Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

DEIZI NOVA EOOD was set up in 2006. Up until 2008 its main line of business was wholesale and retail trade in babies’ and children’s goods. In 2008 the company launched what is now its main line of business. DEIZY NOVA’s production is sold both on the national and international markets. Its core products include: baby cots, beds for young children and teenagers, children’s desks, chest of drawers and wardrobes. The company’s products are certified under the Bulgarian National Standards. The company has registered its own brand DIZIAN BABY with the Patent Office. Currently the company has the potential market for a larger production volume; however, its insufficient production capacity does not allow it to produce the desired market volumes and deliver with the desired product diversity. The lack of some specialised machinery and equipment, as well as the insufficient technological level of the available equipment, are among the reasons why the company fails to produce larger quantities so as to satisfy customer demand. The aim of the project is to enhance Daisy Nova’s production capacity and strengthen its export potential. The main project activities seek to improve the production process, add new features to or improve existing products, diversify the product portfolio, as well as introduce new technologies to improve the resource efficiency and effectiveness in the production process. 
The project includes purchase of machinery and equipment the incorporation of which will bring about the following outcomes:
-	enhanced production capacity of the company
-	improved productivity
-	improved efficiency based on production costs
-	raised export revenues
-	added new features and improvements to existing products
-	diversified product portfolio
-	improved resource efficiency and effectiveness in the production process.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.) : В рамките на настоящата дейност ще бъде закупен обработващ център. Чрез внедряването му и пускането му в експлоатация ще се подобрят производствените процеси в дружеството в няколко посоки, а именно: Чрез обработващия център ще се подобри процеса, като се автоматизират и операциите, свързани с пробиване и фрезоване. Чрез своята многофункционалност и висока производителност, обработващият център ще ни позволи да съчетаем няколко различини по своя характер технологични операции, в това число фрезоване на не само на прави, но и на криволинейни детайли. Функционалността на машината, както и нейния коефициент на полезно действие оказват пряко влиание върху производствия процес, респективно върху производителността и капацитета на предприятието. Автоматизацията на операциите ще съкрати времето за изработване на едно изделие, както и качеството и прецизността на операцията. Обратотващият ценътр е една от основните машини необходима за повишаване на производствения капазцитету респиктивно конкурентноспосбността но дружеството. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. В рамките на дейността ще бъде за купен обработващ център - 1бр. 180 700.00 180 700.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.): За целта на настоящата дейност ще бъде закупен обработващ център. Добавянето на нови характеристики или подобряването на съществуващите продукти се осъществява чрез обработващия център. Посредством обработващия център ще се подобри качеството на обработваните детайли, респективно на продуктите. Основната причина за това е изключително голямата прецизност и точност, с която се извършват пробиването и фрезоването. Така се осигуряват продукти. Фрезоването се извършва, чрез движение на съотвения инструмент на високи обороти и с висока честота, с което се осигурява висока прецизност на съответната операция, респективно на произвеждания продукт.Чрез своята т многофункционалност и висока производителност, обработващият център ще ни позволи да съчетаем няколко различини по своя характер технологични операции, в това число фрезоване на не само на прави, но и на криволинейни детайли. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 0.00 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на дружеството (чрез чрез закупуване на кантираща машина - 1бр.): За целта на настоящата дейност ще бъдат закупена обработващ кантираща машина. Посредством кантиращата машина ще подобрим процеса на кантиране. Ще можем да като ще сведе разлика само десета от милиметър и се осигури всички еднакви детайли и високо качество на фрезоване, подходящо за кантиране, без допълни операции висок процент на полезна действие . Голямата точност и прецизност, с която работи машината и позволява да прави изключително качествени кантове на готовата подукция, както и да се рзнообрази продукцията чрез кантиране на по-сложни и заболени детайли, който не е възможоно да се направят с настоящото оборудване на дружеството. Чрез кантираща машина детайла излиза в завършен вид без необходимост от доплънителна обработка. При плоскокти с недостачно добро качество или кант, машината го коригира и финализира детайла. Машината позволява да се разннообрази асортимента като се произвеждат и детайли с неправилна форма. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 152 100.00 151 900.00
Дейност за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на винтов компресор - 1бр.) : Чрез внедярването в експлоатация на винтовия компресор ще се гарантира устойчивост и висока степен на производителност, тъй като посредствотом него ще се осигури константно налягане, което е особено важно за правилното функциониране на машините и оборудването в дружеството, респективно тяхното рационално използване. Компресорът гарантира висока степен на стабилност и устойчовст на произвоствния процес и допринася за правилното функциониране на цялостното оборудване на дружеството. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 24 440.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.): Чрез обработващия център ще се намали годишното количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта, тъй като ще се намали брака и фирата при работа, т.е. ще се оползотворяват в максимална степен суровините и материалите, необходими за изработването на готовата продукция. Това е породено от факта, че обработващия център притежава висока степен на прецизност и точност и се намалява брака. Това ще доведе до повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения порцес в т.ч. ще оптимизиране на разходите за единица изделие. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).