Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The main purpose of this project is improving the access to an employment and to the quality of the working places. It targets mainly people that seek work and are not active including permanently unemployed but also young people’s steady labor market integration and that ones who are not committed to work, education or training in particular. The current project proposal corresponds to the strategic objective of OP HRD 2014-2020 and is completely in line with all the requirements stated in the invitation for the presentation of the proposals and will actively contribute for the execution of two of the objectives of the EU “Europe 2020” strategy, : Investment priority 1 and 3. 
The following specific objectives will be realized to achieve the main objective of this project proposal:
•	Provision of an appropriate working environment that is needed for the successful accomplishment of the career responsibilities through purchasing of an equipment and of a furnishing
•	Hiring of 4 unemployed and inactive persons, 50% of them within the following groups:
o	Unemployed persons below 29 y.o. incl.
•	Training on key competence 4
Planned activities and actions:
•	A 1: Organization and management
•	A 2: Delivery of the equipment
•	A 3: Hiring of unemployment and inactive persons
•	A 4:  Key competence 4 Digital competence trainings
•	A 5: Visualization
Results: through opening 4 new working places with ensured assets provision and increasing their knowledge the following is achieved:
1.	Higher and more quality employment
2.	Poverty reduction and promotion of social inclusion
3.	Modernization of public policies
This result will have a direct impact on the increase of the competitiveness of VSDS and to its overall market performance. With the current project proposal the following principles are covered: Equal opportunities and discrimination prevention; Gender equality; Flexible forms of employment and flexible working time.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1:Организация и управление - създаване на организационен механизъм на договора за БФП и изпълнението на дейностите по проекта в съответствие на Насоките за кандидатстване, приложимото законодателство и принципите на прозрачност и добро финансово управление, Оперативното ръководство и др.: Управлението е дейност, съпътстваща всички останали и по своята същност е подготвителна и заключителна част на всяка една задача. Управлението има за цел да следи за изпълнението и спазването на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите. В подготвителния етап ще се актуализира проектния график с точно фиксиране на датите на стартиране начало на проектните дейности. Ще се сформира екип, притежаващ експертен опит и необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта, който ще участва в подбора на изпълнители/ доставчици на стоки и услуги съгласно действащата нормативна уредба; ще осъществява мониторинг и вътрешна оценка; ще изготвяне на текущи вътрешни отчети; ще осигурява необходимата публичност по проекта. Непосредствено след одобрението на проектното предложение ще се разпределят ясно задълженията на всеки един от членовете на екипа и ще се предприемат мерки за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, както и мерки за избор на изпълнители. Екипа ще се състои от: Ръководител на проекта; - бюджет 3400,00 лв. Координатор; бюджет 2040,00 лв. Счетоводител; бюджет 1700,00 лв. Сформираният експертен екип ще работи за ефективно организиране, управление и изпълнение на дейностите по проекта, ще следи за точното спазване на графика и ще изпълнява задачите си. Задачите пред екипа са: 1. Организиране на работни срещи между членовете на екипа, между представителите на целевата група, между обществеността и медиите; Всички срещи ще бъдат документирани, като действията, произхождащи от взети решения по време на тези срещи, ще бъдат съгласувани и одобрявани съответно от ръководителя на проекта. 2. Текуща отчетност. Ще се извърши текуща отчетност по време на цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще изготвя междинни и технически доклади, както и окончателен технически и финансов доклад. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към ДПФП по ОП РЧР. Отчитането на разходите по извършените дейностите, предвидени в проекта, няма да противоречат на правилата, описани в ПМС № 119/20.05.2014г. 3. Провеждане на процедура по ПМС 118 / 2014г. за изборът на изпълнител за реализираните дейности (услуги и/или доставки е извършен в съответствие с действащото нац. и с европейското законодателство; Предвидени са процедури за избор на: * Доставчици на оборудване и обзавеждане необходимо за новите работни места; * Изпълнител за провеждане на Обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” * Специализирана фирма за изготвяне на информационна табела и стикери; 4: Мониторинг Механизмът за наблюдение и вътрешна оценка на проекта съобразно и дефинираните индикатори за изпълнение включва: - определяне на етапи за наблюдение на всяка отделна дейност, съгласно плана за изпълнение на дейността; - определяне на наблюдаващо лице, което извършва предварителна и оперативна работа по наблюдението – връзка с изпълнителите по проекта, събиране на необходимите документи по изпълнението: предварителни и междинни доклади, счетоводни документи, премо-предавателни протоколи; - съгласуване на всички приключени етапи по изпълнението с ръководителя на проекта преди приемането на дейността; - изготвяне на оценка на изпълнението на всяка дейност – оценка на изпълнението на посочените индикатори (абсолютни фактори) и субективни фактори, евентуална необходимост от оперативни промени във връзка с изпълнението; - комплектоване и проверка на документацията, свързана с изпълнението на дейностите – кореспонденция, доклади, счетоводни документи, снимки и видео материали, мостри на материалите за визуализация и публичност. 7 140.00 7 100.00
Дейност 2: Доставка на оборудване и обзавеждане необходимо за новите 4 работни места.: В изпълнение на проекта е предвидено да бъде доставено оборудване и обзавеждане необходимо за новите работни места, които ще бъдат разкрити в резултат от изпълнението на проектното предложение. Предвижда се да бъдат закупени инструменти, офис мебели и техника, които са необходими за всекидневното изпълнение на работните задължения на новопостъпилите служители, целева група по настоящата схема. Извърши се проучване на пазара, за да се формират прогнозните разходи. Графичен дизайнер Промишлен дизайнер Експерт, продажби За тези длъжности и тяхното обособяване на работно място е предвидено следното: • Компютърна конфигурация 1 бр., за експерта продажби, чрез него ще се извършва анализ на продажбите. Ще управлява взаимоотношенията с клиентите ще обработва и предоставя управленска информация. Ще следи приходи и разходи. • Компютърна конфигурация 2бр., ще се използва от дизайнерите, много често в практиката се налага за спазване на срокове, дизайнерите да довършват проекти отвсяка точка, в която се намират. За длъжността: Машинен оператор, металообработващи машини За тази длъжност и нейното обособяване на работно място е предвидено следното: *Настолна бормашина 1бр., Фиксирана машина за разпробиване на дупки с различен диаметър в метал, дърво, пластмаса и други материали. Ще се използва от машинния оператор при вторичната обработка на заготовките с цел подготовка за тяхното сглобяване. *Менгеме 1бр., Уред за механичен захват на материали. Ще се използва от машинния оператор за захващане на детайли за различен вид обработка. *Работна маса 1бр., Специализирана маса изработена от специален материал. *електрожен 1бр., Уред за заваряване на черни и цветни метали за перманентно съединяване на метални детайли. *Станция поялник 1бр., Уред за заваряване на черни метали, неръждавейка, чугун, бронз и месинг, за перманентно съединяване на метални детайли. *Хидравличен огъвач за тръби 1бр., Машина за огъване на тръби с различен диаметър, без да се нарушава цялостта на диаметъра на тръбата след нейното огъване. *Настолна отрезна машина 1бр., Машина за машинно рязане на метал, дърво и т.н., която е трвърдо фиксирана на статичен плот за отрязване на детайли с различна големина и от различен материал с цел подготовка за сглобяване на продукт. *Шмиргел 1бр., Машина за фино отнемане на материал от метал, пластмаса и др. за дейности, при които е необходимо да се отнеме материал от дадена заготовка с цел по-бързо достигане до крайната желана форма. *Акумулаторен винтоверт 1бр., Машина за отвъртане/завъртане на винтове, болтове и др. при сглобяване/разглобяване на различни детайли, където детайлите се сглобяват посредством винтове, болтове и т.н. *Ъглошлайф 1бр., Машина за машинно рязане и оформяне на метал, дърво и т.н., която не е фиксирана и е лесно преместваема за отрязване и оформяне на детайли с различна големина и от различен материал с цел подготовка за сглобяване на продукт. При бюджетирането се извърши проучване на пазара относно ценова и техничска характеристика на заложените активи за закупуване. Срокове за изпълнение и доставка. Събраха се оферти. Спазиха се изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. 11 669.15 11 046.16
Дейност 3 Наемане на работа на, безработни лица - Сключване на трудови договори с ВИ ЕС ДИ ЕС за срок от 12 месеца и стартиране на изпълнение на служебните си ангажименти. : За осъществяването на тази дейност е необходимо подбор на кадри и сключване на 4 броя трудови договори на 8-часов работен ден с представителите на целевите група на следните позиции: 21663008 - Графичен дизайнер - 1 брой - място е предвидено за младеж до 29 г. вкл. бюджет 15708.00 лв. 21636005 - Промишлен дизайнер - 1 брой - място е предвидено за младеж до 29 г. вкл. бюджет 15708.00 лв. 24215028 - Експерт, продажби - 1 брой бюджет 15708 лв. 72232019 - Машинен оператор, металообработващи машини - 1 брой -бюджет 6219.84 лв. Средствата за трудовото възнаграждение са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година. Допълнително е предвиден клас прослужено време и увеличение на МОД и осигурителната тежест. Новонаетите лица ще имат конкретни права и задължения. 21663008 - Графичен дизайнер 21636005 - Промишлен дизайнер Извършва разработки на дизайнерски проекти, създава и разработва графични концепции за дизайн на сайтове и графичен интерфейс, изработва лога и икони и обработва дигитални изображения, разработва художествено-конструкторски проекти на изделия с производствено или битово предназначение; изучава изискванията към проектираните изделия и техническите възможности на предприятието за тяхното производство; предлага идеи и средства за тяхното реализиране, ръководи създаването на графични проекти от стажанти - дизайнери, участва в отделните етапи на експерименталните работи по внедряване на изделието; разработва необходимата техническа и художествена документация на моделите; участва в подготовката на документите за узаконяване на промишлените образци, отговаря за обучението и практиката на дизайнери- стажанти,изпълнява и други конкретно възложени задачи. Необходимо образование/квалификация 1.Образование - Висше специално, свързано с изчислителната техника, програмиране, информационни технологии, сертификати от курсове и практика със специализирани програми и др., други квалификации и курсове : работа с компютър, владеене писмено и говоримо на чужд език 2. Опит - минимум над 1 година трудов стаж по специалността 24215028 - Експерт, продажби 1. Предварително събира информация за клиентите. 2. Провежда срещи с клиенти и предоставя информация относно предлаганите стоки (услуги). 3. Изготвя оферти към клиентите, води преговори при сключване на договор с клиента. 4. Участва при договарянето на условията на съвместна работа с клиента. 5. Следи за предстоящите изисквания, нужди и очаквания на клиентите. 6. Изготвя ежемесечни доклади за работата си с клиентите 7. Информира началник отдел „Обслужване на клиенти“ в случай на възникване на проблеми, свързани с дейностите по обслужване на клиентите. 8. Информира началник отдел „Обслужване на клиенти“ за всякакви проблеми, свързани с безопасността на труда, в момента на възникването им. 9. Сезира своевевременно началник отдел „Обслужване на клиенти“ за възникнали проблеми в дейността му. *Отговаря за ефективно обслужване на клиентите. * Съдейства при решаване на рекламации на стоките (услугите). * Наблюдава и се стреми към запазване на клиентите на фирмата. * Осъществява дейността си при стриктно спазване на всички процедури на работодател, свързани с длъжността му. Необходимо образование/квалификация 1. Образование - средно образование, с предимство икономика. При липса на образование се търси опит над 2 години. 2. Опит - Минимум 1 години подходящ професионален опит. 72232019 - Машинен оператор, металообработващи машини 1. Образование - средно. 2. Опит - минимум 1 год. по сходни професии. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж и ще започнат същинската работа. При формиране на стойността на заплатат се взе предвид следните фактори: 1. МОД 2015 2. Очкавано повишение на МОД 2016/2017 . 3. Очаквано повишение на данъчно осигурителната тежест. 4. Клас професионален опит. 53 343.84 50 824.23
