Организация и управление на проекта: Община Ловеч ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, докладване на УО на ОПРР за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление, подготовката на искания за плащане и др. Организацията за изпълнението на проекта, включва и изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и предприемане на мерки за преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, ще се следват стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, съставен от експерти, служители само на Общината, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: Ръководител, Координатор СМР, Технически сътрудник и Счетоводител.
За нуждите на проекта, ще се осигури офис, в който ще се провеждат срещите на екипа за управление на проекта и изпълнителите по договорите, необходимата офис техника за работа. В него ще се обособи архив за съхранение на проектното досие. Спазването на плана за изпълнение на дейностите, разпределението на задачите и отговорностите между членовете на екипа, в зависимост от техните компетенции, въведените вътрешни процедури за управление и мониторинг в общинската администрация ще допринесат за качественото изпълнение на основните дейности в проектния цикъл. Екипът ще работи в тясна връзка и непрекъсната комуникация с всички експерти и звена от общинската администрация в т.ч.:
- Отдел "Разходване на средства и контрол"-по подготовката и провеждането на обществените поръчки;
- Дирекция "Устройство на територията" и Дирекция "Техническа инфраструктура и околна среда"-проблеми по време на изпълнение на СМР и въвеждането на строежа в експлоатация;
- Отдел "Счетоводен"-по отношение на целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта и осчетоводяване на направените разходи, съгласно изискванията на българските счетоводни стандарти и изискванията на УО на ОПРР;
- Дирекция "Проекти, програми и инвестиции" за осъществяване на контрол при изпълнението и отчитането на проекта към УО на ОПРР.
За успешното изпълнение на настоящия проект предвиждаме прилагането на следните методи:
- Методи за оперативно управление на екипа по проекта-прилага се по време на целия проектен цикъл. При сформирането на екипа по проекта ще бъдат взети предвид индивидуалните качества, професионалната квалификация и опита в изпълнението на проекти. Основна роля за управление, организиране, координиране и контрол върху цялостното изпълнение на дейностите по проекта ще има Ръководителят.
- Методи за администриране, съхранение на информацията, отчитане и проверка на разходите: ще бъде прилагана система за администриране на проекта съгласно СФУК, Процедурен наръчник на Община Ловеч, Указания на УО на ОПРР и съответните регламенти на ЕС за техническо и финансово изпълнение, архивиране на документи, в рамките на която ще се поддържат архив, чрез който ще се осигури пълна проследимост на извършените дейности.
- Методи и средства за комуникация и обмен на информация: стандартни средства за обмен на данни и съобщения. Ще се провеждат работни срещи на екипа, на които ще бъде анализиран напредъкът по проекта.
- Методи и средства за визуализация и публичност: прессъобщения, пресконференции, периодични съобщения на интернет страницата на общината, информационни табели, билбордове, банери.
Дейността предвижда:
- Балансирана координация и мениджмънт;
- Техническа и финансова отчетност по проекта;
- Подготовка на технически задания, технически спецификации и документации за обществени поръчки, съгласно приложимото законодателство (ЗОП);
- Управление на комуникацията в проекта;
- Прозрачно изпълнение;
- Организация на отчитането на проектните дейности,
- Провеждане на срещи на екипа за управление. |
11 400.00
|
11 399.57
|
Подготовка на документации за обществени поръчки и обявяване на процедурите: Община Ловеч, чрез екипа за управление и изпълнение на проекта съвместно с експерти от отдел "Разходване на средства и контрол", Дирекция "Техническа инфраструктура и околна среда" и Дирекция "Устройство на територията" ще разработи документации за обществени поръчки (технически задания - Приложение Д-3 от Процедурния наръчник на Общината, технически спецификации, решения за обществена поръчка, обявления, указания за подготовка на офертите и документации, които съдържат: образци на документи и указания за подготовката им, методика за определяне на комплексната оценка на офертата (когато е приложимо) и проект на договор за следните дейности:
1. Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП.
2. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор с инвеститорски функции по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП.
3. Изработване на материали за информацията и комуникация по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч"". Процедурата ще бъде открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП.
4. Извършване на ангажимент за договорена процедура (независим финансов одит) във връзка с изпълнението на проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП.
