Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project is based on a comprehensive concept of introducing innovative approaches in the area of judicial training, including development of interinstitutional collaborations and "knowledge partnerships" in support of judicial training. The activities envisage the development of an innovative model of specialized face-to-face training in the field of administrative justice; conducting foreign language courses in English and French; training activities and study visits to European training schools and institutions; creating self-learning resources and introducing new forms of learning in electronic environment; building an information system to manage the learning process and creating conditions for conducting training in a paperless environment.
The proposal builds on the implemented projects under the previous Operational Program and creates the conditions for the development of a high-tech training process that goes beyond the strategic results and the vision of the conventional training forms. The new highlights are related to the implementation of an innovative model of specialized face-to-face training based on a partnership with the supreme magistracy, the creation of conditions for the electronicisation of the learning process and its management through building of self-learning resources, new forms of training in the virtual environment, implementing an information system to manage the learning process and conduct it in a paperless environment. In addition to the innovative activities and services, training activities and study visits to European training schools and institutions should be added as an international component of the project proposal reflecting best European practices and contributing to enhancing the capacity of NIJ to create new products and services by developing and establishing institutional links with European schools and institutions.

The project is envisaged to be implemented within 48 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Иновативен модел на специализирано присъствено обучение в областта на административното правораздаване: Изграждането на иновативен модел на специализирано присъствено обучение в рамките на проект за реализиране на съвместни действия в областта на административното правораздаване се обосновава с необходимостта от провеждане на комплекс от целеви обучения, допринасящи за формирането на единна и безпротиворечива съдебна практика в областта на административното правораздаване. Върховният административен съд осъществява върховен съдебен надзор за точното и еднакво прилагане на законите. Интегрирането на върховната магистратура в процеса на съдебно обучение обезпечава постигането на тази цел, като същевременно създава възможности за "подобряване на системата за непрекъснато идентифициране на потребностите на обучение в рамките на отделна структура на съдебната власт" и "разширяване на тематиките, формите на обучение и целевите групи", изрично формулирани като специфична цел на дейността и изведени като основни приоритети в Актуализираната стратегия за продължаване на реформата в съдебната система. Дейността ще се осъществява в партньорство с Върховния административен съд и включва подготовката, провеждането и отчитането на специализирани присъствени обучения в областта на административното правораздаване за минимум 750 участници, представители на целевата група. Профилът на обучаемите включва преимуществено съдии, съдебни помощници и съдебни служители от административните съдилища. В същото време относимостта на редица въпроси на административното правораздаване към дейността на общите съдилища, както и към дейността на прокуратурата във връзка с осъществяването на функцията й по административно-съдебен надзор, в много случаи предполагат участието на съдии от общите съдилища и прокурори с оглед постигане на специфичните цели на обученията. Програмите и преподавателските екипи на обученията ще бъдат изготвени от НИП и ВАС при спазване на Вътрешните правила за организацията и реда на учебната дейност, подбора и възнаграждението на преподавателите в Националния институт на правосъдието. Обученията ще бъдат провеждани на територията на Република България и ще са с продължителност от два дни (12 астрономически часа) до 3 дни (18 астрономически часа). Конкретната тема, мястото, продължителността, аудиторията и лекторите на обученията ще бъдат определени в хода на изпълнението на дейността в сътрудничество между НИП и ВАС при спазване на Насоките по процедурата за отчитане на национални и стратегически документи на европейско ниво и за неучастие на обучаеми в идентични обучения. Развиването на междуинституционални сътрудничества и "партньорства на знанията" в подкрепа на съдебното обучение