Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

One of the main priorities of Gorna Oryahovitsa Municipality set in Municipal Development Plan of Gorna Oryahovitsa Municipality for 2014-2020 is Priority 3 Improving the quality of life, Specific objective 3.2: Social inclusion and improving the health status of population. The project will contribute to the implementation of this Priority and its specific objective. The project aims: to satisfy the long-lasting and comprehensive daily care needs of disabled people and adults above 65 years in inability to take care alone for themselves, to support social inclusion and improve the quality of life of these people. On the other hand, the project aims to give people who cared for their disabled relatives the opportunity to return to the labor market. The project will reach its goals by providing access to minimum 90 individuals from the target groups to hourly integrated services, including psychological support, counseling, social services (home assistant and personal assistant) and health care according to their individual needs. The project will provide employment and income of minimum 58 individuals who will provide services to the target groups. Persons who will provide social services under the project and are not trained to provide the services: "home assistant" and "personal assistant" will undergo an induction training. This will ensure a quality care for the persons in need. With the aim of raising public and project participants awareness,  information and publicity measures will be conducted under the project. They will give information about the project essential and the project donor.The implementation of the project will meet the identified needs of the target groups and reduce the risk of institutional care. The project amount is 499968,30 BGN and the duration is 20 months. The services provided under this project will be available for 18 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Цел на дейността е да се осигури безпроблемно и в срокове реализиране на дейностите по проекта. Да се анализират и отчетат постигнатите резултати и гарантира качество на предоставяните услуги. Дейността е от изключително значение за правилното разходване на средствата по проекта и постигане на ефективност при предоставянето на интегрираните и подкрепящи услуги, според специфичните потребности на хората в неравностойно положение. За успешното изпълнение на дейността Бенефициента - Община Горна Оряховица ще сформира екип за организация и управление на проекта от доказани професионалисти с натрупан опит в сферите на социалните услуги, отчетността и управлението на проекти със социална насоченост. Екипът за управление на проекта включва: Ръководител - 1, Технически сътрудник - 1, Счетоводител - 1, Експерт "Човешки ресурси" - 1 Основните ангажименти на екипа са следните: Ръководител на проекта: Отговаря за цялостната организация и управление на проекта; Изготвя всички длъжностни характеристики на членовете на екипа за управление на проекта;Разпределя задачи и отговорности, контролира тяхното изпълнение и координира действията между членовете на екипа; Организира и ръководи дейността на Звено за услуги в домашна среда; Ръководи подбора на заетите в Звеното за услуги и потребителите; Представлява проекта пред медии и институции; Ръководи анализа и обобщаването на информацията по проекта, включително техническите и финансовите отчети; Ръководи съхраняването на проектната документация. Технически сътрудник: Обезпечава техническото изпълнение на проекта, като изготвя технически доклади (съвместно с ръководителя), заповеди, справки, договори за ползване на услуги и др.; Отговаря за обобщаването и съхраняването на проектната документация и воденето и съхранението на проектната кореспонденция; Организира изпълнението на мерките за информация и публичност - подготвя необходимите материали за медиите, отговаря за организирането на публични събития и медийни съобщения заедно с ръководителя на проекта; Заедно с ръководителя на проекта участва в разработване на Методиките за подбор; Счетоводител: Извърша текуща счетоводна отчетност на извършваните дейности и разходи по проекта; Изготвя всички финансови отчети и исканията за плащане; Изплаща заплати, превежда здравни и социални осигуровки; Води цялата финансова документация по проекта. Експерт "Човешки ресурси": Подготвя втори трудови договори с членовете на екипа, Подготвя документацията за подбора на работещите в Звеното, Участва в подбора на работещите в Звеното, изготвя трудовите им договори, поддържа трудовите книжки на наетите и трудовите досиета. 26 169.17 25 474.54
