на напредъка - 2 часа. Общо времетраене на индивидуалната работа на човек: 20 часа - ЕТАПИ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 1. Въвеждаща фаза - 12-13-ти месец; 2. Фаза на проучване - 13-14-ти месец; 3.Фаза на синтез и развитие - 14-15-ти месец; 4. Последващи действия - 15-17-ти месец. 0.00 7 068.39
5.„ИНИЦИАТИВИ ЗА ИНФОРМИРАНЕ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА АКТИВНО УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВОТО НА ХОРАТА С УВРЕЖДАНИЯ И ДРУГИ УЯЗВИМИ ГРУПИ”: - ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: = Да се изградят канали за информиране и предоставяне на възможности за активно участие в обществото на целевите групи чрез изграждане на съвременно уеб-базирано портално решение за достъп до информация за социалните, здравните и административните услуги, предлагани на територията на общината и областта; = Да се изгради качествена персонализирана връзка по веригата потребител-доставчик на тези услуги и се подобри нивото на обслужване и удовлетвореност на потребителите на базата на ясни и проверими индикатори и методи. - ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: = Основните функционални изисквания към платформата ще бъдат: А. Публична част на платформата - графична и структурна концепция за публична част на платформата, достъпна в Интернет пространството без необходимост от автентификация. Тя ще съдържа обща информация за социалните, здравните и администр. услуги, предлагани на територията на община Пазарджик и община Пещера от различните доставчици. Съдържанието на публичната част трябва да се поддържа посредством система за управление на съдържанието; Б. Поддържане на информация и под-сайтове на отделните доставчици на услуги - Платформата ще съдържа функционалност и структури в базата данни за въвеждане на социални институции с техните подробни административни данни и предлагани услуги; В. Вътрешен портал за потребителите- Проектът за платформа предвижда създаването на зона, достъпна само за регистрирани потребители. Редът и условията за регистриране в портала и предоставяне на права на достъп до едни или други функционалности и части от информационното съдържание на вътрешния портал, ще се определя от услугата; Г. Управление на потребители - Платформата трябва да притежава функционалност за управление на потребители (идентичности) и услуги по автентификация и идентификация, базирани на утвърдени стандарти (CAS или аналогични), гарантиращи сигурност на достъпа до информационното съдържание и различните функционалности на платформата; Д. Управление на съдържанието - Функционалността за управление на съдържанието трябва да позволява на оторизирани потребители и администратори да актуализират информационното съдържание. Отделно трябва се предвиджда специален модул за публикуване на новини и актуални събития; Е. Електронно заявяване на информационни услуги - Тази възможност платформата трябва да предоставя на регистрираните потребители. Електронната форма за заявяване на услугата ще дава възможност за персонализиране на заявката на потребителя спрямо услугата; Ж. Средства за колаборация (форуми, блогове) - Форумите ще бъдат два вида: Публични и Вътрешни; З. Проучване на общественото мнение и удовлетвореността - Платформата ще съдържа специализирана функционалност за проучване на общественото мнение по конкретни въпроси, касаещи работата на доставчиците на отделните видове услуги. = От гледна точка на устойчивостта на проекта и свързано също с информационната кампания се предвижда обучение на: екипът на услугата за последващото администриране на платформата; Обучение на доставчиците на социалните услуги, за които е предвидено да имат роля и достъп до касаещите ги тях части от платформата като създатели на съдържание. В. ЕТАПИ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ 1. Изготвяне на детайлна спецификация за разработка на системата, графична концепция (дизайн) и структурна концепция (съдържание) - 1-3-ти месец; 2. Създаване и инсталиране на прототип на системата, съгласно изготвената спецификация, с потребителски интерфейс съобразен с разработения графичен дизайн и основни функционалности съобразно концепцията за съдържание. Обсъждане и съгласуване на дизайна, потребителския интерфейс, начина на работа и работните процеси в платформата с възложителя-3-6 -ти месец; 3. Създаване и инсталация на работеща версия на платформата, тестове и приемане на платформата от възложителя-6-7ми месец; 4. Пускане на платформата в експлоатация и гаранционно обслужване на платформата от изпълнителя - 8-18 месец. 0.00 10 188.93
