Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The National School of Folk Arts provides professional training and education in the field of folk arts. Essential for meeting the specific requirements of the school is improving its material base through creation of modern and safe conditions for education. The project's goals include complete renovation of both the school and the yard, new multiuse hall, supply and installation of equipment and facilities and measures to improve the access of people with disabilities to the building. The project proposal contributes to the implementation of the EU Strategy for the Danube Region by promoting cultural diversity and better education.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта За осъществяване на всички задачи по организацията и управлението на проекта ще отговаря екипът за изпълнение на проекта, в който са включени следните позиции: - Ръководител на проекта; - Координатор; - Счетоводител; - Инвеститорски надзор: За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи за целевите групи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта, ще бъдат: -детайлно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето; - ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки член на екипа; - оптимално използване на наличните човешки ресурси; - дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане; - ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта; - равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. За гарантиране спазването на тези принципи и с цел качественото, в рамките на заложените времеви и финансови параметри за изпълнение на проекта, ще бъдат подготвени и утвърдени всички необходими документи и процедури, определящи правилата и стъпките за реализирането му. За тази цел след стартирането на проекта екипът ще се събере на работна среща, на която: - ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта; - ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладване и отчитане на нередности; - ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на плана за действие, към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; - ще обсъди и приеме в окончателен вариант предварително разработени от ръководителя на проекта описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта; - ще обсъди и приеме детайлни правила и процедури (проекти на документите ще бъдат подготвени от проектния ръководител) за вътрешен контрол и самооценка, както и за мониторинг върху дейности, възложени на външни изпълнители; - ще бъде обсъден графика за провеждане на обществени поръчки. Всеки член на екипа ще получи копие от приетите документи, както и протокол от проведената среща. Администрирането и отчитането ще бъдат осъществявани от Ръководителя на проекта и проектния екип в пълно съответствие с изискванията на договора за безвъзмездна помощ, като: 1. Навреме ще бъдат подготвяни и представяни всички изисквани технически и финансови доклади към исканията за плащане като се спазват образците, заложени в Договора за безвъзмездна помощ. Към финансовите доклади ще бъде прилаган опис на разходооправдателните документи за периода на докладване, както и копия на разходооправдателни документи, договори и други доказателствени документи. 2. Ще бъде докладвано своевременно за възникнали нередности, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности. 3. Ще се гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, включително законодателството в областта на държавните помощи, възлагането на обществени поръчки и осигуряването на равни възможности. 4. Ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на Министерството на културата като конкретен бенефициент, както и представители на Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган и органи на Европейската Комисия. 53 723.00 28 858.34
Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Прецизната и качествена подготовка на документацията за обществени поръчки е основна предпоставка за законосъобразното провеждане на процедурите, навременното изпълнение на проектните дейности с желаното качество и обем и в рамките на планирания бюджет както и за защита на интересите на бенефициента в най-голяма степен, тъй като ще се осигури законосъобразен избор на най-добри изпълнители при възможно най-изгодни условия. Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки и тяхното провеждане за: 1. Изпълнение на СМР; 2. Строителен надзор; 3. Авторски надзор; 4. Доставка и монтаж на оборудване; 5. Дейности за публичност и визуализация; 6. Одит. 0.00 30 000.00
Основен ремонт и модернизация на съществуващите сгради, нова спортна и многофункционална зала и благоустрояване на целия прилежащ терен на НУФИ "Филип Кутел", гр. Котел: Национално училище за фолклорни изкуства „Филип Кутев” в гр. Котел е построено в обособен урегулиран имот с площ от 55736 кв.м и се състои от отделни блокове „павилионен тип”. Тези блокове по първоначалния проект са 11 броя, но в момента са построени 10 броя, от които един административен с концертна зала, 4 блока с учебни кабинети и стаи за подготовка и 5 блока със стаи на общежитие и столова. Дейността „Подобряване на материалната база и физическата среда“ включва три етапа: 1. Преустройство и реконструкция на помещения, разположени в съществуващите сгради на училището: • Възстановяване на целостта на елементи от носещата и ограждаща конструкция; • Изпълнение на рампи за осигуряване на достъп на трудноподвижни хора, съгласно Наредба №4 от 2009г; • Изграждане на външни евакуационни стълби при бедствия и пожари; направа на нови врати на мястото на прозоречни отвори предвид изискванията за евакуация при бедствия и пожари; подмяна на повредени пожарни хидранти; • Подмяна (частично) на вътрешна и външна водопроводна инсталация; • Продухване и отпушване на площадкова канализация; • Ремонт на санитарни помещения – подмяна на санитарни прибори във WC, поставяне на теракотни плочи; • Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата, в съответствие с обследването за енергийна ефективност : полагане на топлоизолация по стени, дъна на еркери и тавански плочи; изпълняване на вътрешна топлоизолация от 7,5 см; попълване на нишите с 10 см топлоизолация; външна топлоизолация при еркери и напукани външни стени; полагане на дюшечета от минерална вата 12 см върху таванска плоча в неизползваемите подпокривни пространства • Подмяна на дограма. Извършена е подмяна на 2/3 от дървената дограма. Необходима е подмяна на още 224 прозореца и 52 външни врати; • Изграждане на нова осветителна инсталация съгласно изискванията на стандарта за вътрешно осветление БДС – Е№12464 2. Изграждане на нова спортна и многофункционална зала- блок 5 на НУФИ „Филип Кутев“ – предвижда се изграждане на една спортна зала (физкултурен салон) с възможности за ползване като актова или за танцови представления - до момента училището няма физкултурен салон и часовете се провеждат в пригодена учебна стая. И двете дейности – спортната и танцовата са пряко свързани с учебния процес в училището и кореспондират пряко с целите на процедура „Култура и спорт в училище“. Залата ще се изгради върху фундамент, който е предвиден за физкултурен салон, но досега не е осъществен поради липса на средства. Новата сграда ще има топла връзка със съществуващите блокове №3 и №4, които са основни учебни корпуси. 3. Благоустрояване и озеленяване с осигуряване на достъпна архитектурна среда на дворното пространство и нова настилка- южно от новопроектираната сграда ще се изпълни външна открита спортна площадка за баскетбол, волейбол, и минифутбол. Прилежащото пространство ще се реализира като отделни рекреативни зони с подходящи пешеходни настилки, озеленяване, осветление и паркова мебел. Планираните интервенции ще доведат до цялостно обновяване на сградния фонд и прилежащото пространство, с което училището ще се модернизира и ще позволи провеждането на съвременен и качествен учебен процес. 2 688 454.12 3 094 784.79
Извършване на независим строителен надзор на строително-монтажните работи: При извършване на строително-монтажните работи избраният консултант ще бъде отговорен за: - законосъобразното стартиране на строителните работи; - съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти - контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания; - коректното изпълнение на работите, свързани с енергийна ефективност; - пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. В допълнение ще бъдат актуализирани и техническите паспорти на сградите. 31 155.00 37 946.79
Извършване на авторски надзор на строително монтажните работи: Контрол за точното спазване на изработения технически проект при извършване на ремонта и оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища и участие в приемателни комисии, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. - Консултантът, осъществяващ авторския надзор ще представлява и защитава интересите на Възложителя през целия инвестиционен процес. Той ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство, свързано с изпълнение на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строително-монтажните работи в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството. 40 000.40 48 000.00
Доставка на оборудване и обзавеждане: Настоящият проект предвижда разполагане на ново подвижно обзавеждане в общежитийната част на НУФИ "Ф. Кутев", тъй като съществуващото обзавеждане е амортизирано и е от влизане в експлоатация на комплекса. Стаите ще бъдат изцяло обновени с нови столове, легла, маси, гардероби. Освен стаите за жилищно обитаване от учениците в блок №8 и блок №11 помещенията с обслужващи функции също са предвидени да се обновят. За обучението по всички музикални специалности се предвижда обновяване на кабинетите с нови пиана и други музикални инструменти. Предвижда се доставка и монтаж на озвучителна система. Във физкултурния салон се предвижда подмяна и монтиране на нови уреди за различни активности - волейбол, хандбал, балет, гимнастика В кухненския блок се предвижда ново кухненско оборудване, хладилни шкафове и кухненска посуда - така че цялостното технологично оборудване, транспортните пътища и технологичните потоци да отговарят на всички норми за проектиране на заведения за обществено хранене. Така ще се постигне правилно протичане на всички процеси при приготвяне на топла и студена храна, ще се повиши нивото на хигиената, ще се подобрят условията за учениците, които живеят в общежитието и се хранят в столовата. Доставката на оборудване и обзавеждане ще промени основно условията за работа и живот на учениците. В общежитието са настанени 150 деца, които обитават постоянно училищния комплекс - там израстват, обучават се, общуват и изграждат критерии за професионализъм и естетика. Обновените жилищни помещения ще повишат удоволетвореността и естетическите критерии, ще осигурят комфорт за постоянно пребиваване; новото кухненско оборудване ще отговори на съвременните изисквания за хигиена и здравословно приготвяне на храна за учениците; оборудването на новата зала(физкултурен салон) с нови уреди за физическа активност ще допринесе да се формират навици за спортуване и здравословен живот; от изключителна важност за обучението на учениците е оборудването на специализираните кабинети с подходящи музикални инструменти и уредби. 179 770.00 215 724.00
Осигуряване на публичност и популяризиране на проекта: С цел популяризиране финансовата помощ, предоставена чрез ОП „Региони в растеж 2014-2020”, са предвидени разнообразни мерки за информация и публичност. Чрез комбинирането на различни средства и канали за популяризиране на проекта и на осигуреното финансиране ще достигнем до възможно най-широка аудитория – родители, ученици и служители в Национално училище за фолклорни изкуства „Филип Кутев” – гр. Котел; местната общност, медии, отговорни институции на местно и национално ниво и др. За реализиране на мерките за информация и публичност при спазване на изискванията и насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020", ще отговарят членовете на проектния екип и ръководител проект. 9 480.00 11 376.00
Извършване на независим финансов одит на проекта: На базата на предоставените от проектния екип документи (финален отчет по проекта, договор за безвъзмездно финансиране, договори с изпълнители, документация за провеждане на обществени поръчки, разходооправдателни документи и др.) квалифициран одитор (физическо или юридическо лице ) ще извърши одит на проекта и ще изрази заключенията си в одиторски доклад, който ще съдържа независимо мнение върху финансовия отчет като цяло. Одиторският доклад ще бъде приложен към финалния отчет по проекта и ще бъде представен пред Управляващия орган на програмата. Извършването на независим одит на проекта е задължително изискване съгласно Насоките за кандидатстване. Освен това, изразяването на независимо одиторско мнение по всички съществени аспекти на финалния финансов отчет на проекта ще удостовери допустимостта, целесъобразността и законосъобразността на разходите, както и отчитането им с релевантни разходооправдателни документи. Независимият одиторски доклад е и своеобразна оценка за качественото и финансово отговорното управление на проекта. 5 406.05 6 487.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).