Мерки за информация и публичност: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, включително ползватели на услугите и лицата, които желаят да ги предоставят, както и да се оповести финансовото участие на ЕС в проекта - получената финансова подкрепа от Европейския социален фонд (ЕСФ) чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020. Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г." Дейността предвижда: 2.1 Изработване на 50 бр. плакати в началото на проекта; 2.2 Изготвяне на прес-съобщения - 2 бр. в регионален вестник - едно за началото на проекта и едно в края на проекта; 2.3 Публикация в регионален вестник относно условията и сроковете за кандидатстване за заемане на длъжността "Домашен помощник" и ползване на услугите по проекта в началото и публикация за условията и сроковете за кандидатстване за длъжността "Личен асистент" и ползване на услугите по проекта след приключването на процедура "Нови алтернативи"; 2.4 Публикуване на уеб-сайта на Община Горна Оряховица информация за проекта два дни след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ, включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като се открои финансовата подкрепа от Европейския съюз. 1 300.00 1 297.20
Изготвяне на социални оценки на потребителите, предоставяне на интегрирани услуги /подкрепящи и интегрирани междусекторни/ и оказване на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги.: За определяне на потребителите на услуги при стартиране на проекта, ще бъде извършена социална оценка. След приключване предоставянето на услугите по процедура "Нови алтернативи", ще бъде извършена социална оценка на лицата, които са получавали услуги по процедурата «Нови алтернативи» . Според специфичните потребности на потребителите по проекта, въз основа на индивидуалната им социална оценка те ще има възможност да получат почасови интегрирани услуги от мултидисциплинарен екип- домашни помощници, лични асистенти, социален работник, психолог и медицинска сестра. Вида на услугите, които ще ползват потребителите ще бъде разписана в техните договори и индивидуални планове. Услугите ще бъдат предоставяни от лица с подходящо образование и професионален опит за дейността, която ще изпълняват, с оглед предоставяне на качествени комплексни услуги. По проекта ще бъдат назначени: 1 бр. Социален работник на 8ч, който ще работи в продължение на 19 месеца.Той ще извършва следното:ще изготви социалните оценки и списъка на кандидат потребителите ; Ще изготвя и актуализира индивидуалните планове на потребителите. Подготвя и актуализира при необходимост графиците на домашните помощници и личните асистенти; участва в провеждането на ежемесечен мониторинг в домовете на потребителите; изготвя месечен план за мониторинг и обобщени месечни отчети от него. Той ще извършва супервизия на персонала, предоставящ социални услуги с оглед предоставяне на качествена грижа на уязвимите групи. Ще консултира по проблеми възникнали във взаимодействието „домашен-помощник/личен асистент – потребител- близки на потребителя”.Води и съхранява досиетата на потребителите. 1 бр. Медицинска сестра на 8ч., която ще работи в продължение на 18 месеца.Тя ще извършва следното: ще изготвя планове за здравни грижи на потребителите, ще извършва професионални дейности самостоятелно или по назначения на лекар, при необходимост ще придружава лицата от целевата група до или в лечебно заведение. Ще посещава домовете на потребителите за измерване на кръвно налягане, ще съдейства при закупуване на лекарства, предписани от лекар, поставя инжекции по назначение от лекар. 1 бр. Психолог на 4 ч, който ще работи в продължение на 18 месеца.Той ще извършва следното: психологическа подкрепа на потребителите и на домашните помощници/личните асистенти според тяхната индивидуална потребност. Той ще провежда посещения по график и при възникнала необходимост по домовете на потребителите, където ще извършва и професионални консултации в случай на необходимост. По време на тези посещения психологът ще следи психоемоционалното състояние на потребителите (за рискови моменти) и ще оказва личностна подкрепа. Предвиждаме предоставянето на интегрирани услуги по проекта да стартира от третия месец. Първоначално ще обгрижим 82 потребители. От деветия месец на проекта, след приключване на предоставянето на услугите по «Нови алтернативи» залагаме да увеличим броя на потребителите с минимум 40. На работещите в Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж –гр. Горна Оряховица ще бъде осигурено работно облекло- манта и чифт чехли. 471 348.13 454 052.65
Обучение на персонала за предоставяне на услугите : Целта на дейността е да се осигури качество и професионализъм при предоставянето на социалните услуги в общността „Домашен помощник” и „Личен асистент” и да се създадат условия за придобиване на подходящи знания и умения и обмяна на опит. В рамките на проекта предвиждаме да бъде извършено въвеждащо обучение на домашни помощници и лични асистенти. 1 151.00 959.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).