Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The Project idea is aimed at creating new jobs in the field of tourism in the city of Lukovit, Northwestern Bulgaria. It is planned to open 8 job positions for unemployed and / or inactive people in the labor market seeking realization in the field of tourism. The Project is aimed at creating a higher and sustainable employment for unemployed job seekers and inactive people in the labor market.
Jobs will be offered provided for 8 persons falling within the following risk and specific categories of the labor market:
- Youths under the age of 29; 
- Unemployed persons with low education level (below ISCED 3); 
- Long-term unemployed and inactive persons in the labor market.
The main idea and purpose of the Project Proposal is aimed at providing employment, income and sustainable integration of 8 newly employed under the Project unemployed and / or inactive persons for a period of 12 months and maintaining the employment for at least another 12 months of at least 50% of them. The Project provides for implementation the following initiatives:
1. Visualization, information and publicity;
2. Providing employment and hiring unemployed and / or inactive persons;
3. Delivery of equipment for the new workplaces;
4. Organization and management of the Project.
The activities are aimed at providing equal opportunities and preventing any discrimination against different groups of people, who have fallen in risk groups in the labor market, in order to improve the access to employment, reducing social exclusion and fighting poverty
The Project Proposal gives a chance for employment in the small town and invests in the development of the human capital in the region. The Project Proposal is also aimed at reducing and preventing unemployment, social exclusion and to improve competitiveness and adaptability to the conditions of the labor market for unemployed and inactive people, who have fallen into risk groups
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ, ИНФОРМИРАНОСТ И ПУБЛИЧНОСТ: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на ЕС, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г. Дейността е комплекс от мерки представляващи различни начини за информираност на целевите групи, граждани, общността, общински и държавни структури, частния бизнес и заинтересованите страни. В хода на изпълнение на проектните дейности са предвидени: организиране и провеждане на два броя информационни срещи. Първата среща ще се организира след стартирането на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна среща е да запознае присъстващите, в частност потенциалните представители на целевите групи, за включване в проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС. Втората информационна среща ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори. Предвидено е изработка и доставка на информационна табела, която ще бъде поставена на сградата на бенефициента. Предвидено е изработка и доставка на информационен банер, който ще бъде поставен в залата, където ще се проведат информационните срещи. Ще бъдат изработени, доставени и разпространени 1 000 бр. информационни дипляни. На закупеното по проекта оборудване ще бъдат поставени информационни стикери. Всички документи свързани с изпълнението на проекта и материалите за визуализация и публичност ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответните графични стандарти указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020" Чрез тези мерки ще постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта, информация за финансиращата програма, ЕСФ и ЕС. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. 2 250.00 2 250.00
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЗАЕТОСТ И НАЕМАНЕ НА БЕЗРАБОТНИ И/ИЛИ НЕАКТИВНИ ЛИЦА: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 8 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на 12 месечна заетост за 8 лица, представители на целевата група. Ще бъдат наети 8 лица безработни и/или неактивни участници, които са представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: 1.Безработни лица, младежи до 29 г. включително; 2.Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED3); 3.