При подготовката на документациите за обществени поръчки ще се спазват стриктно изискванията на Закона за обществените поръчки, Правилника за неговото прилагане, Закона за устройство на територията, наредбите към него и цялото приложимо законодателство, както и приложимите указания на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., Министерство на финансите, вкл. Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС за 2014-2020г. |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители: Обществените поръчки ще бъдат възложени чрез провеждането на открити процедури на основание на чл.73, ал.1 и във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.74, ал.1 от ЗОП. В обхвата на дейността влизат:
- ангажиментите, свързани с публикуване на необходимата информация за посочените обществени поръчки в профила на купувача, регистъра на обществените поръчки (РОП), "Официален вестник" на европейския съюз (ОВ на ЕС), касаещи откриването на процедурите, промени в условията им или разяснения по условията на процедурата;
- назначаването на комисии, които да разгледат, оценят и класират офертите по обществените потъчки. След изтичане на срока за подаване на оферти, на основание чл.103, ал.1 ЗОП и във връзка с чл.51 ППЗОП, Възложителят ще назначи комисия за разглеждане и оценка на офертите, която ще се състои от нечетен брой членове. В определения в заповедта срок за приключване на работата на комисията, членовете й ще разгледат и оценят подадените оферти. Комисията ще класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия.
- изготвяне на протоколr от работата на комисията и доклад с резултатите от работата на комисията. Действията на комисията ще се протоколират, като резултатите от работата й ще бъдат отразени в доклад, който се подписва от всички членове на комисията и се предава на Възложителя заедно с цялата документация. В 10-дневен срок от получаването му, възложителят ще го утвърди или ще го върне на комисията с писмени указания в случаите по чл.106, ал.3 ЗОП.
- изготвяне на окончателно решение по процедурата. В 10-дневен срок от утвърждаване на доклада, Възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Решението подлежи на обжалване по реда на чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП.
- сключване на договори за възлагане на изпълнението на обществените поръчки. При спазване на срока по чл.112, ал.6 ЗОП, Възложителят ще сключи договор, който съответства на проекта на договор, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. В 30 дневен срок от сключването му ще бъде изпратено за публикуване обявление за възлагане на поръчка.
До цялата документация по обявяването и провеждането на обществените поръчки още бъде предоставен неограничен пълен и безплатен достъп по електронен път на профила на купувача на сайта на Община Ловеч, считано от датата на публикуване на обявлението за оповестяване откриване на процедурата в "Официален вестник на ЕС". |
0.00
|
9 270.00
|
Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч": За сградата, обект на интервенция по настоящата процедура, към момента не са прилагани цялостни решения за нейното обновяване. Тези обстоятелства обуславят ниско ниво на енергийна ефективност (ЕЕ) - клас "D", което не отговаря на съвременните стандарти, както и компрометирана конструкция на сградата. Това обстоятелство рефлектира върху високи разходи за енергия и високи нива на крайното енергийно потребление. В резултат от прилагане на енергоспестяващите мерки сградите ще достигнат енергиен клас клас ще е "В". В обекта на интервенция е предписан пакет от мерки, прилагането на които ще спомогне за повишаване на топлинния комфорт в сградата, намаляване на нивата на крайно енергийно потребление и разходите за енергия. За обекта на интервенция е извършено и техническо обследване и е изготвен технически паспорт.
Реализирането на дейността, включва следното:
1. Изработването на работен инвестиционен проект, включващ всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за ЕЕ, които водят до съответствие на сградата обект на интервенция с нормативните изисквания за енергийна ефективност и до клас на енергопотребление "В" и задължителните мерки, предписани в техническите обследвания, за конструктивното възстановяване и укрепване на сградата, обект на интервенция. Работният проект ще се изработи съгласно изискванията на ЗУТ, Наредба 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и Наредба 4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и ще е придружено от подробна количествено-стойностна сметка. В работния проект ще се включи част ЕЕ, която ще бъде оценена за съответствие по реда на чл.169,ал.1, т.6 от ЗУТ.
2.Съгласуване на инвестиционния проект с експлоатационните дружества и др., съгласно чл.143, ал.1 от ЗУТ. Одобряването на му ще се извърши по реда на ЗУТ - от главния архитект на Общината, след което ще се издаде разрешения за строеж по реда на чл.148-156а от ЗУТ.
3. Изпълнение на СМР, което ще се включи:
-изпълнение на мерките за ЕЕ, предписани като задължителни в енергийното обследване на сградата;
-изпълнение на мерките, които са предписани като задължителни в техническото обследване;
-извършване на СМР водещи до възстановяване на първоначалното състояние на сградите, преди интервенциите;
-изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г.
4. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството. Ще се осъществява контрол върху точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с изработения проект. Предписанията на проектантите ще бъдат вписвани в заповедната книга за строежа и ще бъдат задължителни за всички участници в строителните работи. След приключване на строителните работи проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация.