е изрично посочено като основополагащ елемент при разработването на иновативни методи на съдебно обучение (Съобщение на Комисията до Европейския парламент "Изграждане на доверие в правосъдието в целия ЕС. Ново измерение на европейското съдебно обучение, COM/2011/0551). Освен към постигането на цел 3 на настоящата процедура за "подобряване и обогатяване на дейността на НИП" чрез развитие на иновативни продукти и услуги, дейността обезпечава „осигуряване на качествено професионално обучение”, насочено към „повишаване ефективността на правосъдието” съгласно цел 1 на процедурата. От гледна точка на индикаторите на ниво оперативна програма партньорството между НИП и ВАС следва да бъде отчетено като "проект за реализиране на съвместни действия" съгласно Насоките за кандидатстване. 892 528.50 781 030.33
Провеждане на чуждоезикови обучения по английски език и френски език : Дейността предвижда провеждане на чуждоезикови обучения по английски и френски език за представителите на целевата група (магистрати, съдебни служители и служители на разследващите органи съгласно Наръчник на индикаторите) в групова присъствена форма и електронна форма (дистанционно обучение). Съобщението на Европейската комисия относно съдебното обучение разглежда овладяването на чужд език и неговата правна терминология като част от обучението на магистратите и практикуващите юристи с първостепенно значение за изграждане на общоевропейска съдебна култура. Курсовете по езиково обучение ще покриват нивата от B1 до C1, съгласно Европейската референтна езикова рамка, както и курс по юридическа терминология с оглед професионалната компетентност на целевата група. Обучаемите, преминали курсове B1, B2 и C1 по предходни проекти с езиково обучение по ОПАК, ще имат възможност да се включат в езиковите курсове, покриващи по-високо ниво на обучение и/или юридическа терминология. Няма да бъдат допускани участници, преминали същото или по-високо ниво на обучение по предходните проекти.Интегрирането на електронен формат на чуждоезиково обучение за представителите на целевата група съответства на цел 3 на процедурата за развитие на подобряване и обогатяване на дейността на НИП със създаване и развитие на нови продукти и услуги, като в същото време отразява добри практики на обучителните институции в Европа. Избраният/те изпълнител/и по реда на ЗОП в присъствените и дистанционните обучения ще проведе/ат входящи тестове за определяне нивото на участниците, преди да бъдат записани в даден курс. Въз основа на резултатите от входящите тестове и географското местоположение на участниците ще бъдат съставени групи от изпълнителя/ите, избран/и да изпълнява/т дейността. Присъствените курсове от нива B1 до C1 ще бъдат с продължителност 120 часа при интензивност от 6 учебни часа седмично (5 месеца), а курсовете по юридическа терминология - 36 учебни часа при интензивност от 6 учебни часа седмично (2 месеца). При готовност на обучаемите в групата и по преценка на преподавателя интензивността на графика може да бъде увеличена с оглед провеждането на курса за 3 или 4 месеца.Условие за изпълнението на дейността е наличието на мрежа от учебни зали в страната по апелативни центрове (София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново), а при интерес на обучаемите - по окръжни центрове. При наличие желаещи за обучение извън тези центрове, ще бъдат проучени възможностите за провеждане на обучение на място или в най-близкия апелативен/окръжен център. Учебните материали, осигурени от изпълнителя/ите ще отразяват целите и специфичните езикови характеристики на курсовете. Обученията ще приключват с изпит и издаване на сертификат за успешно завършен курс след проведен тест от изпълнителя. Използването на метода на електронно обучение в дистанционен формат в повишаването на чуждоезиковата компетентност е свързано с индивидуализиране на обучението съобразно предпочитанията и професионалната ангажираност на обучаемите. Електронното обучение ще бъде предложено за до 60 представители на целевата група под формата на дистанционно обучение с постоянно наблюдение, при който участниците имат достъп до поделено работно пространство, осигурено от изпълнителя, в което се намира подробна информация за курса, материали, насоки от преподавател и домашни задания. Те изучават модулите на курса и извършват препоръчаните дейности самостоятелно, като ползват помощта на преподавателя. Дистанционните езикови курсове ще бъдат със средна продължителност от 3 месеца (едно ниво) при интензивност от 120 учебни часа. При готовност на обучаемите и по преценка на преподавателя интензивността може да бъде увеличена с оглед провеждането на курса за 2 месеца.В дистанционното обучение ще бъдат осигурени възможности за отчитане и удостоверяване на преминатите нива на обучение от участниците, както и за отчитане на броя на обучените участници, успешно преминали обучения с получаване на сертификат. 745 244.27 713 410.39
Обучения и учебни посещения в европейски обучителни школи и институции: Подобряването и обогатяването на дейността на НИП с иновативни продукти и услуги, формулирано като обща цел на проекта, е свързано с допълването на вътрешната учебна програма на НИП с европейски "външен" каталог от обучителни дейности, предоставящи комплекс от обучения и учебни посещения в европейските обучителни школи и институции. Водещите учебни школи за съдебно обучение в Европа развиват този външен европейски обучителен каталог, като обособен, но допълващ компонент към вътрешната им обучителна дейност, насочен към създаване на знания, умения и компетентности на обучаемите в европейска обучителна среда, насърчаваща взаимното доверие между практикуващите юристи от различни съдебни системи на ЕС. В съответствие с добрите европейски практики НИП за първи път предвижда разработването на европейски обучителен външен каталог, обогатяващ и надграждащ вътрешните обучителни дейности. Въз основа на този каталог ще бъдат подготвено, проведено и отчетено участието на представителите на целевата група (магистрати, съдебни служители и служители на разследващите органи съгласно Наръчник на индикаторите) в обучения и учебни посещения в школи за съдебно обучение, обучителни институции, както и в Съда на ЕС, ЕСПЧ, Евроджъст, ОЛАФ, Европол и други европейски институции, изпълняващи функции, относими към компетентностите на представителите на целевата група. Европейският обучителен каталог на НИП ще бъде изготвен въз основа на учебните програми и годишните планове на европейските школи за съдебно обучение и обучителни институции, които развиват международни обучения. Каталогът ще включва възможности за участието на обучаемите в: - международни обучения, организирани в школите и институциите, осъществяващи съдебно обучение в ЕС; - учебни посещения в съдебни школи и европейски институции, изпълняващи функции, относими към компетентностите на представителите на целевата група. В хода на изпълнението на дейността, каталогът ще бъде непрекъснато актуализиран с оглед координираните със сродни школи и институции обучения и посещения. Международните обучения са трансгранични дейности на обучение в определена тематична област, организирани от школи и институции за съдебно обучение в Европа, предвиждащи участието на магистрати и съдебни служители от различни националности. Европейската комисия разглежда международните обучения като инструмент за ефективното осъществяване на съдебните производства с международен елемент, защото не само развиват знания и умения, но и способстват за установяването на неформална мрежа от контакти между обучаемите, допринасяща за решаването на трансгранични производства.Учебните посещения са друга форма на трансгранична обучителна дейност за придобиването на знания и умения, основанана на запознаването с процедурите и моделите на функциониране на приемащата институция. Комисията изрично насърчава съдебните школи да организират такъв тип обучителна дейност както помежду си с оглед обмен на опит и добри практики, така и с европейските институции (Съда на ЕС, ЕСПЧ, Евроджъст, ОЛАФ, Европол и др.) с отговорности, относими към ежедневната работа на магистратите и съдебните служители. Запознаването с процедурите и конкретния инструментариум на европейските институции, органи и структури е предпоставка за правилното прилагане на европейското право и на инструментите за международно сътрудничество. Дейността реализира препоръките на Европейската комисия,формулирани в „Съвети за доставчиците на обучение – Европейско съдебно обучение”, 2016 г. По съдържание и резултати, тя надхвърля заложената основна цел на проекта за подобряване и обогатяване на дейността на НИП чрез развиването на нови продукти и услуги и допринася за постигането и на останалите две цели по процедурата - осигуряването на качествено професионално обучение чрез международни дейности, насочени към повишаване на ефективността на правосъдието и устойчиво повишаване на качеството и услугите, предоставяни от НИП в съответствие с европейските стандарти. 1 296 947.56 1 236 925.71