6.„ИНФОРМАЦИОННИ КАМПАНИИ ЗА ИНФОРМИРАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ И ОБЩЕСТВОТО ЗА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА ХОРАТА С УВРЕЖДАНИЯ И ПОЗИТИВНАТА ИМ РОЛЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНОСТТА КАТО ЦЯЛО”: - ЦЕЛ: = Да се формира и развие местна мрежа за информиране и идентифициране на социално отговорни работодатели; = Да се подобри достъпа до заетост на лицата от целевите групи; = Да се информира обществото и да се привлече общественото мнение в полза активното социално включване на лицата от целевите групи. - ОПИСАНИЕ: = В рамките на тази дейност ще се реализират 3 групи поддейности от консултант към кандидата: 1. Консултиране на работодателите. Ще бъдат реализирани следните стъпки с проучвателна насоченост: - Анализ на нуждите на работодателите от двете общини относно нуждата от работна сила. Съща така ще се идентифицират възможните, съобразени със състоянието на лицата от целевата група, чрез преглед на организационната структура и позициите в различните фирми. Анализът ще се обобщи в доклад; - Изработване на Профил на идентифицираните като подходящи за целевата група позиции с организационни, личностни и професионални компетенции - след придобиване на цялостна представа за процесите във фирмите и работните места в тях. Всяка компетенция ще се комбинира с работното й поведение. След събиране на данните от предходните стъпки по проучване ще се реализира следното: - Консултиране на работодателя за спецификите на целевата група – предимства и рискове (юридическа и организaционна HR консултация). Ще бъдат установени HR политики в компанията, съобразени с целевата група, като например създаване на процедури по управление на следните направления: въвеждане на новите служители от целевата група; проследяване на представянето им; даване на адекватна и внимателна обратна връзка; установяване на 4-те фази от служебния цикъл на служителя (въвеждане, мотивация, уважение, пенсиониране/напускане); - Процес на подбор – Всеки работодател ще бъде консултиран за провеждане на подбора на кандидати за работа от целевата група чрез създаване на въпросник за интервюиране. Ще се извърши съдействие при организиране на интервюта. Ще се даде обратна връзка към всички явили се кандидати от целевата група съобразно готовността за започване на работа. 2. Бизнес закуска. Предвижда се организиране на две работни срещи под името "Бизнес закуска". Те ще бъдат подготвени и проведени от консултанта по дейността. Едната ще се проведе в община Пещера и в нея ще бъдат поканени 10 представители на местния бизнес, както и представители на бизнеса от съседни общини. Втората ще се проведе в община Пазарджик и в нея ще бъдат поканени за участие 20 представители на местния бизнес. Срещите ще бъдат кратки, като на тях ще се представят възможностите на лицата от целевите групи и ще се търси възможност за тяхното включване в заетост. И в двете срещи ще участват също представители на социалната услуга и водещите по различните дейности. Ще бъдат включени и представители на целевата група. 3. Информационни дни за информиране на обществеността Предвижда се организиране на два информационни дни, насочени към информиране на широката общественост. Те ще бъдат подготвени и проведени от консултанта по дейността. Единият информационен ден ще се проведе в община Пещера и в него ще участват 20 представители на местната общественост. Вторият информационен ден ще се проведе в община Пазарджик и в него ще участват 30 представители на обществеността. Всеки информационен ден ще бъде своеобразно представяне на резултатите от проекта. Ще бъдат представени възможностите на целевите групи и постигнатите от тях успехи. Представители на целевите групи ще участват в подготовката и провеждането на събитията. Ще бъде включени представители на регионалните медии, които да отразят събитията и да популяризират идеята на проекта. ЕТАПИ: 1. Консултиране на работодателите - 11-18 месец; 2. Бизнес закуска - 13-15 месец; 3. Информационни дни - 16-18 месец. 0.00 4 259.69

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).