Допълнение:
Остойностяването на дейността вкл.: разходите по б. р. 6.1. и б.р. 53.1. Разходите по б.р.53.1 в размер на 22 800лв. включват СМР, собствен принос на ОД на МВР Ловеч: 19 000,00лв. и ДДС 3 800,00лв. |
560 370.24
|
721 493.92
|
Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор с инвеститорски функции при изпълнението на строително-монтажни работи по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч": Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимите нормативни уредби. Настоящата дейност е пряко свързана с реализирането на Дейност 3 "Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор по проект " и включва:
- Оценяване на съответствието на изготвеният работен проект, съгласно чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ;
- Осъществяване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ,
- Контролиране качеството на доставените и влагани в строежите строителни материали и продукти,
- Упражняване на контрол на количествата на изпълнените СМР.
- Следене и документиране на всички обстоятелства, свързани със строежа. За изпълнение на задълженията си изпълнителят ще изготвя и предоставя на Възложителя ежемесечни междинни доклади за напредък.
- Отчитане на дейността си чрез междинни и окончателен доклади и протокол за заплащане на услуга
Дейността има за цел:
-- Изготвен комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционните проекти по чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ.
- Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство;
- Качествено изпълнение на предвидените СМР;
- Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- Контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството;
Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в:
- Подробно и задълбочено проучване на проектната документация във всичките й части.
- Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии;
- Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него;
- Изготвяне заповедна книга за строежа;
- Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г;
- Следене за качеството на вложените материали;
- Следене за качеството и количеството на извършените СМР;
- Координиране взаимоотношенията между участниците в инвестиционния процес – изпълнител на СМР, авторски надзор, местна администрация и държавните контролни органи, сдружение на собствениците.
- Съвместно с изпълнителя на СМР, организира контролните замервания и тестовете на независимите и оправомощени институции;
- Следене и контрол по изпълнението на договора за инженеринг в съответствие с графика за изпълнение на дейностите, линейния календарен график за изпълнение на СМР и при изоставане изисква от тях предприемане на мерки за спазване на крайния срок.
- При необходимост изготвя оценка за съответствие за съществени изменения на инвестиционния проект по смисъла на чл. 154 от ЗУТ;
- Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт на обекта.
Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Ловеч.
Изпълнението на дейността стартира през 5-ия проектен месец, когато е предвидено да се одобрява инвестиционния проект и ще приключи през 15-ия проектен месец, когато е предвидено приключване на СМР дейностите по обектите и въвеждането му в експлоатация.
Допълнение:
Остойностяването на дейността вкл.: разходите по б. р. 15.1., б.р. 24.1. без ДДС |
11 083.85
|
3 960.00
|
Съгласуване на инвестиционните проекти с контролни органи и институции: Инвестиционните проекти след като бъдат изготвени подлежат на съгласуване с РС ПБЗН гр.Ловеч, а при необходимост и по изискване на консултанта, който ще извършва оценката на съответствието им със съществените изисквания на ЗУТ и с други институции и организации. За целта се предвиждат средства в размер на общо 1000 лв. за заплащане на такси.
Остойностяването на дейността вкл.: разходите по б. р. 33.1. |
1 000.00
|
0.00
|
Осигуряване на информация и комуникация по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч": Съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП, се предвиждат дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОПРР 2014-2020 г. Всички дейности за информация и комуникация по проекта са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
В рамките на дейността ще се изпълни следното:
1. Провеждане на две пресконференции (начална и заключителна с мин. 30 присъстващи на всяка). Пресконференциите ще се проведат в заседателната зала на Общински съвет-Ловеч в сградата на Община Ловеч и ще бъдат отворени за журналисти, представители на НПО.
Организирането на пресконференциите ще се извърши, съгласно т. 3.5 от Единния наръчник на бенефициента и включва: подготовка и изпращане на покани до всички участници в събитието, осигуряване на кафе - пауза за минимум 30 човека, подсигуряване присъствието на местни и/или регионални медии за отразяване на събитието. На пресконференциите ще бъдат раздадени рекламни и информационни материали. Разходът за пресконференции е 240 лв. без ДДС (2 х 120 лв.)
2. Публикуване на 2 публикации със снимки в местни/регионални медии с информация за проекта, при стартирането и приключването му на стойност 200 лв. без ДДС (2 х 100 лв.)
3. Изработка и монтаж на информационна табела с размер 50х70 см. Тя ще се монтира в сградата на Общината пред офиса на проекта. Цена - 100 лв. без ДДС
4. Изработка и монтаж на постоянна обяснителна табела, след приключването на проекта с размер 70х100 см., съобразно изискванията на т. 3.3. и т. 8.2. от Единен наръчник на бенефициентите и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Цена - 300 лв. без ДДС (2 х 150 лв.)
