Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The aim of the project is to support a start-up enterprise with the objective of producing ecological textile underwear for babies and women. The product range of the applicant is focused on two main areas:
for babies and toddlers - reusable bibs and nappies
for women - antibacterial underwear for pregnant and hygienic reusable dressings.
Both types of products are similar in composition and technology and will be made of organic cotton fabric, making them a healthy and environmentally friendly alternative to conventional disposable products. 
The implementation of the project will enable the company to equip itself with the complete technological equipment for this purpose and hire qualified specialists in this field so as to offer high-quality textile products for baby and ladies hygiene on the market. The implementation of the project includes the following activities and investments:
 Hiring a workplace where the project activities will be carried out;
 Conclusion of employment contracts with the quailified team involved in the project - a total of 6;
 Purchasing and supply of technological equipment for the production of textile products;
 Purchase of necessary materials and consumables for production.
Elaboration of market analysis and marketing plan for products
 Making an enterprise website
Protection of industrial property at national and international level
Project visualization
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея : В рамките на дейността предприятието ще осъществи необходимите инвестиции, за да реализира на пазара своите продукти, а именно производство на екологично текстилно бельо за бебета и жени- бебешки гащички и пелени за многократна употреба, дамско антибактериално бельо за бременни и текстилни превръзки за многократна употреба . Всички предвидени в дейността разходи са необходими за изпълнението на проекта и осъществяването на производствената дейност,тъй като към момента предприятието не разполага с квалифициран екип и оборудвана материално-техническа база.В тази връзка, са предвидени следните дейности : 1.Наемане на квалифициран персонал за осъществяване на предприемаческата идея- в рамките на проекта ще бъдат назначени 1 бр. Дизайнер-Конструктор (предприемачът), 1 бр. Технолог (член на екипа, предмет на оценка) , 1 бр. Оператор кроене и 3 бр. Оператор шевна машин (квалифициран персонал, който не е предмет на оценка). Отговорносите и задълженията на всеки член на екипа са подробно разписани в т.9 ЕКИП. 2.Наемане на подходящо работно помещение,където ще се осъществява производствения процес- за целта ще бъде наето подходящо промишлено помещение на територията на гр. Благоевград и региона, където ще бъдат инсталирани машините и ще се осъществява производствения процес. 3. Закупуване на цялостно производствено оборудване , включващо: - универсални и специализирани шевни машини за различни операции: 6 бр. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред; 1 бр. Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на понт; 2 бр. Двуиглов четириконечен оверлог; 1 бр. Двуиглов петконечен оверлог; 1 бр. Едноиглов триконечен оверлог тип "пико": 1 бр.Трииглова петконечна цилиндрична покривна машина; 1бр. Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на илици; 1 бр. Електронна двуконечна машина за пришиване на копчета; 1 бр. Трииглова петконечна плоска покривна машина; 1 бр Eдноиглова двуконечна зиг-заг машина; 1 бр. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред, (обрезвачка) -машина за поставяне на капси и тик-так копчета, -професионана гладачна техника ( професионална гладачни маси гладачна маса с вакуук и парогенератор) - кроялно оборудване (електрически ножици, банциг и кроялна маса) 4. Закупуване на необходимите материали и консумативи за производството. Всички материли и консумативи ,които ще закупим по проекта се необходими за производствения процес и изработването на крайните продукти: - шивашки консумативи ( игли, ножици, конци, копчета, ластици и др.) - платове- за целта ще се използва органичен памучен плат - Опаковки - с оглед по-ефективно и отговорно използване на ресурсите предприятието ще намали доколкото е възможно опаковъчния материал като дебелина, плътност, обем и ще използва само рециклируеми опаковъчни материали (картон, полиетилен с висока плътност – HDPE и др.). 5. Изработване на пазарен анализ и план за пазарна реализация на продуктите- с цел по- ефективно навлизане на пазара, ще бъде възложено изготвяне на пазарно проучване и план за пазарна реализация на продуктите,като ще бъдат проучени както възможностите на националния пазар,така и особеностите и възможностите за навлизане на поне три външни пазара . 6.Изработка на интернет страница на предприятието- интернет страницата ще представя портфолиото на фирмата и ще включва опция за онлайн поръчки. Корпоративният уеб сайт е лицето на фирмата пред милиони потребители и задължителна част от маркетинговата политика на всеки успешен бизнес. Той ще спомогне за популяризирането на фирмата и ще направи името и бранда ни по-лесно разпознаваеми. 7 . Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище- тъй като продуктите ни са сравнително нови за пазара, за да защитим интелектуална собственост върху тях, ще регистрираме промишлен дизайн в България и още две чужди държави. 248 913.68 221 392.39
Визуализация на проекта: Предприятието ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - публикуваме на уебсайта на фирмата кратко описание и банер с информация на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; - поставим табела с информация за проекта на видно място ; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. .-на предвидените за закупуване активи ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място , с визуализиращи емблема на ЕС; упоменаване на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ Етап 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-18/ 600.00 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).