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда. Планираната кампания по информация и публичност и първоначално проведената информационна среща, в която е предвидено да участват и представители на целевата група са важна предпоставка за разяснение на проектните дейности и осъществяване на мотивираност на лицата за включване в проектната инициатива. "Балкански център Дипломат" ООД е фирма с дългогодишен опит и традиции в сферата на туристическите услуги, осъществяваща стопанска дейност в сферата на основните туристически дейности: хотелиерство и ресторантьорство. Фирмата има възможност да предложи подходящи работни места в сферата на туризма и добри условия на труд за различни категории хора на пазара на труда. Новонаетите по проекта лица ще работят в сферата на туризма и трудовите им задължения ще са свързани с предоставянето на тематично ориентирани допълнителни туристически услуги в областта на културния, винения, еко, конгресния, детския и младежкия, приключенския, спортния, риболовния и други видове туризъм. Ще бъдат наети 8 души персонал в това направление, с ефективна организация на труда и респективно по-висока и качествена заетост. Ще се предоставят работни места за следните длъжности: Специалист туризъм,НКПД: 42215004-3 лица; Експерт реклама,НКПД: 24316003-1 лице; Шофьор лекотоварен автомобил,НКПД: 83222006-1 лице; Работник кухня,НКПД: 94120003-2 лица; Счетоводител,НКПД: 2411600-1 лице. Специалистите туризъм, Експертът- реклама и шофьора-лекотоварен автомобил ще обслужват директно клиентите на хотел "Дипломат плаза" в гр. Луковит/собственост на бенефициента/ . Клиентите са различни, индивидуални посетители, туристи и организирани групи. Част от лицата ще работят за рекламиране и продажба на различни пакети и оферти, включващи освен настаняване и изхранване и предоставянето на тематично ориентирани туристически услуги, ще се организират и осъществяват посещения на различни забележителности в региона, паметници, исторически обекти, природни феномени, пещери, скални образувания, църкви, язовири, културни обекти и други. Ще се организира воденето на туристи до места, където ще се предоставят услуги за забавления, анимация, развлечения и спорт. Работниците кухня ще работят в кухнята на ресторанта на хотела за по-качествено и бързо обслужване на клиентите, ползващи специалните пакети, при необходимост ще приготвят и подходяща храна за престоя на туристите извън хотела и ресторанта. Счетоводителят ще води цялата отчетност и счетоводна документация по калкулиране, продажбите и отчитането на предлаганите тематични туристически пакети. Ще се прилага диференциран маркетингов подход при обслужване на клиентите и респективно ще се осъществяват рутинни и индивидуални трудови дейности, предполагащи качествена заетост и качество на услугата. Разкриването на тези 8 работни места в сферата на туризма са една добра възможност за младите хора, възпитаници на СОУ "Алеко Константинов"- гр. Луковит, завършващи технологичен профил "ТУРИЗЪМ" да намерят възможност за реализация в района. На всички 8 лица включени в проекта ще им се осигури заетост за 12 месеца по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 месеца на минимум 4 от тях. Предлаганата заетост на тези 8 лица представлява възможност за устойчива заетост и реализация в дългосрочен план. 64 070.64 64 070.64
ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА НОВИТЕ РАБОТНИ МЕСТА: Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица по съответните длъжности описани в проекта. С новозакупеното оборудване и техника ще се обезпечат технологично новите работни места и ще се създаде база за ефикасно протичане на трудовите процеси. Новонаетите лица ще бъдат по- мотивирани за работа, когато работят със съвременно и по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите. Дейността е насочена към осигуряване на материално-техническата база на 8 - те нови работни места. По проекта ще бъде закупено оборудване и техника, които са необходими за обезпечаване на работни места на новонаетите лица-представители на целевата група. За протичане на ежедневните трудови процеси свързани с рекламиране и продажба на различни пакети и оферти, включващи тематично ориентирани туристически услуги, организирането и осъществяването на посещение на различни забележителности в региона, еко-пътеки, природни феномени, пещери, скални образувания, църкви, язовири, културни забележителности и други, воденето на туристи в природна среда и предоставяне на услуги за забавления, анимация, развлечения и спорт, изхранване на туристите и водене на придружаващата счетоводна отчетност е необходимо да се обезпечат с нужното оборудване и техника работните места на следните новоразкрити по проекта длъжности: -Специалист туризъм - 3 лица; -Експерт реклама - 1 лице; -Шофьор лекотоварен автомобил - 1 лице; -Работник кухня - 2 лица; -Счетоводител- - 1 лице. Предвижда се да бъде закупено: -1 бр. Микробус със седалки 8+1, за извозване на туристи до съответните забележителности. МПС-то ще се управлява от Шофьор, лекотоварен автомобил. Предвижда се МПС-то да се използва ежедневно за различни дестинации. Шофьорът ще извозва определена група, придружавана от специалист-туризъм до