Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal will ensure the provision of integratedbsocial and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа : Възрастовата структура на населението в общината показва постоянна тенденция към застаряване. Демографската картина за община Пазарджик, както и за цялата страна е неблагоприятна, населението застарява в резултат на естествени процеси на раждаемост и смъртност. Броят на лицата с увреждания също се увеличава през последните години. Заедно с относителното намаляване на младите хора целевата група е силно уязвима от социално изключване. Осигуряването на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда е необходимост и ще надграждат предоставяните до сега услуги - Патронажна грижа -Компонент 1 и Компонент 4. Целта на дейността е да бъдат предоставяни в домашна среда съвкупност от мобилни здравни и социални услуги, както и психологическа подкрепа и консултиране, транспортни услуги, доставка на храна и хранителни продукти със средства на потребителя, заплащане на сметки и др. В обхвата на дейността са гр. Пазарджик и 31 села от община Пазарджик. Целевата група, включена в изпълнение на тази дейност, е: - хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19. Със стартиране на проекта ще стартира и предоставянето на услугата "Патронажна грижа +" със срок 12 месеца, ще бъдат обхванати 213 потребители. Услугата ще се предоставя до два часа на ден , без празнични и почивни дни. За управление на проекта и услугата ще бъдат назначени два екипа, както следва:: - Екип за управление на проекта, вкл.: Ръководител-1, Координатор-1, Счетоводител-1 и Технически сътрудник -1; - Екипа за управление на услугата, вкл.: Управител- 1, Координатор/диспечер -1, Човешки ресурси-1, Сътрудник-3, шофьор-1. Подбора на двата екипа ще се извърши по документи, преди стартирането на проекта (услугата). Водещи критерии ще са професионалната квалификация за съответната позиция и опит в сходни проекти. Персоналът, предоставящ услугата вкл.: Домашни помощници-38; Медицински сестри-2; Социални работници-2-ма; психолози - 2-ма. Документите им за кандидатстване ще се приемат преди стартиране на услугата. Ще бъдат назначавани на Трудов договор след извършен подбор по документи и събеседване. На тези от тях, които не са преминали обучение по "Патронажна грижа" Компонент 1 и Компонент 4, ще бъде осигурено обучение по Наредбата на МЗ. За персонала, предоставящ услугата ще бъде осигурено надграждащо обучение и супервизия. На лицата предоставящи услугата ще бъдат оформени досиета включващи: Заявление за кандидатстване, декларация за работа с лични данни, Тр. договор, дл. характеристика, справка от НАП, мед. удостоверение за работа. Документите на кандидат-потребителите на услугата ще се приемат преди стартиране на услугата. На всеки одобрен потребител ще бъде изготвена соц. оценка на потребностите и индивидуален план за работа. В зависимост от потребностите на потребителите ще бъдат предоставяни следните услуги: 1.Почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. 2. Психологическа подкрепа, консултиране. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. На всеки потребител ще бъде оформено досие, което ще съдържа: Заявление за кандидатстване, Декларация за работа с личните данни,Договор за предоставяне на услугата, Карта за участие, соц. оценка, индивидуален план, медицински документи, ако има такива и при необходимост ще се изискват и други документи. 0.00 359 198.57

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).