Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project aims at ensuring interconnectivity among multiple registries and internal exchange of information while reducing the administrative burden for citizens and business. For this purpose, the registries maintained by RTA will be upgraded, incl. implementation of interfaces for automatic data export from internal and external systems/registries, reengineering work flows, implementation of electronic administrative services, incl. internal administrative services, and introduction of a new model of the control activities based on risk assessment. In relation to the control activity, there will be specialized equipment delivered for 80 vehicles of the agency. User manual instructions will be written for the upgraded registries and software and they will be uploaded to the agency's intranet, the staff working with registries and the control inspectors will receive training.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Надграждане на поддържаните от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ регистри и бази данни. Изграждане на нов модел на контролната дейност, основан на оценка на риска“: Ще бъде извършено надграждане на поддържаните от ИА АА регистри, в т.ч. чрез реализиране на интерфейси за автоматично служебно извличане на данни от други вътрешни и външни системи/регистри, реализация на електронни административни услуги, в т.ч. вътрешно административни, и създаване на нов модел на контролната дейност, основан на оценка на риска. Ще бъде доставено специализирано оборудване за 80 автомобила на агенцията във връзка с осъществяваната контролна дейност. Ще бъдат създадени ръководства за работа с надградените регистри и софтуер, които ще бъдат качени на интранет страницата на агенцията и ще бъдат обучени служителите, ангажирани с работа по регистрите и инспекторите, осъществяващи контрол. В рамките на дейността ще бъде извършено следното: 1. Реализиране на интерфейси за автоматизиран обмен на данни към поддържаните от ИА АА регистри. 2. Надграждане на регистъра „Изпити за придобиване на правоспособност за управление на МПС“. 3. Надграждане и на други регистри, поддържани от ИА АА, с оглед осигуряване на автоматизиран обмен на информация и синхронизиране на данните с надградения регистър „Изпити за придобиване на правоспособност за управление на МПС“ 4. Надграждане на Регистър „Периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС“. 5. Надграждане и на други регистри, поддържани от ИА АА, с оглед осигуряване на автоматизиран обмен на информация и синхронизиране на данните с надградения регистър „Периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС“. 6. Надграждане на регистри/бази данни с оглед реализиране на нови електронни услуги. 7. Разработване на 4 бр. ръководства за новите работни процеси и функционалности на надградените регистри, които ще бъдат достъпни за служителите на интранет страницата на Агенцията. 8. Организация и провеждане на обучения за общо 210 служители на агенцията. 9. Изграждане на нов модел на контрол, основан на риска - Разработване на нов софтуер за подпомагане на контролната дейност и доставка на оборудване за използването му. 10. Преглед на съществуващите подзаконови нормативни актове, вътрешните правила и процедури на агенцията, реинженеринг на работните процеси и изготвяне на проекти за изменения с оглед намаляване на административната тежест за гражданите и бизнеса. Подробно описание на дейността е направено в Приложение към ФК – Описание Дейност 1. 943 460.00 983 316.75
„Информация и комуникация по проекта“: При реализиране на мерките за информация и комуникация ще се спазват минималните изисквания съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-­2020 г. Съгласно изискванията на Единения наръчник при всички мерки за информация и комуникация, предприети от ИА АА, изрично ще бъде указвано съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз и Европейския социален фонд, общото лого за програмен период 2014­-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на изпълнението на проекта ИА АА ще информира своите партньори и потребители, както и широката общественост, за получената от Европейския социален фонд подкрепа, като проведе две пресконференции – встъпителна и заключителна. Събитията ще бъдат проведени в зали на МТИТС. На интернет страница на агенцията ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като, съгласно изискванията, ще бъде откроена финансовата подкрепа от Европейския съюз. Текущо на интернет страницата ще бъде публикувана информация относно постигнатия към момента напредък и резултати. Ще бъдат изработени 2 броя постери и 30 броя плакати, с минимален размер А3 с информация за проекта, със споменаване на финансовата подкрепа от Европейския съюз. Ще бъдат доставени и брандирани 300 броя комплекта химикалка, тефтер и флаш памети, както и рекламни торбички, с цел популяризиране на проекта, и източникът на финансиране. На всички участници в проекта ще бъде предоставена информация относно източникът на финансиране на дейностите. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проект, ще бъде посочвана Оперативна програма „Добро управление“ като източник на финансиране, както и съфинансирането от страна на Европейския социален фонд. 8 613.00 8 125.25

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).