OXY VITAL Ltd. is a start-up micro enterprise in the field of oxygen-based treatment - an extremely effective, albeit poorly known non-invasive method in human healthcare. The main focus of the company are oxygen therapies for treatment of various types of diseases.
In order to meet the challenges of access to finance, and high value-added services, the project proposal is oriented towards implementing activities related to the company’s sustainable development, jobs creation and stability, and achievement of growth through providing and marketing of oxygen therapies.
The implementation of the entrepreneurial idea will be carried out through:
• Hiring medical and technical staff - to acquire the necessary capacity to provide oxygen therapies.
.• Renting premices necessary for the work of the expert staff
• Purchase of equipment and specialized software to assist the work of the medical and technical staff
• Purchase of consumables needed to carry out the company's business of providing oxygen therapies
• Conducting a market research for the marketing of therapeutic services in area of oxygen-based treatment allowing OXY VITAL to concentrate its limited resources on the best opportunities to increase its sales and achieve a stable competitive advantage.
• Creating a website to promote the activity of OXY VITAL, and to inform potential clients about the company’s services
The project’s visualization activity reflecting the ERDF financial contribution through OPIC will be implemented through:
• Placing a poster with project information in a well visible location;
• Placing stickers on each asset purchased under the project.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде извършена чрез наемане на персонал-4 бр., наем на работно помещение, закупуване на Кислороден концентратор- 4 бр и Барокамера-1 бр, закупуване на материали и консумативи, изработване на пазарно проучване за реализация терапевтични услуги в областта на кислородолечението, създаване на интернет страница): В рамките на дейността ще бъде нает квалифициран персонал - 4 бр.(Главно Мед сестра-предприемач; Лекар консултант; Главен оператор барокамера и медицинска сестра), необходими за предоставяне и реализиране на терапевтични услуги в областта на кислородолечението.
Ще бъде наето работно помещение до 150 м2 необходимо за осъществяване дейността на експертния персонал за период от 12 мес. Средните цени за наем на работни помещения в Монтана съгласно статистиката на имот.бг и с включване на режийни разходи е 1700 лв/мес.
Като част от дейността ще бъде закупено необходимото оборудване за работа на експертите:
Кислороден концентратор- 4 бр. за осъществяване на услугата оксигенация. Кислородните концентратори подават обогатен с кислород въздух, които извличат от въздуха в помещението и го концентрират до по-висок процент. Целта е да се достигне сатурация (парциално налягане на кислорода в кръвта) gt; 90% за подобряване на здравославно състоянието на пациента.
Барокамера-1 бр за осъществяване на услугата хипербарната оксигенация. Чрез барокамерата се осъществява дишане на 100% чист кислород под налягане с 2-7 пъти по-високо от атмосферното. Пациентите приемат над 10 пъти повече от нормалното количество кислород, което изцяло задоволява организма с кислород, съществено подобрява проникването му до всички органи и стимулира производството на нови клетки.
В рамките на дейността ще бъдат закупени материали и консумативи необходими за осъществяване дейността на компанията по предоставяне на терапевтичните услуги за периода за изпълнение на проекта на стойност до 5700 лв:
Кислород–220 бр кислородни бутилки по 50 л по 13 лв/бр=2860 лв
Скафандър за обдишване с маншон–4 бр. по 440 лв/б =1760 лв
Маски за многократна употреба с маркучи–4 бр. 270 лв/бр=1080 лв.
В рамките на дейността ще бъде изработено пазарно проучване, което да помогне на компанията да изгради успешна стратегия за пазарната реализация на предлаганите терапевтични услуги в областта на кислородолечението.
С оглед да позиционира правилно своите услуге и да използва маркетинговите инструменти целенасочено спрямо потенциалните си клиенти, ОКСИ ВИТАЛ се нуждае от задълбочен анализ за възможностите за развитие на целевите пазари, за наличието на конкуренция, за профила на потенциалните клиенти и потребители. Данните от проучването ще помогнат да се извлекат и формулират дългосрочните тенденции на пазара на терапевтични услуги в областта на кислородолечението, нагласите на клиентите и нивото на конкурентите.
Този тип проучване изисква много време и ресурси, с които компанията не разполага и за тази дейност са необходими услугите на външен изпълнител, който да събере и анализира качествена и достоверна информация.
Прогнозната стойност на проучването от 22500 лв. е определена на база запитвания за оферти и информация от интернет.
Проучването ще включва:
• Анализ, диагностика и прогнозиране на пазара на терапевтични услуги в областта на кислородолечението.
• Проучване на конкурентите: Идентифициране на конкурентите и определяне на тяхната популярност.
• Проучване на потребителите: Определяне на таргет групите; Отношение на клиентите; Удовлетвореност от предлагания продукт.
• Стратегия за навлизане и развитие на пазара-Специализирани маркетингови канали, нормативни изисквания.
Като част от дейността ще бъде създадена интернет страница за популяризиране дейността на ОКСИ ВИТАЛ и запознаване на потенциалните клиенти с услугите на компанията. В съвременните пазарни условия, бизнесът има нужда от уеб сайт, защото ресурсите на Интернет се използват неограничено, достигайки до всяка точка на света и до всеки потенциален клиент. Това е и една от най-динамичните форми за представяне дейността на компанията, защото фирмената уеб страница може да бъде обновявана лесно и толкова често, колкото е необходимо, така че да предоставя цялата актуална информация и възможност за лесен контакт с ОКСИ ВИТАЛ.
249 555.00
244 156.03
2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на 10 бр стикери, 2 бр плакати): Целта на дейността е осигуряване на максимална публичност и информираност на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта.
Ще бъдат предприети съответните мерки за информираност и публичност относно изпълнявания проект в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент. Осъществените инициативи, в максимална степен, бързо, навременно и обективно ще информират всички заинтересовани страни за целите, дейностите и резултатите от проекта.
При изпълнението на проекта, за информиране на широката общественост относно финансовата подкрепа от ОПИК чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие и гарантиране прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове, ще бъде осигурена необходимата визуализация съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Прилаганите мерки за информиране и публичност включват:
1) Отпечатване и поставяне на плакат (с минимален размер А3) на обществено-достъпно и видно място в помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Ще бъдат отпечатани 2 плаката, съдържащи следната информация: емблема на ЕС и упоменаване на Европейския съюз; общо лого за програмен период 2014-2020г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност на проекта и размер на европейското и националното съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта.
2) Отпечатване и поставяне на стикери върху оборудването закупено и инсталирано по проекта. Стикерите ще бъдат цветни като размерите им ще бъдат съобразени с размерите на съответното оборудване върху което ще бъдат поставени. Предвижда се отпечатването на 10 стикера.
3) Включване на подробна информация за проекта на уебстраницата на бенефициента, която ще бъде разработена в рамките на проектните дейности. Емблемата на ЕС и логото на програмата ще бъдат изобразени цветно и ще бъдат видими още при началното отваряне на страницата. В допълнение на това финансирането по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“2014-2020“ ще бъде оповестявано във всеки документ свързан с изпълнението на проекта в това число информационни бюлетини, информация до пресата, участия в събития, документация за избор на изпълнител и други.
При публични изказвания или интервюта за медиите представителите на бенефициента ще подчертават ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПИК, като ще се упоменава и размера на БФП. Във всички мерки за информация и комуникация, които ще бъдат предприети от ОКСИ ВИТАЛ по настоящата процедура, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на:
• емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие;
• общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
При отчитането на дейностите по визуализация на проекта на УО ще бъдат предоставен доказателствен материал за осъществените мерки като ще бъдат предоставени копия, снимки, линкове и екземпляри от произведените материали
400.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN