Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The main project goal is to implement the development strategy of Global Metrics Ltd. for growth and increase of the number of positions, create sustainable employment for sustainable growth and expansion, including through sustainable employment and increasing the capacity of the staff as well as increasing the efficiency through modernization and equipment of the new work places.
As a result of the project activities it is expected that the quality of labour increases as well as the quality of the services offered and the efficiency of the work processes. 
The specific golas that will be achieved are:
1. Employment of unemployed and inactive people to create sustainable employment
2. Equipment and furnishing of the new work places
3. Increasing the competences of the newly hired staff through key competences training
4. Creating sustainable employment through keeping at least 50% of the new positions open. 
The activities that will be implemented are:
Organization and management of the project
Selection of unemployed people and employong them for 12 months
Purchase of furniture, equipment and work uniforms
Key competences training to newly hired staff
Publicity
The candidate has not implemented so far an EU or donor-funded project. Despite that, the candidate has experience in similar activities: employment of people and large teams, organization of work processes; organization of large events, planning and expansion of company activities.
The target groups identified are:
Unemployed young people up to 29 years, unemployed or inactive people.
The target groups have been identified based on the company needs and the available labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Описание: Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители - Контрол по изпълнението на договорите - Контрол на разходите - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица - Подготовка на доклади за напредъка на проекта - Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта. 6 300.00 7 084.30
Подбор и назначаване на безработни и неактивни лица за 12 м. : Основната цел на тази дейност е да бъдат подбрани лица от описаната целева група и да бъдат назначени за период от 12 м. в Глобал Метрикс ООД. Сред основните проблеми на дружеството към момента е недостиг на персонал. С тази цел ще бъдат идентифицирани безработни и неактивни лица, които след обучения по ключови компетентности ще работят във фирмата. Идентифицираните лица ще бъдат назначени на следните длъжности: Социолози - 4 броя (2 бр. лица от целева група Безработни лица на възраст до 29 г. и 2 лица от целева група Безработни или неактивни лица) За нуждите на подбора ще бъдат изготвени описания на длъжностите, нужната квалификация и изискванията за длъжността. Обявата ще бъде разпространена в сайтове за търсене на работа, Бюрата по труда и университети, като се адресират млади хора, безработни и неактивни, които не учат и не работят, но имат желание да се реализират в областите на дейност на Глобал Метрикс ООД. С идентифицираните лица ще бъдат проведени събеседвания и след подбора те ще бъдат наети на работа за уточнените позиции. Идентифицираните лица от целевите групи ще бъдат наети на трудов договор, съобразно българското осигурително и трудово законодателство. Дейността ще бъде изпълнена от бенефициента. Предвижда се процедурата за подбор на лица от целевата група да бъде реализирана в рамките на 7 месеца от дефиниране на конкретните изисквания за заемане на определена позиция до назначаване на определените лица. Идентифицираните лица ще бъдат назначавани веднага след приключване на подбора и набавяне на необходимите документи за сключване на трудов договор. В процедурата за подбор на лицата ще участват управителя на дружеството и служителя, отговарящ за човешките ресурси. 37 920.00 35 767.15
Обучение на новонаетите лица: Дейността има за цел да бъдат обучени новоназначените лица (социолози ) по ключови компетентности 2: Общуване на чужди езици и 4: Дигитална компетентност. Дейността е необходима, за да се осигури подходяща квалификация на новонаетия персонал, за да изпълнява успешно функциите си в компанията. Обучението ще бъде за всички новоназначени служители. За целта бенефициентът ще проучи и осъществи контакт с обучителни организации, които предлагат езикови обучения и обучения за дигитални компетентности. След това ще бъде проведена съответната процедура и избран доставчик, който да предостави обучението по посочените ключови компетентности. Всички курсове ще водят до придобиване на съответната квалификационна степен. Обученията по ключова компетентност ще бъдат не само с теоретична, но и с практическа насоченост, ще водят до придобиване на подходящи умения от обучаемите. Окончателните програми за провеждане на обученията ще бъдат разработени от обучаващата организация и съгласувани от работодателя, така че напълно да отговаря на нивото на познания за включените лица и изискванията на длъжностите, за които се подготвят да заемат. Хорариумът на обучението по Ключова компетентност 4 ще бъде 60 учебни часа и ще включва: 1.1. Теория - 35 у.ч. 1.2. Практика 25 у.ч. Хорариумът на обучението по Ключова компетентност 2: Общуване на чужди езици ще бъде 320 учебни часа в три нива на обучение. На всички завършили курсовете за обучение ще бъде издадено съответен сертификат за придобита ключова компетентност Обученията по ключова компетентност ще бъдат не само с теоретична, но и с практическа насоченост, ще водят до придобиване на подходящи умения от обучаемите. Окончателните програми за провеждане на обученията ще бъдат разработени от обучаващата организация и съгласувани от работодателя, така че напълно да отговаря на нивото на познания за включените лица и изискванията на длъжностите, за които се подготвят да заемат. 3 800.00 0.00
Обзавеждане, оборудване и техническо обезпечаване на новите работни места: Целта е да се оборудват новите работни места с необходимото за дейността на наетите лица оборудване за пълноценна трудова дейност. За тази цел ще бъдат оборудвани 4 работни места със следното оборудване: Работна станция (Desktop компютри) - 4 броя Офис пакет - задължително с програма за текстообработка, програма за изработване на графики и диаграми, програма за визуализация на данни и презентации - 4 бр. За един от компютрите ще бъде закупена програма за статистическа обработка на данни, с възможности за дискриптивен анализ, тестове за статистическо оценяване и проверка на хипотези, тестове за измерване силата на връзката, дисперсионен, факторен, регресионен и корелационен анализ, Хи-квадрат, коефициет на Крамер и др. статистически методи. Закупуване на едно мултифункционално устройство за печат, копиране и сканиране с голям капацитет. Оборудването ще бъде застраховано, като средствата са предвидени в бюджета в размер на 2000 лв. 23 000.00 21 232.94
Информация и публичност на проекта: Дейността е планирана и ще се извърши в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тази дейност предвижда да бъдат изготвени и разпространени следните материали: - Информационна табела – 1 бр. - Прес съобщения – 2 бр. - Стикери за визуализация на новозакупени ДМА .; - Изготвяне на плакати за информация за проекта; - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 100 бр. - Изготвяне и поставяне на банер на уеб страницата на Глобал Метрикс ООД, в който са описани целта на проекта, финансиращия фонд и очакваните основни резултати; - публикуване на актуална информация за изпълнение на проекта Информационната табела ще бъде доставена и монтирана в месеца следващ авансовото плащане от изпълнението на проекта. Глобал Метрикс ООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти –50 бр. • Бюро по труда – 30 бр. • Други партньори 1 200.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).