Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The Municipality of Zlatograd is a municipality located away from the big administrative centers in the country which in combination with the negative demographic trends faces the local authorities with the necessity of implementing measures for developing social services targeted at the increasing number of vulnerable groups of people with proven lack of income and relatives to take care of them; persons and families living alone and receiving minimum pensions, old people for whom it is impossible to serve themselves which constitute the majority of the population in the smaller towns or villages. Given the fact that the population in our municipality is permanently aging, the rate of natural increase is negative and that the number of old people is increasing, it is necessary to pay more special attention to taking care of the vulnerable groups and to providing social services which meet their needs. The policy of the Municipality is targeted at the development of services in the community and at home which can replace the institutional type of care.In the Annual Plans for development of the social services in the Municipality for 2016 and 2017, as well as in the Strategy for development of the social services on the territory of the Municipality of Zlatograd for the period 2016-2020, necessity for delivering Hot Meal has been identified. The realization of this project proposal shall ensure help and support to the persons and families in need and shall satisfy the necessity of such a social service which is registered in the strategic documents. With this project proposal, the Municipality of Zlatograd shall upgrade and continue the social service “Public Dining-room” so that all target groups for which there is registered necessity are covered.The activities which shall be performed within this project are providing hot meal at the specified place which can be easily accessed by any of the 120 users on the territory of the Municipality of Zlatograd.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на потребители, които ще получават топъл обяд: Съгласно писмо на Дирекция "Социално подпомагане" основната целева група уязвими лица, които могат да получават топъл обяд по Процедура "Топъл обяд - 2016" на оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, включва 120 лица, от които: лицата и семействата на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане ; лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях ; „Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си“ Проектното ни предложение е насочено към осигуряване на топъл обяд за всички 120 лица, част от горепосочената основна целева група. За тази цел ще бъде направена кампания за информиране на обществеността за възможността уязвими групи от общината да получават топъл обяд, като потребителите ще бъдат определени след осъществяването на подбор, на базата на утвърден механизъм с критерии за подбор на конкретните представители от целевата група, след подадени заявления-декларации от кандидат-потребителите. Подборът на потребителите ще стартира от 10.08.2016 г. и до края на месец август бъде извършен.Подборът потребителите ще продължи през целият период на изпълнение на проекта. 0.00 0.00
Избор на фирма, предоставяща Кетъринг за осигуряване на топъл обяд на представителите от целевите групи: За приготвяне и доставяне на храна (кетъринг) за обяд – супа, основно ястие и хляб на бенефициенти, Община Златоград ще сключи договор с фирма, на основание чл.20, ал.4, т.2 от Закона за обществените поръчки. Кметът на общината изготвя договор, съобразен с изискванията на финансиращата програма, който ще бъде подписан през м.август 2016 г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00183-2017-0006, и № на договор с избран изпълнител - №17 от 01.02.2018 r. На 04.12.2019г. е сключен договор № 234 с фирма ЕТ „ЗДРАВЕЦ“ - Росица Чивилиева, на основание чл. 20, ал.4, т.2 от Закона за обществените поръчки, чрез който считано от 01.01.2020г. ще се предоставя порция топъл обяд като "кетеринг" услуга. 255 675.38 0.00
Осигуряване на топъл обяд на уязвими групи от Община Златоград: Услугата ще се предоставя чрез кетъринг в сградата на фирма Белотекс 95 АД, обект "Стол с дейност кетъринг, заведение за организирано хранене", което е предоставила чрез договор за дългосрочно ползване, сграда на изпълнителя, избран да предоставя кетъринг по проекта, намиращ се на адрес: гр.Златоград, ул. Прогрес 1. Обектът е вписан в регистъра на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни, издадено удостоверение за регистрация 101/3968 от 12.02.16. С изпълнението на тази дейност Община Златоград ще предоставя топъл обяд на 120 лица от основната целева група, чрез кетъринг, като готовата храна ще се раздава на същото място, където се готви. Раздаването на храна топъл обяд /кетъринг/ за 120 лица от уязвимите групи ще става във времето от 01.09.2016 год. до 31.12.17 год.: Топъл обяд ще бъде предоставян 166 работни дни, както следва по месеци: - м. Септември 2016 г. - 20 работни дни; - м. Октомври 2016 г. - 21 работни дни; - м. Ноември 2016 г. - 22 работни дни; - м. Декември 2016 г. - 21 работни дни; - м. Януари 2017 г. - 22 работни дни; - м. Февруари 2017 г. - 20 работни дни; - м. Март 2017 г. - 22 работни дни; - м. Април 2017 г. - 18 работни дни. От 01.05.2017 г. за период от 8 месеца в рамките на 167 работни дни Май 2017 г. – 20 работни дни; Юни 2017 г. – 22 работни дни; Юли 2017 г. – 21 работни дни; Август 2017 г. – 23 работни дни; Септември 2017 г. – 19 работни дни; Октомври 2017 г. – 22 работни дни; Ноември 2017 г. – 22 работни дни; Декември 2017 г. – 18 работни дни. От 01.01.2018г. до 31.12.2019г. за период от 24 месеца в рамките на 501 работни дни х 2,50лв. за 120 потребителя - 200397.50лв. Обществена трапезария, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 092500157/11.03.2013 г., считано от 01.05.2017 г. за период от 33 месеца в рамките на 686 работни дни до 31.01.2020г. От 01.09.2016г. до 29.02.2020г. за период от 43 месеца в рамките на 707 работни дни /считано от 01.05.2017г./х 2,50лв. за 119 потребителя - общо 255797,88лв. Обществена трапезария, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 092500157/11.03.2013 г., считано от 01.05.2017 г. за период от 34 месеца в рамките на 707 работни дни до 29.02.2020г. 12 783.77 266 845.98
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки имат за цел да намалят социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин, като например насоки за балансиран режим на хранене и консултации, във връзка със здравни беседи, психологически беседи и социално консултиране. Съпътстващите мерки ще бъдат провеждани веднъж месечно в сградата на Центъра за социална рехабилитация и интеграция. Лицата ще бъдат консултирани относно възможностите за: ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на Община Златоград; ползването на административни общински услуги; осигуряване на временен подслон на бездомни лица; подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги; управление на семейния бюджет; здравословно и балансирано хранене. Потребителите ще имат възможност и за индивидуално консултиране в отговор на техен конкретен проблем или потребност. 12 783.76 14 487.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).