Създаване на самообучителни ресурси - наръчници и помагала, подпомагащи магистратите и служителите в съдебната администрация в развиването на компетентности и умения: Дейността вкл. подготовката и издаването в ел. и печатен формат на самообучителни ресурси (наръчници, ръководства, помагала) за магистратите и служителите в съд. администрация, насочени към развиването на комп. и умения в осъщ. на техните проф. задачи и функции. Евр. мрежа за съд. обучение разглежда разработването на помощни ресурси като част от ефективното проф. обучение. По съдържание и резултати дейността е относима към цел 3 на настоящата процедура и основна цел на проекта за "подобряване и обогатяване на дейността на НИП със създаване и развитие на нови продукти и услуги", като представлява и елемент от електрон. на учебния процес. Ще бъдат изготвени следните помагала, като техните ел. формати ще бъдат достъпни в защ. виртуално пространство на сайта на НИП:1.Тематично помагало по евр, право (част II и част III)-Разраб. на 2 допълнителни части на помагалото, което се изготвя по проекта на НИП "Качест. проф. обучение за повиш. ефективн. на правосъдието", бе предложено от раб. група, определила съдърж. обхват и авторите на помагалото. Необх. от изчерпателност на тематиките относно евр. измерения на нац. правоприлагане в граждански, наказателен и админ. аспект обосновава изготвянето на 2 доп. части на помагалото. Предвижда се част II и III да са в обем до 400 стр. всяка и тираж от 500 бр. книжно издание.2.Учебно помагало (наръчник)за новоназначени адм. ръковод. зам. на адм. ръковод.-създаването на спец. ресурс, достъпен за новоназначените ръковод. в съд. с-ма в началото на упр. им мандат, обезпечава ефект, упр. и развиването на лидерски умения в съд. с-ма. Предвижда се помагалото да е в обем до 200 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание.3.Учебно помагало (наръчник) за магистрати и съд. служ., определени за работа с медиите.В обученията по комуникационната стратегия на съд. власт по текущо изпълнявания проект по ОПДУ, беше предложено изготвянето на синтезирано ел. ръководство с основни правила за работа с медиите за магистратите -говорители и пресаташетата, и за служ., съвместяващи тези функции със задълженията по основната си длъжност. Предвижда се помагалото да е в обем до 150 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание.4.Учебни помагала (наръчници), относими към работата на различните длъжности в спец. адм. в съд. с-ма, отразяващи промените в процесуалните закони, по следните теми:„Наказателно деловодство. Наръчник на служителя”- в обем до 100 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;„Гражданско деловодство. Наръчник на служителя”-в обем до 100 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;„Връчване на призовки и съдебни книжа. Наръчник на служителя”-в обем до 100 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;„Съдебни секретари. Наръчник на служителя”-в обем до 100 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;„Търговско деловодство. Наръчник на служителя”-в обем до 100 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;„Адм. деловодство. Наръчник на служителя”-в обем до 100 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;5.Практически наръчник относно процедурите пред Съда на ЕС.Наръчникът представлява компилирана нормативна уредба и относима съд. практика с кратки коментарни части относно процедурите пред СЕС. Обособяването на такъв тип издание със систематизирани нормативни текстове и селектирана относима съд. практика бе препоръчано от участници и преподаватели в обученията по европейско право, проведени с участието на българските представители в евр. съд. институции. Предвижда се наръчникът да е в обем до 400 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание.6.Учебно помагало по правото на ЕС в частта относно соц. права, данъчното право, околната среда, убежище и миграция и забрана за дискриминация (IV част). Предвижда се да е в обем до 500 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;7.Учебно помагало по правото на ЕС в частта относно иконом. свободи (V част). Предвижда се да е в обем до 500 стр. и тираж от 500 бр. книжно издание;8.Учебно помагало–Ръководство на административен съдебен състав (за новоназначени административни съдии) до 500 стр. и електронно издание. 247 113.30 233 226.51
Изработване и внедряване на информационна система за управление на процеса на обучение и създаването на условия за неговото развитие и провеждане в безхартиена среда: Електронизирането на обучителния процес на Института и неговото управление е специфичната цел, която се осъществява по дейността, чрез изграждането и внедряването на информационна система за управление на процеса на обучение и създаването на условия за неговото провеждане в безхартиена среда. Стратегически важно е процесът на електронизиране на обучителния процес да се осъществи в неговите две измерения - във връзка с процеса на неговата организация и управление и по отношение на провеждането му чрез създаването на условия за безхартиената му среда. Електронизирането на тези два аспекта на обучителната дейност - подготовката и отчитането й от една страна, и нейното същностно провеждане, от друга, стои в основната на изграждането на интегрирания високотехнологичен модел на съдебно обучение от ново поколение. В рамките на модела за първи