Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 336 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

"Via Tennis Star" Ltd is a new company wishing to develop their business with the opening of a tennis club and an adjacent cafe-restaurant. We want to ensure conditions of everyone to practice sport and lead an active lifestyle by offering attractive courts with high quality, qualified coaches and a masseur and a cafe-restaurant with friendly service where one can relax after a workout. Along with this, our ambition is to give a chance to 15 unemployed and /or inactive young people to obtain steady jobs and to be trained for them. The implementation of this project will support our business, while 15 people will get a chance to adapt to the labor market and gain knowledge of a profession that they will be able to exercise and in which to develop for the rest of their lives. the grant received under the project will ensure 15 sustainable jobs while investing in the knowledge and skills of the new employees by providing vocational training for obtaining first, second and a part of third degree professional qualification, necessary for adapting to the conditions of the new jobs; also, the specific equipment, necessary for the adequate employment of the hired young people, will be provided. The realization of the current project proposal will reduce youth unemployment, ensure access to quality vocational training and promotion of social inclusion.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: В рамките на дейността ВИА ТЕНИС СТАР ООД планира да осигури и наеме 15 безработни и/или неактивни лица, както следва: Безработни и неактивни участници до 29- годишна възраст включително, код 103 : 1. Треньор - Четвърта степен на професионална квалификация, 1бр. 2. Помощник-треньор - Трета степен на професионална квалификация, 3 бр. 3. Сервитьор - Втора степен на професионална квалификация, 1 бр. Безработни и неактивни участници от 30 до 54 годишна възраст, код 102, от които безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3) – 3 бр. работни места.: 4. Треньор - Четвърта степен на професионална квалификация, 1 бр. 5. Работник поддържане на спортни съоръжения – 1 бр. 6. Работник озеленяване - Първа степен на професионална квалификация – 1 бр 7. Охранител - Трета степен на професионална квалификация, 2 бр. 8. Готвач - Втора степен на професионална квалификация, 2 бр. 9. Хигиенист - 1 бр. 10. Барман - Втора степен на професионална квалификация - 1 бр. 11. Организатор на спортни събития и спортни състезания - Трета степен на професионална квалификация - 1 бр. Треньорите и помощник-треньорите ще провеждат тренировки и обучения на четирите корта, организаторът на спортни събития ще подготвя различни видове състезания и ще се грижи за гладкото провеждане на всички тренировки и спортни събития. Работник поддържане на спортни съоръжения ще отговаря за качественото поддържане на спортния комплекс, съоръженията и прилежащите „клей“ кортове ; Сервитьорът, барманът и готвачите ще се грижат за доброто обслужване в кафе-ресторанта, а охранителите ще пазят закупения стопански инвентар и материалната база, като в същото време се грижат за реда. Треньорите са от ключово значение за ефективното функциониране на новооткрития обект и за предоставянето на качествени услуги на посещаващите тренировките и кафе-ресторанта. Хигиенистът ще се грижи за осигуряване на добра хигиена на целия обект.В рамките на изпълнение на конкретната дейност ВИА ТЕНИС СТАР ООД съвместно с представители на дирекции „Бюро по труда” към Агенция по заетостта ще проведат подбор на представители на целевата група - безработни по код на интервенция 102, 103, вкл., регистрирани безработни лица. . Процедурите за подбор на персонал ще преминат 2 етапа. През първия етап от подбора, ВИА ТЕНИС СТАР ООД ще предостави списък с откритите позиции, заедно с критерии за заемане на позицията. Критериите ще включват законосъобразни минимални изисквания: - За позициите "Треньор по тенис" - навършени 18 години и висше образование или еквивалентен сертификат за упражняване на професията; - За Трета СПК: навършени 18 години и входящо минимално образователно равнище - завършено основно образование. - За Втора СПК: навършени 18 години и входящо минимално образователно равнище - завършено основно образование. - За Първа СПК и за позицията на хигиенист: навършени 18 години. След изготвяне на документите от ВИА ТЕНИС СТАР ООД , всяка от дирекциите на ДБТ в София ще подбере и предостави на предприятието списъци с поне 15 кандидата, покриващи критериите и подходящи да заемат позициите. Освен това, ВИА ТЕНИС СТАР ООД ще публикува обяви в интернет за позициите с цел да привлече неактивните безработни младежи. Предприятието ще направи подбор на предложените от ДБТ кандидати и на получените от интернет кандидатури и ще изготви списък с кандидати, които ще покани на интервю. За подбора на кандидатите ще бъде събрана комисия, в която ще бъдат поканени представители на ДБТ. Комисията ще проведе интервюта с избраните кандидати и ще се извърши окончателно класиране на подходящите кандидати за включване в дейностите по проекта. ВИА ТЕНИС СТАР ООД ще сключи трудови договори с 15 избрани кандидати за срок от 12 месеца. За новоназначените служители ще бъде осигурено обслужване от служба по трудова медицина за целия период, в който те са назначени на трудово правоотношение в дружеството. След приключване на проекта разходите за трудова медицина ще бъдат поети от ВИА ТЕНИС СТАР ООД. 105 503.32 105 560.55
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: В рамките на тази дейност ще се извърши обучение на наетите по Дейност 1 лица. За целите на функциониране на новооткритите работни места ще бъдат извършени следните обучения: 1. Организатор на спортни събития и спортни състезания - Специалност Организация на спортни прояви и първенства, № 8130801, Степен на ПК - 3, Бр.часове теория 300, бр. часове практика - 300, общо часове обучение - 600; за 1 бр. 2. Помощник-треньор - Специалност Спорт - тенис, № 8131001, Степен на ПК - 3, Бр.часове теория 300, бр. часове практика - 300, общо часове обучение - 600, за 3 души; 3. Работник озеленяване - Специалност Озеленяване и цветарство, № 6220301, Степен на ПК - 1, Бр.часове теория 100, бр. часове практика - 200, общо часове обучение - 300, за 1 бр.; 4. Охранител - Специалност Физическа охрана на обекти, № 8610103, Степен на ПК - 3, Бр.часове теория 300, бр. часове практика - 300, общо часове обучение - 600, за 2 души; 5. Сервитьор - Специалност Обслужване на заведения в обществено хранене, № 8110801, Степен на ПК - 2, Бр.часове теория 220, бр. часове практика - 440, общо часове обучение - 660; за 1 бр. 6. Барман - Специалност Обслужване на заведения в обществено хранене, № 8110801, Степен на ПК - 2, Бр.часове теория 220, бр. часове практика - 440, общо часове обучение - 660; за 1 бр. 7. Готвач - Специалност Производство на кулинарни изделия и напитки, № 8110701, Степен на ПК - 2, Бр.часове теория 220, бр. часове практика - 440, общо часове обучение - 660; за 2 души. За позиции, попадащи в Трета степен на професионална квалификация, ще бъдат наемани работници с професионален опит и за тях ще бъде осигурено надграждащо обучение за част от професия по трета квалификационна степен. Съдържанието на обучението ще се определя след сравнение на компетенциите и резултатите от ученето, описани в Държавното образователно изискване (ДОИ) за придобиване на квалификация по професиятa. За служителите, които попадат в Четвърта степен на професионална квалификация - Треньор по тенис - 2 бр., и за този, който не попада в нито една степен на професионална квалификация (хигиенист), няма да бъдат провеждани обучения. За позициите на служителите от Четвърта степен на професионална квалификация ще бъдат наемани работници с навършени 18 години и висше образование по специалността или удостоверение за придобита професионална квалификация. След провеждане на обученията на служителите, за които то е приложимо, ще бъдат проведени държавни изпити за придобиване на професионална квалификация. Доставчиците на услуги по професионално обучение и образование ще бъда избрани след провеждане на процедури съгласно ПМС № 118/20.05.2014. Обученията на наетите служители ще бъдат извършвани по време на изпълнението на техните трудовите договори. 12 150.00 10 350.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързан със създаването на нови работни места: За целите на функционирането на клуба по тенис на корт и кафе-ресторанта, ВИА ТЕНИС СТАР ООД има сключен договор за наем на терен, върху който има четири тенис корта. За пълноценната работа на новонаетите работници и за осигуряване на подходящи условия за упражняване на придобитите професионални знания и умения, ще бъде нужно закупуване на следните оборудване, обзавеждане и стопански инвентар: 1. Работно облекло: 1.Тенис екип (летен) - къси панталони и тениска – 12 бр. 2.Тенис екип – анцуг (летен) – 6 бр. 3.Тенис маратонки (летни) – 6 бр. 4.Тенис екип – анцуг (зимен) – 6 бр. 5.Тенис маратонки (зимни) – 6 бр. 6.