5. Изработка на информационни дипляни (А4 - тройно сгъната, 170 гр. двустранен хром гланц/мат), съобразно т.3.7 и т.8.5. от Единен наръчник на бенефициентите и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Дипляните ще бъдат разпространявани при стартирането и приключването на проекта на стойност 338 лв. без ДДС (260х1,30 лв.).
6. Изработване на 1 банер с размер минимум 0,80х180см и стойка. Визия съгл. изискванията на т.3.9. и от Единен наръчник на бенефициентите. Цена 140,00лв. без ДДС.
7.Изработване на брандирана USB памет с капацитет мин. 8 GB. Визия съгл. изискванията на т.3.8. и 8.7. от Единен наръчник на бенефициентите. Цена 2400,00лв. без ДДС. (200бр. х 12лв.)
8. Брандиран еко бележник със спирала и химикалка, с планер, самозалепващи се индекси. Визия съгл. изискванията на т.3.7. и 8.6. от Единен наръчник на бенефициентите. Цена 1200,00лв. без ДДС. (200бр. х 6лв.)
9. Рекламни папки формат А4, хартия 300гр., картон хром лукс, сгъваем джоб с прорез за визитки. Визия съгл. изискванията на т.3.7. и 8.6. от Единен наръчник на бенефициентите. Цена 400,00лв. без ДДС. (200бр. х 2лв.)
На интернет страницата на Община Ловеч (http://www.lovech.bg) ще бъдат публикувани съобщения и информация за финасиращият орган, основната цел на проекта, напредъка в изпълнението му и постигнатите резултати и индикатори.
Остойностяването на дейността вкл.: разходите по б. р. 36.1 без ДДС. |
5 318.00
|
5 208.00
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: За въвеждане на обектите в експлоатация ще бъде изготвена екзекутивна документация, при необходимост, Констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа с приложения, издадени удостоверения по чл.54а, ал.2 и 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър, проведени съгласувателни процедури с експлоатационни дружества и други организации и подготвен окончателен доклад от строителния надзор.Окончателният доклад ще се внесе при Главния архитект на Община Ловеч за одобряване, след което ще бъде издадено удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация.
Изпълнението на дейността стартира непосредствено след фактическото приключване на строителните работи, което съгласно времевия график на дейностите по проекта е предвидено да стартира през 14-и е проектен месец и да приключи в рамките на два календарни месеца, а именно през 15-тия проектен месец.
Остойностяването на дейността вкл.: разходите по б. р. 36.1 без ДДС. |
2 000.00
|
0.00
|
Извършване на ангажимент за договорени процедури (одит) по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградите на РУ "Полиция", гр. Ловеч и помещения, заети от ДА "Технически операции" сектор Ловеч": В резултат от провеждане на приложимата процедура за възлагане на обществена поръчка, ще бъде избран регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит, с който/която ще бъде сключен договор за извършване на независим финансов одит на проекта. Основни критерии за подбор и избор на одитор, ще бъдат опитът при одитиране на проекти, изпълнявани с външно финансиране, наличието на квалифициран персонал, както и предлаганата цена за извършване на услугата.
Дейността включва провеждането на задълбочен финансов одит на проекта по време на цялостното му изпълнение. Целта е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет на проекта и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандарти и законодателствода се извърши одитна проверка и да се предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС.
Одитът трябва да формира констатации и препоръки, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти и да включва проверка и констатации по следните въпроси:
1. Спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека;
2. Изборът за изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява Проектът, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство;
3. Дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление;
4. Всички декларирани разходи са реални, действително извършени и допустими, в съответствие с Насоките за кандидатстване;
5. Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване;
6. Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни;
7. Счетоводни системи и осчетоводявания са изрядни. Одитът трябва да провери дали Община Ловеч поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност;
8. Декларациите за възстановяване на средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган.;
9. Напредъкът по Проекта, в т.ч финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реално изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо);
10. Проверка на докладваните нередности - Одиторът следва да се увери, че ако по проекта са установени нередности, то те са докладвани своевременно на всички необходими институции, след което е съставен съответния план за действие във връзка с избягване на подобни нередности в бъдеще и този план се изпълнява своевременно
11. Проверка (за наличието) на приходи от дейността - Одиторът следва да провери дали има реализирани приходи от дейността на проекта;
12. Неправомерно изплатени суми са възстановени по надлежния ред - Одиторът следва да провери, дали неправомерно изплатените суми, (ако има такива) са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно.
14. Проверка за двойно финансиране - Одиторът трябва да се увери, че бенефициентът не получава финансиране за същата операция от друга програма или схема (национална или общностна), както и от друг програмен период.
Остойностяването на дейността вкл.: разходите по б. р. 37.1. без ДДС. |
5 500.00
|
4 680.00
|