път се създава единна електронна обучителна среда за организатори, обучаеми и преподаватели във всички етапи от подготовката, провеждането и отчитането на обучителната дейност. В етапа на провеждането на обучение създадената електронна обучителна среда (чрез осигуряването на онлайн връзка с присъствената обучителна среда), осигурява достъп на допълнителен брой магистрати и съдебни служители, извън ограничената присъствена група. Това са новите участници в обучителния процес, които имат дистанционен достъп до него чрез онлайн излъчването му чрез предвидената техника. Чрез възможността за запис на учебния процес електронната безхартиена обучителна среда има капацитет да се превърне в ресурс за самоподготовка на разположение на всеки съдия, прокурор, следовател, съдебен служител, което представлява инструмент за стимулиране на повишаването на индивидуалната квалификация, включително и в работна среда. Дейността включва анализ на работните процеси, свързани с подготовка, организация и отчитане на обученията в НИП и на условията за тяхното провеждане в безхартиена среда; изготвяне на техническо задание за необходимите функционалности и оборудване за ИСУПО; изготвяне на техническо задание за необходимите функционалности и оборудване за безхартиената среда; възлагане, изработване и внедряване на ИСУПО; доставка и инсталиране на хардуерно и софтуерно оборудване за ИСУПО; доставка и инсталиране на необходимото оборудване за провеждане на обучителния процес на НИП в безхартиена среда от залите на НИП. Въвеждането на информационна система за управление на процеса на обучение стои в основата на процеса на изграждане на единна електронна обучителна среда. Към момента организацията на обученията на НИП се осъществява механично и неефективно, а наличното оборудване не може да обслужва нарастващите потребности от обучение на целевите групи, и свързаните с тях процеси на заявяване и отчитане на участниците в обученията. ИСУПО се предвижда да разполага минимум със следните функционалности: регистриране на участници, приемане и обработване на заявки; класиране; генериране на писма, календари, графици и др.; публикуване на материали; образци на документи (списъци, табели, програми и др.); издаване на удостоверения; отчитане; предоставяне на различни справки; обобщаване на анкети; архивиране; разпределение на учебни зали; следене на срокове и др. Системата трябва да позволява надграждане и развитие според нуждите на НИП. Оборудването ще се прецизира при анализа на работните процеси.ИСУПО ще е съвместима с всички информационни ресурси на НИП. Служителите на НИП ще бъдат обучени за работа с ИСУПО от изпълнителя чрез електронно дистанционнообучение. За реализирането на ИСУПО е необходимо закупуването на: 1 бр. сървър;1 бр. лиценз за сървърна операционна система;1 бр. лиценз за бази данни;1 бр. хардуерна защитна стена; 1 бр. UPS за монтиране в специализиран шкаф за техника; 2 бр. гигабитов суич; 1 бр. дисков масив за съхранение на архивни записи, съвместим с гореописания сървър. Продължава в допълнителния файл и в сканираното ДС 2. 755 090.25 713 116.51
Въвеждане на нови форми на обучение в електронна среда (ОЕС): Дейността включва въвеждането на иновативни формати на обученията в електронна среда, които се провеждат без паралелна присъствена обучителна среда. По съдържание и резултати, дейността е насочена към формулираната специфична цел на проекта за електронизиране на обучителния процес с оглед постигането на общата цел за подобряване и обогатяване на дейността на НИП със създаване и развитие на нови продукти и услуги в съответствие с добрите европейски практики. С новите електронни формати се надгражда електронното дистанционно обучение в НИП като се разширяват "тематиката, формите на обучение и целевите групи", заявени като подцел на специфичната цел на операцията съгласно Насоките по процедурата в съответствие с Актуализираната стратегия за реформа в съдебната система. Предвижда се пилотното разработване и провеждане на следните иновативни формати по дейността: ● Уебинар в дистанционна онлайн среда - провеждане на синхронно (в едно и също време) дистанционно (от различни места) онлайн (чрез интернет свързаност) обучение с участието на преподаватели и обучаеми; ● Онлайн форум - провеждане на асинхронно (по различно време) обучение в дискусионен формат по определена тема между преподаватели и участници; ● Видео-урок; ● Електронни дистанционни обучения на обучители - обучения в електронен дистанционен формат за преподавателите в НИП за използване на електронните ресурси, предоставени от НИП; ● Пилотни електронни дистанционни обучения, въвеждащи иновативини методики - подходът "работа с казуси", симулиране на разглеждане на съдебно производство в дистанционна електронна среда; ● Създаване на "електронни общности" за