Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal aims to provide support in a home environment for persons with disabilities and elderly people dependent on care. The possibilities for providing social and integrated health and social services in a home environment will be expanded, incl. and in the context of pandemic situations.
The project proposal envisages the following activities:
-Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities;
-Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, as well as providing transport for the staff providing the services to/from the individuals' homes. It is also permissible to pay household bills, request and receive urgent administrative and household services (with user funds);
-Providing the target group with information on prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with a nutritionist, etc. specialists if necessary;
-Provide supervision and training to staff providing hourly mobile integrated health and social care services in a home environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижи в дома: Дейността включва цялостната организация и изпълнение на социлано-здравни услуги. Целевите групи са : възрастни хора с ограничения или невъзможност за обслужване, хора с увреждания. Това са хора, които нямат близки и роднини на територията на общината и за които е установена социална необходимост от почасови услуги. Всички потребители ще бъдат информирани, че услугите са безплатни по проекта, но доставката на заявените продукти и лекарствени средства, заплащане на битови сметки и т.н. се извършват с личните им финанси и не са обезпечени по проекта. Ще бъде назначен екип по проекта, които ще отговаря за цялостната организация и изпълнение на проекта, както и управлението на услугата. За реализацията на услугите ще бъдат назначени 15 домашни помошници, медицинско лице и психолог, които ще извършват предоставяне на мобилните интегрирани социлано-здравни услуги. Назначените 15 лица ще сключат трудови договори с Община Мизия в съответствие и при условията на българското трудово и осигурително законодателство за срока на продължителност на проекта, при спазване принципите за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите, от гледна точка на брой обслужени лица от едно наето лице. Предвижда се задължително провеждането на инструктаж на персонала като регламентирана обичайна дейност и задължение на Община Мизия в качеството на работодател, при назначаване на нов служител/работник, а също така ще преминат обучение и супервизия. По проекта ще бъдат включени минимум 51 потребители, на които ще им бъде изготвена социална оценка и взависимост от потребностите им, ще им бъде предоставена услугата. По време на изпълнението на проекта ще върви постоянен прием на заявления на потребители, изпаднали в невъзможност за самообслужване. Назначените домашни помощници ще извършват социалните услуги, които ще включват задоволяване на основни жизнени потребности от битов характер, подкрепа на потребителя при изпълнение на ежедневните му потребности, оказване на съдействие при извършване на административни, правни и информационни услуги/попълване на формуляри, декларации, подаване на молби и др./, оказане на съдействие за пазаруване, заплащане на такси за консумирана ел.енергия, вода, телефон и др. Медицинското лице ще предоставя почасови здравни услуги съгласно изготвен график в дома на потребителя. Психологът ще оказва психологическа подкрепа и консултиране на потребители за справяне с психологични проблеми, съгласно изготвен график. На всички потребители, включени в услугата, ще бъде изготвен психологически профил в началото на проекта, както и междина оценка на тяхното психично състояние по време на проекта. С изпълнението на тези дейности се цели да се осигури социално - здравна и психологическа подкрепа на лица изпаднали в социална изолация, нуждаещи се от подкрепа. По проекта ще бъдат осигурени необходимите материали за изпълнение на служебните задължения. По проекта, освен домашни помощници, ще бъдат наети координатор и шофьор. Община Мизия разполага с наличен лек автомобил, който ще се използва за нуждите на проекта. Осигуряването на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, ще позволи да се достигне до по-голям брой потребители от различни населени места на община Мизия. Мобилността на услугите, която дава осигурения транспорт, е ключова предпоставка да бъде задоволен по-голям брой потребителите. Осигуреният транспорт е ключова предпоставка да се достигне до повече потребителите, тъй като се очаква те да бъдат в широк спектър като вид и не без значение ще бъде и фактора време за тяхното изпълнение. При стартирането на услугите с потребителите ще се сключат договори за предоставянето на социалната услуга. В хода на изпълнението на дейността ще се използват ясни, прозрачни процедури и инструкции, с което ще се гарантира качеството в представяне на мобилни интегрирани социлано-здравни услуги. Изпълнението на мобилната интегрирана социална - здравна услуга ще бъде възложена на Дирекция ХДОКМП при община Мизия. 499 613.44 273 704.89

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).