Тенис яке – 6 бр. 2. Оборудване, обзавеждане, ДНА - Топки мини тенис - тип I - 1 кашон (72 бр.) (за упражнения с деца до 12 години) - Топки мини тенис - тип II - 1 кашон (36 бр.) (за упражнения с деца до 12 години) - Топки мини тенис - тип III - 1 кашон (24 бр.) (за упражнения с деца до 12 години) - Кош за топки - 3 бр. - Мини тенис мрежа - 1 бр. (за упражнения с деца до 12 години) - Ракети мини тенис 19, 21 инча - 10 бр. (за упражнения с деца до 12 години) - Ракета 25, 26 инча - 10 бр. - Ракета 27 инча - 10 бр. - Кордаж - 30 бр. Изброеното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар са тясно свързани с дейността и професията, която ще упражнява всеки един от новонаетите работници и са нужни за ефективното функциониране на новия стопански обект, както и за предоставянето на качествени услуги на перспективните клиенти. Закупуването на изброеното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар ще бъде извършено чрез избиране на доставчик съгласно ПМС 118/20.05.2014 г. ВИА ТЕНИС СТАР ООД планира да запази закупеното оборудване за срок от поне 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад по настоящия проект при липсата на непредвидени обстоятелства. За новозакупеното оборудване ще бъдат сключени застрахователни полици за периода на изпълнение на проекта. След изтичане срока на изпълнение на проекта, те ще бъдат подновени за сметка на ВИА ТЕНИС СТАР ООД. 10 129.21 10 129.20
Дейност за организация и управление на проекта.: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление на проекта, включващ Ръководителя и финансово отговорно лице. Дейността е задължителна за гладкото протичане на изпълнението на проекта. Предвижда се да се реализира по време на целия период на изпълнение на проекта – 18 месеца. Сформираният екип, ще е отговорен за успешната реализация на проекта: осъществяване на проектните цели и дейности, за гарантиране на успешната реализация и спазване на хоризонталните принципи. Ще бъдат разработени персонални отговорности и конкретни задачи, които ще се спазват и изпълняват по време на целия проект. Екипът ще извършва оперативния мениджмънт на проекта: - Организиране и управление на дейностите по проекта; - Сключване на договори с експерти и изпълнители; - Организиране и подготовка на провеждане на избор на доставчици на оборудване, обзавеждане и услуги, съгласно ПМС 118/20.05.2014 г.; - Участие в комисията за избор на кандидати, които ще бъдат назначени на новооткритите работни места; - Контрол на обученията; - Провеждане на месечни работни срещи; - Изготвяне технически и финансови доклади, доклади на екипа, справки и тн. Дейността ще стартира непосредствено след подписване на договор за финансиране с изготвяне на график за провеждане на тръжни процедури и предоставяне за съгласуване от договарящия орган. Предвижда се организация и провеждане на избор на изпълнители, които да извършат следните дейности: - За провеждане на дейностите по информираност и публичност – изработка на информационните материали, публикации в печатни и електронни медии; - За провеждане на професионално обучение; - За доставчик на специалното оборудване и обзавеждане необходимо за новооткритите работни места, изброено в Дейност 3. При осъществяването на тази дейност ще се спазват хоризонталните принципи за утвърждаване на равните възможности, добро управление на програми и проекти и включване на всички заинтересовани страни. За ефективен вътрешен мониторинг предвиждаме попълване на анкетни карти от целевата група на етап обучение и заетост, които ще бъдат анализирани от ръководителя на проекта. 13 539.42 12 944.29
Дейности по информиране и публичност: В рамките на дейността предвиждаме разработване на обща визия, съгласно изискванията за визуална идентификация на ЕС. Ще бъде разработен специален дизайн на информационните материали, според визуализацията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. На видно място на входа на клуба по тенис и вътре в кафе-ресторанта ще бъдат разположени пояснителни табели, разясняващи и визуализиращи помощта от Европейския социален фонд. На закупеното оборудване, на видно място ще се разположат стикери с логото на финансиращата организация и номера на проекта. В залите, в които ще се провеждат обученията ще бъдат разположени банери с информация за проекта, а впоследствие те ще бъдат преместени в кафе-ресторанта и до тенис-кортовете. В рамките на дейността е предвидено да бъдат публикувани общо 12 публикации в регионални и местни медии - по 1 при стартирането и 1 при приключването на проекта в местни печатни медии в трите града и по 1 при стартирането и 1 при приключването на проекта в местни онлайн медии. Ще бъдат изготвени и 500 бр. брошури, които ще бъдат раздавани на настоящи и потенциални клинети на клуба и кафе-ресторанта. В предвидените публикации и брошури ще се разпространява направеното по проекта с богата информация за финансиращата организация, дейностите и резултатите от проекта. При изпълнение на проектната дейност задължително ще се спазват изискванията и мерките посочени в Договора за безвъзмездна финансова помощ и в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Изпълнението на тази дейност ще бъде възложено на външен изпълнител съгласно ПМС 118/20.05.2015 г. 2 707.88 2 707.88

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).