дадена забележителност и ще се връща за превоз на друга група, придружавана от друг специалист-туризъм, като съответно ще се организира и превоз в обратната посока. МПС-то е основно средство за трудова дейност на шофьора и на тримата специалисти-туризъм, при така предложената организация на труд. -1 бр. Микрофон, който ще се постави в Микробуса, за да могат специалистите-туризъм да презентират забележителностите на региона и конкретната дестинация на туристите по време на пътуването. -2 бр. Преносими компютри за Експерта- реклама и Счетоводителя, които ще работят в офис. -1 бр. Професионална съдомиялна машина за работниците кухня, за да им се автоматизира работата свързана с миенето на съдовете, при приготвянето на готовата храна. Работниците кухня ще използват в ежедневната си работа и налично кухненско оборудване, разположено в кухненската база, ще работят в екип и с останалите кухненски работници. Работниците, кухня са по ниско квалифициран персонал и за тях професионалната съдомиялна машина ще бъде използвана ежедневно в работата им. Органите по инспекция на хигиената и опазването здравето на хората задължават миенето на съдове в кухни и обществени заведения да се прави машинно. Предвидените за доставка дълготрайни активи са в пряка връзка с длъжностите, които ще заемат представителите на целевата група и са предпоставка за постигне на по-качествена и устойчива заетост. При избора на гореописаното оборудване ще се изисква за преносимите компютри и миялната машина да са с ниско- енергийни характеристики, а МПС-то да е с ниска разходна норма на гориво и смазочни материали и ниска степен на въглеродни емисии. Закупеното с Безвъзмездната финансова помощ оборудване ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и екологичната среда. Планираното за доставка по проекта оборудване е от изключително значение за новите работни места, с него новонаетите безработни и неактивни лица ще могат да достигнат определено качество на труда си, вътрешна удовлетвореност, вътрешна мотивираност за работа и респективно постигане на качествена заетост. 35 990.00 35 939.82
ОРГАНИЗАЦЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: За целите на мениджирането и отчитането на проекта се налага създаването на управленски екип , който ще организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Той ще включва ръководител и счетоводител на проекта. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат детайлно разписани в гражданските договори на лицата. Екипът по организация и управление ще изготвя текуща проектна, техническа и финансова документация, ще изготвя технически и финансови отчети по проекта. Тези документи ще се представят на УО на Оперативната програма. Екипът ще осъществява текущ мониторинг и контрол върху изпълнението на отделните дейности, като това е предпоставка за успешна реализация на проекта. Екипът по управление на проекта ще бъде в непрекъснат контакт с целевите групи по проекта, стриктно ще се спазват изискванията на Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. Ръководителят на проекта ще бъде лице, различно от лицето представляващо кандидата, с оглед на по-доброто разпределение на задачите и отговорностите и коректното изпълнение на проекта. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата. Счетоводителят по проекта ще е избран съгласно професионалния си опит и квалификация. Той ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта. Счетоводителят ще съгласува активно дейността си с ръководителя и ще го подпомага в неговата дейност. Екипът по организация и управление ще актуализира план-графика, при необходимост за надеждното управление на проекта и извършването на своите дейности, отговорности и задължения. Ще се извършват регулярно екипни срещи, на които ще се обсъждат текущите задачи, цели и резултати, ще се съгласуват дейностите на членовете на екипа, ще се отчита напредъка на хода на проекта. Дейността "Организация и управление на проекта" и конкретно разписаните отговорности и задължения на екипа са основополагащи за осигуряването на успешно управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешното управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и да се гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. Ръководителят и счетоводителят на проекта дейно ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните и неактивни лица, представители на целевата група да се включат в проектната инициатива и да станат част от персонала на дружеството. Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника, ще подпомагат управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС№118 от 20.05.2014 г. 11 063.00 11 063.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).