Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal of Gabrovo Municipality will provide a "Hot lunch" service in the period between 01 October till 30 September 2025. For about 751 working days the food will be provided for 230 persons from different risk groups:
Individuals and families with no income or with low income, elderly retiree families and retirees living alone with low income, who cannot support themselves and do not receive support from their relatives; Persons subject to social assistance, including persons under Art. 4, para. 1 of the Ordinance, who are unable to meet their basic life needs and for whom a need for daily additional support has been established; Persons with low incomes with existing disabilities or health limitations and difficulty or impossible for self-care, including single persons with permanent disabilities with low personal income from a pension, for whom there is no suitable candidate for a Personal Assistance Mechanism; Persons who, due to circumstances of accidental, are in a difficult and vulnerable situation and for whom a need for this type of assistance has been established; Wandering and homeless persons.
Organization, management and reporting of the project are assigned to Institutions for social services - a secondary allocator of budget funds. From 01.10.2022 till 31.12.2022, the food will be delivered to the consumers' homes by cars owned by Gabrovo Municipality. The expense of servicing the cars and employees will be covered by Gabrovo Municipality.
After 31.12.2022 food will be collected in person, from selected points for receiving the “hot lunch”. For the period until 30.04.2023, the preparation of the “hot lunch” is based on a concluded contract. New public procurement will be prepared and conducted for the selection of a contractor for the activity after March 2023.
There is a contract for preparation of the "hot lunch" with № 324-ZSU-23/04.04.2023. "Sonq Trading" LTD. Unic number of order is 00038-2023-0008.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Приготвяне на топъл обяд: В рамките на периода от 01.10.2022г.-30.09.2025г. /751 работни дни/ топлият обяд ще се приготвя от изпълнител до сключване на договора осигуряването на подкрепа, който ще се реализира на основание чл.20, ал.5 във връзка с чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП. през месец април 2023, с цел осигуряване на непрекъснатост на услугата. Обектът, в който ще се приготвя храната притежава необходимите документи и лиценз за дейността. Топлият обяд ще включва супа, основно ястие, хляб и десерт поне веднъж седмично за 230 потребители. След проведена обществена поръчка по реда на ЗОП, е сключен договор с Изпълнител "Соня Трейдинг" ЕООД, с № 324-ЗСУ-23/04.04.2023г. , считано от 21.04.2023г. Уникален номер на поръчката 00038-2023-0008. 544 748.80 205 974.40
Предоставяне на топъл обяд: Тази дейност цели да осигури топъл обяд пряко на лицата от целевите групи ежедневно, в рамките на 751 работни дни, за периода от 01.10.2022г до 30.09.2025г. включително. Целевите групи и конкретните лица, които ще бъдат обхванати са: Лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; скитащи и бездомни лица. Разходите за доставянето на храната до потребителите за посоченият период ще бъдат поети от Община Габрово. 38 132.42 14 418.20
Предоставяне на съпътстващи мерки: През цялата проектна продължителност ще бъдат реализирани съпътстващи мерки като допълнение към получаването на храна от потребителите. Целта е намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин. Екипът за управление на проекта ще следи за възникване на конкретни нужди в преки разговори с потребители, както и при подадена информация от техни близки за необходимост от прилагане на мерките. Предвижда се изпълнението на тази дейност да се реализира от Екипа за управление на проекта, тъй като ще бъдат в пряк контакт с потребителите и техните близки, ще разполагат с предварителна информация за всяко от лицата, ползващи услугата от подадените документи, което ще им позволи адекватно да проследяват индивидуалните нужди на ползвателите и тяхното задоволяване. 38 132.41 14 418.20
Определяне на целевите групи: За да бъде осигурена непрекъсваемост на предоставянето на услугата, реализирането на тази дейност ще започне преди стартирането на договора за безвъзмездна финансова помощ, от 01.10.2022г. Приоритетно, топъл обяд ще се предоставя на лица, които имат ежедневна нужда от подкрепа и липса на достъп до ежедневна храна. В съответствие с целите на настоящата операция, целевите групи, които ще бъдат обхванати са следните: 1. Лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2. Лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; 3. Лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4. Лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5. Скитащи и бездомни лица. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).