дискусия в определени тематични области; ● Създаване на"електронна общност на преподавателите в НИП", която да дискутира методики, нови тематики и формати на обученията в рамките на електронната дистанционна среда. Пилотното разработване и провеждане на предвидените иновативни формати по дейността включва процесите на подготовка и организация на тези нови формати, които надграждат електронното дистанционно обучение, провеждано до момента в НИП. В рамките на проекта ще бъдат пилотни проведени и разработени 7 иновативни електронни формати, като конкретният брой на провежданите обучения в рамките на тези нови формати ще бъдат определени в хода на изпълнението на дейността, като бъдат отчетени стратегическите национални и европейски документи, идентифицирани в Насоките по процедурата, резултатите от работата на сформираните работни групи в изпълнение на дейност 3, провеждане на дистанционни обучения по проект „Качествено професионално обучение за повишаване ефективността на правосъдието”, финансиран по ОПДУ, както и доставеното оборудване за провеждане на обучения в безхартиена среда по дейност 5 на проекта. Въвеждането на посочените иновативни формати създава нови възможности за обучаемите - магистрати, съдебни служители и разследващи органи, формулирани като целева група съгласно Насоките по процедурата, да повишат своите знания, умения и компетентности чрез включването им в новоразработените електронни обучителни дейности. Адресирането на две от обучителните форми към преподавателите на НИП чрез провеждането на електронни дистанционни обучения на обучители и разработването на "електронна преподавателска общност", е обусловено от стратегическото значение, което Институтът отдава на постоянното повишаване на квалификацията на преподавателите и на разширяването на специфичните знания и умения, относими към тяхната дейност като обучители на техните колеги. Предвиждаме за първи път провеждането на обучение на обучители в дистанционен формат с оглед подготовката на преподавателите за работа в електронната обучителна среда. Продължава в допълнителния файл. 115 292.90 66 489.54
Информация и комуникация: Дейността включва мерки за информация, публичност, комуникация и прозрачност във връзка с популяризиране на проекта, неговите цели и резултати. Мерките са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 г. - 2020 г. и Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020. Прозрачността на дейностите, финансирани със средствата на структурните фондове на ЕС е условие за укрепване на доверието в съдебната система и предпоставка за развиването и утвърждаването на институционален капацитет. В изпълнение на изискванията на посочените стратегически документи ще бъде предоставена информация на широката общественост за осъществяваните по проекта дейности, заложените цели и постигнатите резултати. Публичното отразяване на проекта в контекста на заложените цели и предвидените резултати е от първостепенно значение за подобряване на капацитета на институцията за създаване и развиване на иновативни продукти и услуги в съдебното обучение. Две информационни събития, свързани със стартирането и успешното изпълнение на дейностите по проекта ще бъдат организирани за сметка на бюджета на НИП за общо 40 участници (представители на целевата група по проекта и журналисти). Във връзка с информационните събития ще бъдат подготвени две прессъобщения за сметка на НИП. За участниците в информационните събития и за обучаемите и преподавателите в специализираните обучения по дейност 1 на проекта, реализирани в партньорство с ВАС, се предвижда изработването на 922 комплекта рекламни и информационни материали, включващи химикалка, ноутпад, конферентна чанта и флаш-памет (USB) 8GB. Ще бъде поставена постоянна обяснителна табела на видно място в НИП, както и ще бъдат изготвени 3 банера, 30 бр. плакати (за популяризиране на проекта за обученията в партньорство с ВАС) и 130 бр. стикери, които ще се поставят върху закупените материални активи. Изготвянето на описаните рекламни и информационните материали е свързано с провеждането на процедура по ЗОП за избор на изпълнител. Всички документи, свързани с обученията (програма, списъци с участници, регистрационни и анкетни карти, сертификати за участие и др.) ще съдържат задължителната информация за БФП от структурните фондове. Периодично ще бъде обновявана интернет страницата на НИП с информация за предстоящите събития и за напредъка на дейностите по проекта. Настоящата дейност е средство за осигуряване на информационна среда за широка обществена подкрепа и информиране на целевата група и обществеността за дейностите, целите и резултатите от проекта, както и визуализацията на подкрепата и приноса от ЕСФ и ОПДУ. 34 480.98 33 604.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).