Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

RIC- Pernik and the network of 27 information centers for the promotion of EU Cohesion Policy in the Republic of Bulgaria have been in operation since 2011. The implementation of the main activity under the project "Ensuring the functioning of the RIC's in the period 2019-2021" the main objective of the procedure, the National Communication Strategy and the Partnership Agreement - will be the awareness and awareness of the European funds and programs, and theRIC- Pernik will deliberately and purposefully work to promote transparency in the implementation and management of programs financed by the ESIF, building a broad public trust and support. The implementation of the project proposal will build on what has been achieved so far and will ensure the provision of up-to-date, free and expert information on the possibilities for financial support with ESIF funds for the target groups. The project proposal will be implemented in accordance with the EU horizontal principles applicable to the OPs: - Partnership - Stakeholder consultations, public deliberations, etc. - Promoting equality between men and women and non-discrimination - Promoting equality between men and women and taking account of the social aspects of gender; to prevent discrimination based on sex, racial or ethnic origin, religion or belief, disability, age or sexual orientation, by addressing the needs of the different target groups at risk of such discrimination; ensuring accessibility for people with disabilities. - Sustainable development - supporting the development of environmentally friendly administration (paperless, green procurement, etc.), waste management, building a more competitive low-carbon economy in which resources are used in an efficient and sustainable way , preventing the loss of biodiversity, improving business conditions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Осигуряване функционирането на ОИЦ Перник през периода 2019-2021 г.“: Дейността „Осигуряване функционирането на ОИЦ Перник през периода 2019-2021 г.“ включва осигуряване на ефективна работна среда и условия на труд, и възнаграждения на служителите на ОИЦ Перник. По проекта се предвижда финансиране на разходи за възнаграждения на 3 бр. служители на ОИЦ Перник, които включват разходите за брутни заплати и възнаграждения, начислени и изплатени по трудовите правоотношения, и за обезщетения, изплатени от осигурителя за дните на временна неработоспособност съгласно Кодекса за социално осигуряване на служителите в ОИЦ Перник, както и разходите за задължителни социални и здравни осигурителни вноски за сметка на осигурителя за тези служители (съгласно чл. 27, ал. 1 от ПМС 189/28.07.2016 г.). Под дейности към основната дейност, свързани с изпълнението на проекта са: 1. Разходи за командировъчни, съгласно Наредбата за командировките в страната, за изпълнение на дейности пряко свързани с основната дейност на служители в ОИЦ; Във връзка с организирането и провеждането на всички информационни събития извън областния град се предвижда командироването на двама служители на центъра, като един експерт от екипа на ОИЦ - Перник ще обезпечи функционирането на офиса за потенциални посетители. За целта са предвидени командировъчни разходи за дневни, квартирни (при необходимост) и пътни в размер минимум 60 бр. за времетраенето на проекта (36 мецеса). Предвидени са разходи за командировки на служителите на центъра за участие в информационните дни на УО по конкретни процедури за кандидатстване по програмите и в мероприятия организирани от други ОИЦ. 2. Поддръжката на офиса е свързана с предвиждане на ежемесечни разходи за ел. енергия, вода, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, и др., пряко свързани с работата на ОИЦ; 3. За обезпечаване работата на служителите в центъра е предвидено осигуряване на материали и консумативи. 4. Разходи за закупуване на обзавеждане и/или оборудване. За изпълняване на ежедневните си служебни задължения и предвид спецификата на работа на служителите от ОИЦ - изнесените офиси и информационни срещи извън офиса на центъра, е необходимо закупуването на 2 бр. преносими компютри (лаптопи) Необходимо е едно ново мултифункционално устройство, което би обезпечило нормалното функциониране на дейността на офиса. Предвидено е закупуване на 3 бр. нови работни столове.По този начин ще се осигури лесен и модерен достъп до информация за възможностите за финансиране по СКФ на ЕС на различните целеви групи на територията на областта. 5. Разходи за поддръжка и ремонт на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане; 6. Текуща техническа поддръжка на ОИЦ при необходимост. 7. Разработването и/или разпространението на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни) включва: - Информационни материали: . 3 вида брошури, по една за трите години; . 2 вида информационни листовки за трите години; - Рекламни материали: . 2000 бр. хартиени папки; . 2000 бр. химикалки; и . др. рекламни материали. Ще се постигне осигуряването на достъпна и компетентна информация за потенциални бенефициенти от различните целеви групи на територията на област Перник. "Описание" продължава и е описан допълнително в приложения файл към формуляра за кандидатстване. 364 000.00 360 598.11

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).