Дейност 4: Обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на наетите по проекта служители. : Предвидени са обучения за 3 (три) представители на целевата група по ключова компетентност. При подбора на персонала, няма да се търси компютърна грамотност, защото е предвидено обучение по - Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” Представителите на целевата група ще имат възможността да участват в практически задачи и упражнения, които ще им дадат ясна представа за начина на протичане на работния процес. Темите, които ще са застъпени са базата и са в основата на бъдещата им професионална реализация. Ключова Компетентност 4: „ Дигитална”, 45 часа 1. Хорариум на обучението минимум 45 часа 1.1. Теория; 1.2. Практика; При избора на дигитална компетентност ще се провери нивото на всеки един от новонаетите лица и ще се избере програма подходяща за индивидуалната нужда на служителя. Целта на обучението е всеки да има минимални познания по Microsoft Excel, защото трудовият процес е свързан използването на тези програма, а когато дадено лице притежава базови познания ще се търси надграждане. Минимално ниво: 1. Стартиране и основен екран на Microsoft Excel. Добавяне и премахване на бутони от лентата за бърз достъп - 5 уч. часа Основни понятия в Excel: Работна книга (workbook), Работен лист (worksheet), Клетка (cell). 2. Движение из работния лист, Работа с клетки, колони и редове. Въвеждане на данни. Редактиране на данни – изтриване, копиране, преместване. Вмъкване и изтриване на колони и редове.. 5 уч. часа 3. Изменение ширината на колона или ред. Видове данни в клетките. Използване на богатите възможности на функция AutoFill, Числови формати в Excel. Особености. Работа с именувани области (Named ranges). 5 уч. часа 4. Изчисления в електронната таблица. - Ред на аритметичните операции. Сумиране на стойности, Адресиране на клетките и използването им във формулите. Копиране на стойности от клетки, съдържащи формули. Дефиниране на област за изчисления. 5 уч. часа 5. Вградени функции. Намиране на най-голяма и най-малка стойности. - Средни стойности. Логически функции IF, OR, AND 5 уч. часа 6. Функции за извличане на стойности от база данни – LOOKUP, VLOOKUP. 5 уч. часа 7. Условно форматиране. Нагледно представяне на данните. Предпечатна подготовка и отпечатване 5 уч. часа 8. Работа с Microsoft Excel . Подготовка за изпит. 5 уч. часа 9. Изпит по теория и практика 5 уч. часа Обучението ще се организира съгласно работният процес като се извършва извън работно време. Чрез предоставената възможност на ОП РЧР и мярката "Ново работо място", ще може да се постигне квалификация на пероснала, която е от съществено значение за ВИ ЕС ДИ ЕС и за поддържане на стандарта, който предлагаме. ВИ ЕС ДИ ЕС ще съдейства предвидените в обучение лица да се разпределят в групи, за да се постигне максимална ефективност. При завършване на курса, обучаващите се ще получат съотвенитя доказващ документ /диплома, сертификат, уверение, удостоверение и др./ При бюджетирането се извърши проучване на пазара относно цените и гъвкавото време за обучение и се заложи икономически най-изгодна цена. Спазиха се изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. 750.00 750.00
Дейност 5 : Визуализация : С оглед спазване на задълженията си съгласно условията на ДБП и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 относно мерките за информация и комуникация, дружеството ще изпълнява дейността по информиране и публичност през целия проект. При изпълнението на всички дейности по проекта екипът на предприятието ще спазва изискванията и приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в настоящата процедура. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 20142020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; Общото лого за програмен период 20142020г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. На фирмения уебсайт ще бъде публикувана информация за проекта, кратко описание, целите и резултатите, като се посочи финансовата подкрепа от ЕС. Върху всеки един ДМА, доставен по проекта, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че закупеното оборудване е доставено по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 20142020, съфинансирана чрез ЕСФ. На видимо за обществеността място ще бъде поставена информационна постоянна табела , която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. ВИ ЕС ДИ ЕС ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от ЕСФ чрез ОП РЧР 20142020. 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).